- Strona główna
- Postępowanie ID 1079248
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1079248 :
RPZ.272.8.2025 Dostawa wózka widłowego, pompy ciepła, sprzętu spawalniczego, maszyn i urządzeń przemysłowych oraz środków ochronnych w ramach projektu ‘Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim” finansowanego z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Boroń
-
Organizacja
-
OddziałBiuro Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-19 15:13:00
-
Składania2025-03-27 14:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-27 14:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-01
10:26:12
|
Magdalena Boroń |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszych ofert w kilku zadaniach: nr 1 - Dostawa elektrycznego wózka widłowego, nr 2 - Dostawa pompy ciepła - zestawu demonstracyjnego, nr 4 - Dostawa wtryskarki z zestawem materiałów i nr 5 - Dostawa sprzętu spawalniczego. Pozostałe zadania zostają unieważnione. Z poważaniem, Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim. Załączniki |
2025-03-27
16:35:41
|
Magdalena Boroń |
Zamawiający
przedstawia
informację
z
otwarcia
ofert. Z poważaniem, Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim Załączniki |
2025-03-27
15:49:31
|
Magdalena Boroń |
Zamawiający,
tuż
po
zauważeniu
wady,
prostuje
informację
o
posiadanych
środkach
na
realizację
zadań: Na realizację zadania nr 1 "Dostawa elektrycznego wózka widłowego" Zamawiający planuje wydać 70 000 zł brutto. Na realizację zadania nr 2 "Dostawa pompy ciepła zestaw demonstracyjny" Zamawiający planuje wydać 27 368 000 zł brutto. Na realizację zadania nr 3 "Dostawa plotera frezarskiego i materiałów" Zamawiający planuje wydać 43 562 zł brutto. Na realizację zadania nr 4 "Dostawa wtryskarki z zestawem materiałów" Zamawiający planuje wydać 15 427 zł brutto. Na realizację zadania nr 5 "Dostawa sprzętu spawalniczego" Zamawiający planuje wydać 20 197 zł brutto. Na realizację zadania nr 6 "Dostawa urządzeń do diagnostyki samochodowej" Zamawiający planuje wydać 54 909 zł brutto. Na realizację zadania nr 7 "Dostawa środków ochronnych" Zamawiający planuje wydać 12 522 zł. Na realizację zadania nr 8 "Dostawa spawarki, narzędzi ręcznych i materiałów" Zamawiający planuje wydać 26 102 zł brutto. Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim. |
2025-03-27
14:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
planuje
wydać
na
realizację
zadania
nr
1
Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 2 Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 3 Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 4 Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 5 Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 6 Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 7 Zamawiający planuje wydać na realizację zadania nr 8 |
2025-03-25
14:30:29
|
Magdalena Boroń |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający udziela odpowiedzi na ostatnie pytania. Z poważaniem, Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim. Załączniki |
2025-03-24
17:19:58
|
Magdalena Boroń |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający zrewidował swoje wymagania zawarte w OPZ-FC w zakresie specyfikacji technicznej części czwartej przedmiotu zamówienia, dotyczącej "Dostawy wtryskarki z zestawem materiałów". Zamawiający dopuści urządzenie bez "zintegrowanej płyty zgarniającej umożliwiającej automatyczne zwolnienie wyprasek, jeśli forma jest wyposażona w odpowiednie kołki wypychające". Z poważaniem, Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim. |
2025-03-24
16:36:35
|
Magdalena Boroń |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający przedstawia pytanie i udziela na nie odpowiedzi. Z poważaniem, Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim. Załączniki |
2025-03-21
07:26:10
|
Magdalena Boroń |
Dzień
dobry,
Zamawiający przedstawia pytanie i udziela na nie odpowiedzi. Z poważaniem, Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim Załączniki |
2025-03-20
09:02:37
|
Magdalena Boroń |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający błędnie ujednolicił terminy dostaw dla wszystkich zadań. Zrewidował swoje założenia i ustala wydłużone terminy dostaw dla zadania nr 2 i 4. Wiąże się to ze zmianą ogłoszenia o zamówieniu, które zostało dokonane na platformie e-zamówienia, zmianą niektórych zapisów SWZ i zmianą wzoru oferty. Termin dostawy jest bowiem kryterium oceny ofert. Dlatego też Zamawiający przedstawia zmiany oraz udostępnia zaktualizowany formularz oferty. Proszę to właśnie na nim złożyć ofertę, by nie było pomyłek przy deklaracji terminu dostaw w przypadku zadań 2 i 4. Od momentu publikacji zmiany i wzór oferty są obowiązującymi w postępowaniu. Przy okazji chciałabym Państwu zwrócić uwagę na sposób wypełniania OPZ - FC. W jednej z kolumn należy wpisać cenę jednostkową netto oraz cenę jednostkową brutto. Cena jednostkowa jest ceną za zestaw, sztukę, pakiet, licencję, w zależności jakiej miary użył Zamawiający w postępowaniu. W kolumnie "Razem brutto (cena jednostkowa brutto x ilość)" należy wpisać iloczyn ceny jednostkowej brutto i ilości. Sumę brutto za dostawę wszystkich elementów zamówienia, którą należy wpisać u dołu tabeli formularza za dane zadanie, należy przenieść do wzoru oferty. Zdaję sobie sprawę, że jest wiele elementów które należy wpisać, uzupełnić czy obliczyć. Wiąże się to z faktem, iż dostawcami/odbiorcami są różne szkoły, które muszą przyjąć na stan dostarczany sprzęt i określić z czasem jego amortyzację. Powiat Ostrowski natomiast musi właściwie rozliczyć się z instytucją dofinansowującą projekt i ocenić Państwa oferty. Proszę zwrócić uwagę, że do części sprzętu nie jest konieczne wpisanie nazwy własnej. Zamawiający wpisał wtedy w odpowiednie miejsce w kolumnie zwrot "nie dotyczy". Z poważaniem, Magda Boroń - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
