- Strona główna
- Postępowanie ID 878503
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 878503 :
Zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenia wniosku o dofinansowanie, studium wykonalności oraz pozostałej dokumentacji na potrzeby aplikowania o dofinansowanie projektu polegającego na wprowadzeniu nowych funkcjonalności na stronach poznan.pl oraz Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Poznania, w ramach działania 1.4 "Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w ramach ZIT" Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
Wystawiający
-
UżytkownikBartosz Kolenda
-
Organizacja
-
OddziałBiuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-24 11:16:00
-
Składania2024-01-31 23:59:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Nr sprawy: KPRM-II.041.1.2024
Zapytanie ofertowe
1. Opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie wniosku o
dofinansowanie, studium wykonalności oraz pozostałej dokumentacji na
potrzeby aplikowania o dofinansowanie projektu polegającego na wprowadzeniu
nowych funkcjonalności na stronach poznan.pl oraz Biuletynu Informacji
Publicznej Miasta Poznania, w ramach działania 1.4 "Rozwój e-usług i
e-zasobów publicznych w ramach ZIT" Programu Operacyjnego Fundusze
Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.
Opis projektu znajduje się w załączniku.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sporządzenie
dokumentów niezbędnych do aplikowania (dokumentacji aplikacyjnej) w ww.
konkursie, tj. w szczególności:
- wniosku o dofinansowanie,
- studium wykonalności,
- analizy potrzeb (jeśli dotyczy),
- załącznika dot. oddziaływania na
środowisko oraz zasady DNSH (jeśli dotyczy),
- wniosku do uzyskania zaświadczenia organu
odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000, wniosku do uzyskania
deklaracji organu odpowiedzialnego za gospodarkę wodną (jeśli dotyczy).
Finalna lista dokumentów niezbędnych do złożenia
aplikacji będzie wynikała z regulaminu konkursu.
Wniosek o dofinansowanie, studium wykonalności oraz ww. dokumenty muszą być zgodne z wytycznymi oraz
regulaminem konkursu, który będzie ogłoszone 25 marca 2024 r. (zgodnie z harmonogramem naboru wniosków opublikowanym na
stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/funduszeeuropejskie-dla-Wielkopolski-2021-2027/harmonogram-naborow-wnioskow-2
– na dzień sporządzenia niniejszego Zapytania ofertowego wersja aktualna
harmonogramu jest z 21.12.2023 r.).
Wniosek o dofinansowanie, studium wykonalności oraz ww. dokumenty muszą wpisywać się w
Szczegółowy Opis Priorytetów Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski
2021-2027 i Kryteria Wyboru Projektów w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski
2021-2027 – aktualna dokumentacja jest dostępna na stronie
https://wrpo.wielkopolskie.pl/.
2. Termin
wykonania zamówienia:
Wniosek o
dofinansowanie – do 60 dni kalendarzowych od ogłoszenia
rozpoczęcia naboru w ramach działania FEWP.01.04,
Studium
wykonalności – do 45 dni kalendarzowych od ogłoszenia
rozpoczęcia naboru w ramach działania FEWP.01.04,
Okres
przygotowania dodatkowej dokumentacji powinien uwzględniać
czas niezbędny na wydanie zaświadczeń przez instytucje zewnętrzne w terminie
umożliwiającym ich prawidłowe złożenie oraz uwzględniając prawidłowe
przygotowanie zarówno studium wykonalności jak i wniosku o dofinansowanie.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób ich weryfikacji:
1) Podmiot składający ofertę musi funkcjonować na rynku minimum 3 lata;
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 129).
Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący
sposób: spełnia / nie spełnia.
Złożenie
oferty przez Wykonawcę będzie uznane przez Zamawiającego jako spełnienie warunków
udziału w postępowaniu.
Zgodnie z
art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń
zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w
postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy,
grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia
wolności.
