- Strona główna
- Postępowanie ID 1033332
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1033332 :
SA.270.28.2024 Sprzątanie pomieszczeń biurowych nadleśnictwa i składnicy akt w 2025 roku
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Dąbrowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-06 13:51:00
-
Składania2024-12-13 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-13 09:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Waliły Stacja, 06.12.2024
Znak: SA.270.28.2024
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nadleśnictwo
Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3,16-040 Gródek, zaprasza
do złożenia ofert na wykonanie usługi/dostawy/ roboty budowlanej, której
wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty której
mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP:
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych nadleśnictwa i składnicy akt w 2025 roku
2. Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
3. Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w zapytaniu ofertowym.
4. Kryteria wyboru:
70% - najkorzystniejsza cena,
30% - posiadanie siedziby prowadzenia działalności gospodarczej lub oddziału przedsiębiorstwa na terenie gminy działania nadleśnictwa lub gmin sąsiadujących.
5. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
6. Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia sporządzona na ofercie wykonawcy (załącznik nr 2 do zapytania) wraz z kalkulacją kosztów (załącznik nr 3 do zapytania).
7. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 13.12.2024 r. do godz.: 900, otwarcie ofert nastąpi: 13.12.2024 r. o godz.: 910.
8. Osobą do kontaktu z wykonawcami:
· pod względem formalnym: Piotr Dąbrowski, tel.: 665 331 424 mail: piotr.dabrowski1@bialystok.lasy.gov.pl
· pod względem merytorycznym: Agata Kubiak, tel.: 508 011 601, mail: agata.kubiak@bialystok.lasy.gov.pl
9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
10. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-13
13:50:34
|
Piotr Dąbrowski |
W
likach
do
pobrania
znajduje
się
protokół
z
wyboru
wykonawcy.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
