Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 08:36:17
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 750807
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 750807 : USŁUGA PRZEPROWADZKI /RELOKACJI MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA KZ-2380/50/2023/ZW-JW

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Jolanta Wojdera
    • Organizacja
      Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    • Oddział
      Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2023-04-05 16:02:00
    • Składania
      2023-04-12 12:00:00
    • Otwarcie ofert
      -
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


    Wymagania i specyfikacja

    1.   Szczegółowy zakres asortymentu został określony w Formularzu Ofertowym.

    2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.

    3.   Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia leżą po stronie Wykonawcy.

    4.   Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

    5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

    6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

    Osoba do kontaktu:
    Jolanta Wojdera
    Wydział GMT KWP w Łodzi
    Tel. 47 841 32 32
    E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    KZ-2380-50-23 - ZW-JW RODO.pdf pdf 129.51
    2023-04-05 16:02:00
    Postępowanie
    Kz-2380-50-23 -ZW-JW OGŁOSZENIE.docx docx 27.42
    2023-04-05 16:02:00
    Postępowanie
    KZ-2380-50-23-ZW-JW OPZ.docx docx 20.33
    2023-04-05 16:02:00
    Postępowanie
    KZ-2380-50-2023-ZW-JW Formularz ofertowy.docx docx 23.03
    2023-04-05 16:02:00
    Postępowanie
    KZ-2380-50-2023-ZW-JW Oświadczenie Wykonawcy - wykluczenie.docx docx 49.64
    2023-04-05 16:02:00
    Postępowanie
    projekt umowy.docx docx 29.47
    2023-04-05 16:02:00
    Postępowanie
    zestawienie ofert.pdf pdf 123.91
    2023-04-13 10:27:13
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2023-04-17 12:59:22
    Jolanta Wojdera Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje unieważnione z uwagi na brak środków finansowych na realizację zamówienia.
    2023-04-13 10:27:13
    Jolanta Wojdera ZESTAWIENIE OFERT

    Załączniki

    • zestawienie ofert.pd [...].pdf
    2023-04-11 11:32:40
    Jolanta Wojdera Pytanie 1 Czy jest możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej ?

    Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na przeprowadzenie wizji lokalnej. Ponadto informujemy, że ujęty w postępowaniu sprzęt sportowy oraz regały magazynowe znajdują się w oryginalnych opakowaniach producenta w postaci nie złożonej. Pozostały asortyment jest w całości - złożony.

    Pytanie nr 2 Proszę o doprecyzowanie wymaganej polisy, czy to ma być polisa przewoźnika w ruchu krajowym czy polisa OC odpowiedzialności cywilnej wykonawcy ? W odpowiedzi jest informacja że w ruchu krajowym zaś opisany zakres odpowiada polisie OC wykonawcy.

    Odpowiedź: Polisa OC powinna gwarantować pokrycie ewentualnych finansowych skutków szkód wobec Zamawiającego w sprzęcie i meblach na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu towarów w drogowym transporcie krajowym. OC przewoźników drogowych w ruchu krajowym Ochrona przed finansowymi skutkami szkód, które powstały w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu towarów w drogowym transporcie krajowym.


    Z poważaniem Jolanta Wojdera
    2023-04-11 11:29:24
    Jolanta Wojdera Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
    2023-04-11 08:44:55
    Jolanta Wojdera PYTANIA
    Pytanie nr 1
    Jaki powinien być termin wykonania usługi ponieważ w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy czytamy o 15 lub 30 dniach??
    Odpowiedź:
    Termin wykonania usługi - do 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy.

    Pytanie nr 2
    Proszę o informację w jakim miesiącu preferujecie Państwo wykonanie umowy??
    Odpowiedź:
    Na te chwilę Zamawiający nie posiada możliwości udzielenia informacji w powyższym zakresie.
    Termin zawarcia umowy uzależniony będzie od ilości uczestników biorących udział w postępowaniu, kompletności złożonych dokumentów itp.

    Pytanie nr 3
    Proszę o sprecyzowanie wymagań dotyczących ubezpieczenia ponieważ w opisie czytamy o OC przewoźnika na sumę gwarancyjną 1 500 000 PLN a w pkt. 13 formularza ofertowego stanowi o ubezpieczeniu OC od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 200 000 PLN ??
    Odpowiedź:
    Z uwagi na wartość mebli i sprzętu przewidzianych do przeprowadzki, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Polisę OC przewoźnika w ruchu krajowym – suma gwarancyjna minimum 1 500 000,00 zł
    Zakres ubezpieczenia – podstawowe, w tym minimum:
    - utrata, ubytek lub uszkodzenie przewożonego towaru;
    - szkody związane z załadunkiem / rozładunkiem towaru;
    - szkody w towarze, wynikające a czynności zabezpieczenia towaru;

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 USŁUGA PRZEPROWADZKI /RELOKACJI MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu ofertowym b. szczegółowym opisie przedmiotu zamowienia c. projekcie umowy , d. informacji o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym 3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2378 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - zgodny z treścią Ogłoszenia i projektu umowy 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    715

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć