- Strona główna
- Postępowanie ID 1091617
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1091617 :
Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej remontu podcieni budynków Plac Wolności 6-13 w Lubawce
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Kosal
-
Organizacja
-
OddziałZakład Gospodarki Miejskiej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-10 10:30:00
-
Składania2025-04-24 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-24 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji konserwatorskiej remontu podcieni budynków położonych przy Placu Wolności 6-13 w Lubawce.
2. Budynki są wpisane do rejestru zabytków pod nr A/5498/347.
3. Planowany przez Zamawiającego zakres prac do wykonania w ww. budynkach obejmuje:
- zakres wskazany w piśmie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.03.2025 r, które stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania,
- uzupełnienie tynków i malowanie podcieni:
o odbicie odspojonych tynków na ścianach i sklepieniu podcieni,
o uzupełnienie ubytków tynków,
o usunięcie łuszczących się powłok malarskich,
o naprawa lub wymiana obróbek blacharskich zwieńczeń (głowic) kolumn,
o oczyszczenie i malowanie w kolorze czarnym skrzynek zaworów głównych i szafek przyłączy elektrycznych oraz krat wejść do lokali,
o oczyszczenie i impregnacja hydrofobowa istniejących okładzin z bloków z piaskowca,
o oczyszczenie istniejących tynków na trzonach kolumn i wykonanie nowej warstwy tynku imitującego piaskowiec (część kolumn murowana z cegły, tynkowana),
o malowanie tynków ścian i sklepień w kolorze białym,
- montaż oświetlenia w podcieniach:
o doprowadzenie instalacji elektrycznej (wymiana starych przewodów) pod tynkiem na sklepieniach podcieni – zasilanie instalacji z lamp oświetlenia ulicznego,
o montaż lamp wiszących stylizowanych na zabytkowe w kolorze czarnym,
- montaż kamer monitoringu miejskiego w podcieniach:
o doprowadzenie instalacji elektrycznej i CCTV pod tynkiem na sklepieniach podcieni – dołączenia do monitoringu miejskiego,
o montaż kamer.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie programu badań konserwatorskich albo badań architektonicznych – 3 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- wykonanie badań architektonicznych i/lub stratygraficznych weryfikujących istnienie na podcieniach historycznej dekoracji malarskiej – 3 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- opracowanie programu prac konserwatorskich w zakresie opisanym w pkt. 1 (w szczególności dot. elementów z kamienia) – 3 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),
- uzgodnienie ww. dokumentacji z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
5. Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do opracowania dokumentacji projektowej obejmującej zakres opisany w pkt. 1.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia dokumentacji/dokonania zmian w dokumentacji w przypadku, gdy zażąda tego DWKZ.
7. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
8. Dokumentacja konserwatorska musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą stosowne wykształcenie i uprawnienia.
9. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji: 90 dni od dnia podpisania umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-18
09:59:56
|
Maciej Kosal | Szanowni Państwo! Zamawiający informuje, że w załącznikach opublikowano poprawione ogłoszenie o postępowaniu oraz poprawiony wzór umowy. Usunięto również błędny zapis warunków płatności w szablonie oferty. Pozostałe elementy bez zmian. |
2025-04-17
06:56:16
|
Maciej Kosal | Szanowni Państwo! Zamawiający informuje, że zmianie uległ termin składania ofert. Nowy termin ustalono na 24.04.2025 r, godz. 9:00. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