4. Opis
kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Jedynym
kryterium oceny ofert będzie ich cena brutto. Zamówienie zostanie udzielone
Wykonawcy, który zaproponuje w ramach oferty najniższą cenę.
5.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język
polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza
poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie
ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w
Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty
towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności
związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w
złotych z dokładnością do setnych części
złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d)
Obowiązująca stawka podatku VAT 23%.
6. Zasady płatności:
1) Płatność wynagrodzenia dokonywana będzie przez Zamawiającego na podstawie faktury prawidłowo wystawionej na
Miasto Poznań, Biuro
Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań,
NIP 2090001440.
2) Zamawiający jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy podany
przez Wykonawcę w fakturze.
3) Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy dokonana zostanie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej
płatności, o której mowa w art. 108a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz zgodnie
z poniższymi postanowieniami.
4) Wykonawca wskazuje, iż zapłata wynagrodzenia powinna nastąpić na rachunek bankowy, który zostanie wskazany
przez Wykonawcę w dokumentach faktur VAT, wystawionych w związku z wykonaniem niniejszej umowy. Zleceniobiorca
oświadcza, iż powyższy rachunek stanowi rachunek rozliczeniowy w rozumieniu art. 49 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. Prawo bankowe i znajduje się w elektronicznym wykazie czynnych podatników VAT, o którym mowa w art.
96b ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług.
5) Jeśli wskazany przez Zleceniobiorcę rachunek bankowy nie będzie rachunkiem rozliczeniowym i nie będzie wskazany
w elektronicznym wykazie czynnych podatników VAT, o których mowa ust. 4, wówczas Zleceniodawca wstrzyma płatność
do czasu przedstawienia przez Zleceniobiorcę prawidłowego rachunku w ramach skorygowanej faktury VAT i poinformuje
Zleceniobiorcę o takim
wstrzymaniu płatności i jego przyczynach.
6) Zleceniodawca nie będzie ponosić wobec Zleceniobiorcy odpowiedzialności w przypadku zapłaty wynagrodzenia po
terminie, spowodowanej nieposiadaniem lub niewskazaniem rachunku rozliczeniowego i niezgodnością numeru rachunku
bankowego wskazanego w elektronicznym wykazie czynnych podatników VAT.
7) W przypadku wystawienia faktury elektronicznej Zleceniodawca przyjmie od Zleceniobiorcy ustrukturyzowane faktury
elektroniczne przesłane za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9
listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub
usługi oraz partnerstwie
publiczno-prywatnym.
8) Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur elektronicznych na innych zasadach niż określone w ustawie z
dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane
lub
usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz.
1666).
9) Od dnia wejścia w życie zapisów ustawy z dnia 16 czerwca 2023 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz
niektórych innych ustaw (Dz. U. 2023 poz. 1598), wprowadzającej termin obligatoryjnego obowiązku wystawiania faktur
wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur (dalej „KSeF”), stosuje się poniższe
postanowienia.
10) Faktura ustrukturyzowana w postaci elektronicznej wystawiona przy użyciu KSeF musi zawierać dane zamawiającego
w strukturze logicznej XSD (schemat FA-2).
11) Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie wizualizacji faktury ustrukturyzowanej drogą mailową, skanem,
faxem lub innym komunikatorem za wyjątkiem niedostępności lub awarii KSeF, zgodnie z art. 106 ne ust. 1 i 4 ustawy o
podatku od towarów i
usług oraz w przypadku wskazanym poniżej.
12) W sytuacji wymienionej wyżej wizualizację faktury ustrukturyzowanej wraz z kodem QR oraz numerem
identyfikacyjnym KSeF należy przesłać na adres mailowy wskazany przez Zleceniodawcę niezwłocznie, jednakże nie
później niż 3 dni po ustaniu niedostępności lub usunięciu awarii KSeF fakturę należy przesłać za pośrednictwem systemu
KSeF.
13) Wymagane umową wszelkie załączniki do faktury ustrukturyzowanej należy przesłać w dacie wpływu faktury do KSeF
i nadania numeru identyfikacyjnego KSeF na adres mailowy wskazany przez Zleceniodawcę wraz z wizualizacją faktury
ustrukturyzowanej posiadającej kod QR.
14) Wynagrodzenie płatne będzie przelewem w terminie do 21 dni licząc od dnia następnego po dacie wystawienia faktury
ustrukturyzowanej w systemie KSeF na rachunek bankowy wskazany przez Zleceniobiorcę, który znajduje się w
prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej w wykazie podatników VAT (tzw. białej liście podatników
VAT).
7. Miejsce, termin i forma składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 31.01.2024 do godz. 23:59 za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez wypełnienie interaktywnego formularza.
8. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający
dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie
Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o
uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki
rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez
Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę,
który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający
może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
9. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841
Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą,
mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są
nieprawidłowe
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych –
z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są
przetwarzane
d) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już
niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
· dane przetwarzane są
niezgodnie z prawem
· po wniesieniu
sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują
prawidłowość danych
· przetwarzanie jest
niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
· Administrator nie
potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne
osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
· osoby te wniosły
sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych
interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniuo udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do
odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z
administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną
administratora.
9.
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem
oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub
art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania
się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Kontakt z Zamawiającym:
W przypadku pytań merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
W przypadkach
związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel.
22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-12
12:35:49
|
Bartosz Kolenda |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
informuje
o
unieważnieniu
postępowania,
zgodnie
z
treścią
załącznika.
Załączniki |
2024-02-12
12:35:13
|
Bartosz Kolenda |
Zamawiający
informuje
o
unieważnieniu
postępowania,
zgodnie
z
treścią
załącznika.
Załączniki |
2024-01-30
09:28:34
|
Bartosz Kolenda |
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytania
złożonego
przez
Wykonawcę
wraz
z
odpowiedzią: Pytanie: Została podana szacowana wartość projektu: ok. 867 000 zł. Jaki zakres zadań został uwzględniony do ww. szacowania? Prosimy o uszczegółowienie elementów składowych tej wyceny. Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, że podstawą wyceny były następujące elementy, opisane również w załączniku - "Opis projektu": - 2 Chatboty AI (bip.poznan.pl, poznan.pl), przygotowanie i wdrożenie w modelu SaaS, - pakiety konwersacyjne Voicebot - 15.000 i 30.000, - automatyczne przetworzenie dokumentów opublikowanych na BIP do standardu WCAG (obecna szacunkowa liczba dokumentów na BIP - 119 075), - uruchomienie API dla poszczególnych usług na BIP i konfiguracja ww. usług na stronach Miasta. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że zakres projektu może ulec zmianom wynikającym m.in. z opublikowanego regulaminu konkursu. |
2024-01-26
07:58:37
|
Bartosz Kolenda |
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytania
złożonego
przez
Wykonawcę
wraz
z
odpowiedzią: Pytanie: jakie materiały, m.in. dotyczące technicznych aspektów realizacji projektu wdrożenia chatbotów, Zamawiający udostępni wykonawcy dokumentacji konkursowej? Odpowiedź: Zamawiający udostępni m.in. następujące informacje: - wskaże bazy danych na stronie bip.poznan.pl, do których w zakresie przeprowadzenia przez proces załatwienia sprawy ma się odwołać chatbot, - wskaże API do usług na stronie, które mają je wystawione, - wskaże usługi, które w ramach projektu muszą mieć zrealizowany proces wystawienia API, - poda liczbę plików, które są publikowane na stronie BIP, a które powinny być dostosowane do standardu WCAG, - określi scenariusz automatycznego przekazywania plików dostosowanych do WCAG do strony BIP, - określi liczbę zapytań użytkowników, - określi wymagania dotyczące bezpieczeństwa i dostępności. Zamawiający ponadto informuje, że dane te będą udostępnione Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
