- Strona główna
- Postępowanie ID 750807
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 750807 :
USŁUGA PRZEPROWADZKI /RELOKACJI MEBLI BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA KZ-2380/50/2023/ZW-JW
Wystawiający
-
UżytkownikJolanta Wojdera
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-04-05 16:02:00
-
Składania2023-04-12 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania i specyfikacja
1. Szczegółowy zakres asortymentu został określony w Formularzu Ofertowym.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia leżą po stronie Wykonawcy.
4. Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
Osoba
do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-04-17
12:59:22
|
Jolanta Wojdera | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje unieważnione z uwagi na brak środków finansowych na realizację zamówienia. |
2023-04-13
10:27:13
|
Jolanta Wojdera |
ZESTAWIENIE
OFERT
Załączniki |
2023-04-11
11:32:40
|
Jolanta Wojdera |
Pytanie
1
Czy
jest
możliwość
przeprowadzenia
wizji
lokalnej
?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na przeprowadzenie wizji lokalnej. Ponadto informujemy, że ujęty w postępowaniu sprzęt sportowy oraz regały magazynowe znajdują się w oryginalnych opakowaniach producenta w postaci nie złożonej. Pozostały asortyment jest w całości - złożony. Pytanie nr 2 Proszę o doprecyzowanie wymaganej polisy, czy to ma być polisa przewoźnika w ruchu krajowym czy polisa OC odpowiedzialności cywilnej wykonawcy ? W odpowiedzi jest informacja że w ruchu krajowym zaś opisany zakres odpowiada polisie OC wykonawcy. Odpowiedź: Polisa OC powinna gwarantować pokrycie ewentualnych finansowych skutków szkód wobec Zamawiającego w sprzęcie i meblach na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu towarów w drogowym transporcie krajowym. OC przewoźników drogowych w ruchu krajowym Ochrona przed finansowymi skutkami szkód, które powstały w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu towarów w drogowym transporcie krajowym. Z poważaniem Jolanta Wojdera |
2023-04-11
11:29:24
|
Jolanta Wojdera | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2023-04-11
08:44:55
|
Jolanta Wojdera |
PYTANIA Pytanie nr 1 Jaki powinien być termin wykonania usługi ponieważ w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy czytamy o 15 lub 30 dniach?? Odpowiedź: Termin wykonania usługi - do 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Pytanie nr 2 Proszę o informację w jakim miesiącu preferujecie Państwo wykonanie umowy?? Odpowiedź: Na te chwilę Zamawiający nie posiada możliwości udzielenia informacji w powyższym zakresie. Termin zawarcia umowy uzależniony będzie od ilości uczestników biorących udział w postępowaniu, kompletności złożonych dokumentów itp. Pytanie nr 3 Proszę o sprecyzowanie wymagań dotyczących ubezpieczenia ponieważ w opisie czytamy o OC przewoźnika na sumę gwarancyjną 1 500 000 PLN a w pkt. 13 formularza ofertowego stanowi o ubezpieczeniu OC od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 200 000 PLN ?? Odpowiedź: Z uwagi na wartość mebli i sprzętu przewidzianych do przeprowadzki, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Polisę OC przewoźnika w ruchu krajowym – suma gwarancyjna minimum 1 500 000,00 zł Zakres ubezpieczenia – podstawowe, w tym minimum: - utrata, ubytek lub uszkodzenie przewożonego towaru; - szkody związane z załadunkiem / rozładunkiem towaru; - szkody w towarze, wynikające a czynności zabezpieczenia towaru; |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
