- Strona główna
- Postępowanie ID 779506
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 779506 :
ZP.26.30.2023 Mobilna pielęgniarka
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Celuch
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-13 12:44:00
-
Składania2023-06-16 12:42:00
-
Otwarcie ofert2023-06-16 12:47:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Nr
referencyjny zamawiającego: ZP.26.30.2023 Starachowice,
dnia 13.06.2023r.
Zapytanie ofertowe
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr
tel. 41 275 41 41
|
Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia
publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych,
prowadzonym na podstawie Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień,
finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, bez stosowania przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2022 r., poz. 1710 ze zm.) na usługi „Mobilna
pielęgniarka”.
Zamawiający
zastrzega, że o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie
socjalne na
podstawie art. 15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r. poz. 2082).
II. Opis
przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
usługa „Mobilna pielęgniarka” skierowana do mieszkańców Miasta
Starachowice, którzy ukończyli 70 rok życia, i którzy posiadają zaświadczenie o wymaganej usłudze
pielęgniarskiej.
2. Zakres usług pielęgniarki
w warunkach domowych dla osób obłożnie i przewlekle chorych będzie polegać na
rozpoznawaniu warunków i potrzeb zdrowotnych pacjenta, rozpoznawaniu problemów
pielęgnacyjnych pacjenta, planowaniu i sprawowaniu opieki pielęgnacyjnej nad
pacjentem, samodzielnym udzielaniu w określonym zakresie świadczeń zapobiegawczych,
diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych oraz medycznych czynności
ratunkowych; realizacji zleceń lekarskich w procesie diagnostyki, leczenia i
rehabilitacji, orzekaniu o rodzaju i zakresie
świadczeń opiekuńczo-pielęgnacyjnych, edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia
(szczegółowy opis w załączniku nr 1).
3. Planowana
ilość uczestników usług – około 15 osób
4. Przewidywana
ilość godzin w okresie od dnia
podpisania umowy do 20 grudnia 2023 łącznie wynosi 630 godzin usługi, tj. w
miesiącu – 105 godzin.
5. Jeden
klient może skorzystać z usługi w wymiarze maksymalnie 40 godzin miesięcznie.
6. Usługi
będą odbywać się 7 dni w tygodniu w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina
rozpoczęcia usługi) – 21:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi).
7. Czas
trwania usługi u klienta wynosi 60 minut bez wliczania kosztów dojazdu.
8. Wykonawca
realizujący usługę zobowiązany będzie zagwarantować środki ochrony osobistej,
tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę oraz jednorazowe rękawiczki, jeśli wymagać
będzie tego sytuacja epidemiologiczna.
9. Podmiot
realizujący usługę zobowiązany jest do prowadzenia Kart Pracy, załączanych
każdorazowo do faktury/rachunku.
10.Wykonawca
zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym
etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania
realizacji przedmiotu zamówienia na każdym
etapie prac.
12. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą
prowadzone będą w złotych polskich.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych.
15. Zamawiający nie
przewiduje:
· zawarcia
umowy ramowej,
· aukcji
elektronicznej,
· zwrotu
kosztów udziału w postępowaniu.
16. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień
(CPV):
· 85141200-1
usługi świadczone przez pielęgniarki
III. Termin realizacji zamówienia
Zamówienie będzie realizowane w okresie: od dnia zawarcia umowy do 20.12.2023 r.
IV. Warunki udziału
w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy
1. nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
2. spełniają niżej wymienione
warunki udziału w postępowania:
- posiadanie
niezbędnej wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji przedmiotu
zamówienia oraz aktualne orzeczenie lekarskie o zdolności do udzielenia usług w
zakresie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienie o następujących kwalifikacjach:
· prawo
wykonywania zawodu stwierdzone albo przyznane przez właściwą okręgową radę
pielęgniarek i położnych zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach
pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2702 z późn. zm.),
· min.
24 miesiące doświadczenia w pracy jako pielęgniarka na oddziałach szpitalnych/
oddziałach ZOL, w DPS, ośrodkach zdrowia,
· stan
zdrowia pozwalający na wykonanie zawodu pielęgniarki.
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 3
Ponadto
Zamawiający zastrzega, że o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie
spółdzielnie socjalne na
podstawie art. 15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r. poz.
2082). Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu
dotyczącego spółdzielni socjalnej,
Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 4
V. Kryterium oceny i
wyboru oferty
Kryteriami, którymi
Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena (C) oraz doświadczenie
(D)
2. Znaczenie
kryterium:
a) Cena oferty
(C) - 94 %
b)
Doświadczenie w pracy jako pielęgniarka na oddziałach szpitalnych/ oddziałach ZOL, w
dps, ośrodkach zdrowia (D) – 6%
3.
Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 94 %,
Ilość
punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru,
gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku:
C min
C = ------------------ x 94 pkt gdzie
1 pkt = 1%
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w
kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród
wszystkich badanych ofert,
C bad - cena
(brutto) badanej oferty.
b) Doświadczenie –
6%
Liczba
punktów – 2 pkt za każdy rok doświadczenia w świadczeniu pracy jako
pielęgniarka na oddziałach szpitalnych/ oddziałach ZOL, w dps, ośrodkach
zdrowia.
Uwaga: punktacji
nie polega doświadczenie, które wymagane jest na potwierdzenie spełnienia
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt IV ust. 2.
Ponadto
w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę kilku osób, w celu świadczenia
przedmiotowej usługi, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w tej kategorii
odnosząc się do osoby z najkrótszym stażem wskazanej w ofercie.
Punktacji
podlegać będą lata doświadczenia w świadczeniu usług w wymiarze max 3 lat,
wykazanie większej liczby lat doświadczenia nie będzie punktowane.
Zamawiający zsumuje
okres doświadczenia, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób
uzyskane pełne lata będzie oceniał.
4. Wynik punktowy
W =
C + D
gdzie:
W
- wynik
punktowy
C - liczba punktów w kryterium „Cena”,
D – liczba punktów w kryterium „Doświadczenie”
VI. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako
najkorzystniejsza.
2. Cena
musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji
przedmiotowego zamówienia. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na
formularzu ofertowym na platformie zakupowej OpenNexus oraz na załączniku do
postępowania.
3. Informacja
o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie
internetowej platformy zakupowej OpenNexus.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć
się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
