Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 04:36:46
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1079248
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1079248 : RPZ.272.8.2025 Dostawa wózka widłowego, pompy ciepła, sprzętu spawalniczego, maszyn i urządzeń przemysłowych oraz środków ochronnych w ramach projektu ‘Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim” finansowanego z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Magdalena Boroń
    • Organizacja
      Powiat Ostrowski
    • Oddział
      Biuro Zamówień Publicznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-03-19 15:13:00
    • Składania
      2025-03-27 14:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-03-27 14:05:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.docx docx 164.31
    2025-03-19 15:13:00
    Postępowanie
    SWZ.docx docx 196.22
    2025-03-19 15:13:00
    Postępowanie
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy RPZ.272.8.2025.docx docx 200.38
    2025-03-19 15:13:00
    Postępowanie
    Wzór oferty.docx docx 182.3
    2025-03-19 15:13:00
    Postępowanie
    wzór umowy.docx docx 850.75
    2025-03-19 15:13:00
    Postępowanie
    ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 170.93
    2025-03-19 15:13:00
    Postępowanie
    Powiadomienie o zmianach w SWZ zmiana terminu dostawy dla zadania nr 2 i 4.docx docx 154.74
    2025-03-20 09:02:37
    Publiczna wiadomość
    Wzór oferty z 20 marca 2025 r.docx docx 182.08
    2025-03-20 09:02:37
    Publiczna wiadomość
    Wyjaśnienie treści SWZ z 21 marca 2025 r.docx docx 154.63
    2025-03-21 07:26:10
    Publiczna wiadomość
    Wyjaśnienie treści SWZ z 24 marca 2025 r.docx docx 152.97
    2025-03-24 16:36:35
    Publiczna wiadomość
    Wyjaśnienie treści SWZ z 25 marca 2025 r. część 1.docx docx 154.84
    2025-03-25 14:30:29
    Publiczna wiadomość
    Wyjaśnienie treści SWZ z 25 marca 2025 roku część 2.docx docx 153.13
    2025-03-25 14:30:29
    Publiczna wiadomość
    Informacja z otwarcia ofert.docx docx 26.77
    2025-03-27 16:35:41
    Publiczna wiadomość
    Powiadomienie o unieważnieniu zadań 3, 6, 7, 8.docx docx 150.9
    2025-04-01 10:26:12
    Publiczna wiadomość
    Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - komunikat publiczny.docx docx 155.01
    2025-04-01 10:26:12
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-04-01 10:26:12
    Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
    Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert w kilku zadaniach:
    nr 1 - Dostawa elektrycznego wózka widłowego, nr 2 - Dostawa pompy ciepła - zestawu demonstracyjnego, nr 4 - Dostawa wtryskarki z zestawem materiałów i nr 5 - Dostawa sprzętu spawalniczego.
    Pozostałe zadania zostają unieważnione.

    Z poważaniem,
    Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

    Załączniki

    • Powiadomienie o unie [...].docx
    • Powiadomienie o wybo [...].docx
    2025-03-27 16:35:41
    Magdalena Boroń Zamawiający przedstawia informację z otwarcia ofert.

    Z poważaniem,
    Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].docx
    2025-03-27 15:49:31
    Magdalena Boroń Zamawiający, tuż po zauważeniu wady, prostuje informację o posiadanych środkach na realizację zadań:
    Na realizację zadania nr 1 "Dostawa elektrycznego wózka widłowego" Zamawiający planuje wydać 70 000 zł brutto.
    Na realizację zadania nr 2 "Dostawa pompy ciepła zestaw demonstracyjny" Zamawiający planuje wydać 27 368 000 zł brutto.
    Na realizację zadania nr 3 "Dostawa plotera frezarskiego i materiałów" Zamawiający planuje wydać 43 562 zł brutto.
    Na realizację zadania nr 4 "Dostawa wtryskarki z zestawem materiałów" Zamawiający planuje wydać 15 427 zł brutto.
    Na realizację zadania nr 5 "Dostawa sprzętu spawalniczego" Zamawiający planuje wydać 20 197 zł brutto.
    Na realizację zadania nr 6 "Dostawa urządzeń do diagnostyki samochodowej" Zamawiający planuje wydać 54 909 zł brutto.
    Na realizację zadania nr 7 "Dostawa środków ochronnych" Zamawiający planuje wydać 12 522 zł.
    Na realizację zadania nr 8 "Dostawa spawarki, narzędzi ręcznych i materiałów" Zamawiający planuje wydać 26 102 zł brutto.

    Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.
    2025-03-27 14:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 1
    Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 2
    Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 3
    Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 4
    Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 5
    Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 6
    Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 7
    Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 8
    2025-03-25 14:30:29
    Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
    Zamawiający udziela odpowiedzi na ostatnie pytania.

    Z poważaniem,
    Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

    Załączniki

    • Wyjaśnienie treści S [...].docx
    • Wyjaśnienie treści S [...].docx
    2025-03-24 17:19:58
    Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
    Zamawiający zrewidował swoje wymagania zawarte w OPZ-FC w zakresie specyfikacji technicznej części czwartej przedmiotu zamówienia, dotyczącej "Dostawy wtryskarki z zestawem materiałów".
    Zamawiający dopuści urządzenie bez "zintegrowanej płyty zgarniającej umożliwiającej automatyczne zwolnienie wyprasek, jeśli forma jest wyposażona w odpowiednie kołki wypychające".

    Z poważaniem,
    Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.
    2025-03-24 16:36:35
    Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
    Zamawiający przedstawia pytanie i udziela na nie odpowiedzi.

    Z poważaniem,
    Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

    Załączniki

    • Wyjaśnienie treści S [...].docx
    2025-03-21 07:26:10
    Magdalena Boroń Dzień dobry,
    Zamawiający przedstawia pytanie i udziela na nie odpowiedzi.

    Z poważaniem,
    Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim

    Załączniki

    • Wyjaśnienie treści S [...].docx
    2025-03-20 09:02:37
    Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
    Zamawiający błędnie ujednolicił terminy dostaw dla wszystkich zadań. Zrewidował swoje założenia i ustala wydłużone terminy dostaw dla zadania nr 2 i 4. Wiąże się to ze zmianą ogłoszenia o zamówieniu, które zostało dokonane na platformie e-zamówienia, zmianą niektórych zapisów SWZ i zmianą wzoru oferty. Termin dostawy jest bowiem kryterium oceny ofert.

    Dlatego też Zamawiający przedstawia zmiany oraz udostępnia zaktualizowany formularz oferty. Proszę to właśnie na nim złożyć ofertę, by nie było pomyłek przy deklaracji terminu dostaw w przypadku zadań 2 i 4. Od momentu publikacji zmiany i wzór oferty są obowiązującymi w postępowaniu.

    Przy okazji chciałabym Państwu zwrócić uwagę na sposób wypełniania OPZ - FC.
    W jednej z kolumn należy wpisać cenę jednostkową netto oraz cenę jednostkową brutto. Cena jednostkowa jest ceną za zestaw, sztukę, pakiet, licencję, w zależności jakiej miary użył Zamawiający w postępowaniu. W kolumnie "Razem brutto (cena jednostkowa brutto x ilość)" należy wpisać iloczyn ceny jednostkowej brutto i ilości. Sumę brutto za dostawę wszystkich elementów zamówienia, którą należy wpisać u dołu tabeli formularza za dane zadanie, należy przenieść do wzoru oferty.

    Zdaję sobie sprawę, że jest wiele elementów które należy wpisać, uzupełnić czy obliczyć. Wiąże się to z faktem, iż dostawcami/odbiorcami są różne szkoły, które muszą przyjąć na stan dostarczany sprzęt i określić z czasem jego amortyzację. Powiat Ostrowski natomiast musi właściwie rozliczyć się z instytucją dofinansowującą projekt i ocenić Państwa oferty. Proszę zwrócić uwagę, że do części sprzętu nie jest konieczne wpisanie nazwy własnej. Zamawiający wpisał wtedy w odpowiednie miejsce w kolumnie zwrot "nie dotyczy".

    Z poważaniem,
    Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

    Załączniki

    • Powiadomienie o zmia [...].docx
    • Wzór oferty z 20 mar [...].docx

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    532
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć