- Strona główna
- Postępowanie ID 116489
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 116489 :
Szacowanie nieruchomości na terenie miasta Kostrzyn nad Odra w latach 2018-2019
Wystawiający
-
UżytkownikLucyna Banaszek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2018-02-05 10:14:05
-
Składania2018-02-14 15:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Znak sprawy: GP.6721.2.2018.LB data 02.02.2018 r.
Działając w oparciu o Zarządzenie Nr 224/2017 Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą z dnia 27 września 2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą z dnia 3 listopada 2014r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych dla postępowań w sprawach zamówień, , których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą,
Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę niżej opisanych usług.
1. Zamawiający:
Miasto Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
2. Przedmiot zamówienia:
„Szacowanie nieruchomości na terenie miasta Kostrzyn nad Odra w latach 2018-2019”
W zakres zamówienia wchodzi :
ZADANIE I - wycena działki niezabudowanej w celu nabycia, zbycia, zamiany - 70 działek
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C1 = 20 % )
ZADANIE II - wycena działki niezabudowanej w celu zbycia na poprawę zagospodarowania nieruchomości przyległej - 25 działek
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C2 = 5 % )
ZADANIE III – wycena max 25 działek w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w tytułu wzrostu wartości nieruchomości po podziale tj.
a) działki przed podziałem - 5 szt
b) działki po podziale - 20 szt
termin realizacji 21 dni od daty odbioru zlecenia - (C3 = 20 %)
ZADANIE IV - wycena działek z tytułu scalenia i podziału maksymalnie 15 szt
a) działki przed scaleniem - 3 szt
b) działki po podziale – 12 szt
termin realizacji zadania 21 dni od daty odbioru zlecenia (C4 = 15 % )
ZADANIE V - wycena maksymalnie 20 działek w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności,
termin realizacji 21 dni od daty odbioru zlecenia - (C5 = 5 %)
ZADANIE VI wycena działki zabudowanej budynkami o różnym przeznaczeniu
( działka + budynek ) - maksymalnie 3 działki
termin realizacji 21 dni od daty odbioru zlecenia - (C6 = 5 %)
ZADANIE VII wycena działki zabudowanej budynkiem garażu ( działka + budynek) - maksymalnie 5 działek
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C7 = 5 % )
ZADANIE VIII - wycena maksymalnie 25 działek niezabudowanych
a) w kompleksie garażowym do 5 działek – 10 działek
b) w kompleksie od 5 działek i więcej - 15 działek
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C8 = 5 % )
ZADANIE IX - wycena maksymalnie 10 działek w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C9= 5 % )
ZADANIE X - wycena maksymalnie 5 działek w celu naliczenia opłaty dodatkowej z tytułu użytkowania wieczystego w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C10 = 5 % )
ZADANIE XI - wycena max 10 działek dla potrzeb ustalania odszkodowania z tytułu przejęcia przez Miasto z mocy prawa działek gruntu wydzielonych po nowe drogi publiczne lub pod poszerzenie istniejących dróg
termin realizacji zadania 21 dni od daty odbioru zlecenia (C11 = 5 % )
ZADANIE XII – potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego - 20 szt
termin realizacji zadania 7 dni od daty odbioru zlecenia (C12 = 5 % )
3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonane usługi: 6 miesięcy.
5. Termin realizacji zamówienia – do 31 grudzień 2019r.
6. Termin płatności 21 dni od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego .
7. Kryteria oceny ofert:
1. Oferty, które spełnią warunki udziału w postępowaniu będą oceniane w oparciu o następujące
kryteria:
a) Proponuję następujące kryteria oceny ofert
a) cena – 100 %
b) Kryterium ceny:
Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
(X1) cena = Cena badanej oferty brutto x 10 x waga
c) UWAGA !!! Ocenie podlegać będą ceny cząstkowe wg wag podanych przy poszczególnych zakresach. Za najkorzystniejszą uważana będzie oferta , której suma punktacji cząstkowych będzie najkorzystniejsza.
8. Opis sposobu obliczania ceny:
a) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
b) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej
do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich oraz do podanie cen cząstkowych – zgodnie z załączoną do zapytania – kalkulacja kosztów.
Ocenie poddane będą ceny cząstkowe , których suma stanowić będzie punktację za cenę oferty jako całości .
9 . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
10. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” zawierającym oświadczenia o przyjęciu warunków zapytania i zapoznaniu się z wzorem umowy ( Załącznik nr 2) oraz na druku – FORMULARZ CENOWY ( druk nr 1)
Ofertę sporządzić należy w języku polskim , w formie pisemnej , na maszynie , komputerze , nieścieralnym atramentem lub długopisem.
Druki oferty wraz z wymaganymi dokumentami winne być podpisane przez osobę upoważnioną , następnie zeskanowane i załączone do złożonej oferty za pośrednictwem platformy zakupowej.
11. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie oferenta o zapoznaniu
z warunkami zapytania ofertowego oraz ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego i przyjęciu ich bez zastrzeżeń
oraz załącznik nr 1 – FORMULARZ CENOWY i załącznik nr 2 – WYKAZ OSÓB
2) poświadczenie z wykonywania podobnego jak w niniejszym zapytaniu zakresu operatów za lata 2015-2017 od minimum 3 zleceniodawców
12. termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 14.02.2018 do godz. 15.00
Złożenie oferty następuje poprzez platformę zakupową Zamawiającego www.platformazakupowa.pl/kostrzyn_nad_odra lub bezpośredni link do platformy ze strony internetowej zamawiającego www.kostrzyn.pl
Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, składa bądź przesyła podpisana ofertę i wymagane dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność na adres :
Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
Osoba do kontaktu: Małgorzata Kraszewska tel. 95-727 81 49 lub
Lucyna Banaszek, tel. 95-727-81-52 ;
email – przestrzenna@kostrzyn.um.gov.pl
13. Termin związania ofertą: 30 dni.
14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem oferenta o zapoznaniu z warunkami zapytania ofertowego i przyjęciu ich bez zastrzeżeń.
2) Wzór umowy
Znak sprawy: GP.6721.2.2018.LB data 02.02.2018 r.
Działając w oparciu o Zarządzenie Nr 224/2017 Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą z dnia 27 września 2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą z dnia 3 listopada 2014r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych dla postępowań w sprawach zamówień, , których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą,
Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę niżej opisanych usług.
1. Zamawiający:
Miasto Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
2. Przedmiot zamówienia:
„Szacowanie nieruchomości na terenie miasta Kostrzyn nad Odra w latach 2018-2019”
W zakres zamówienia wchodzi :
ZADANIE I - wycena działki niezabudowanej w celu nabycia, zbycia, zamiany - 70 działek
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C1 = 20 % )
ZADANIE II - wycena działki niezabudowanej w celu zbycia na poprawę zagospodarowania nieruchomości przyległej - 25 działek
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C2 = 5 % )
ZADANIE III – wycena max 25 działek w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w tytułu wzrostu wartości nieruchomości po podziale tj.
a) działki przed podziałem - 5 szt
b) działki po podziale - 20 szt
termin realizacji 21 dni od daty odbioru zlecenia - (C3 = 20 %)
ZADANIE IV - wycena działek z tytułu scalenia i podziału maksymalnie 15 szt
a) działki przed scaleniem - 3 szt
b) działki po podziale – 12 szt
termin realizacji zadania 21 dni od daty odbioru zlecenia (C4 = 15 % )
ZADANIE V - wycena maksymalnie 20 działek w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności,
termin realizacji 21 dni od daty odbioru zlecenia - (C5 = 5 %)
ZADANIE VI wycena działki zabudowanej budynkami o różnym przeznaczeniu
( działka + budynek ) - maksymalnie 3 działki
termin realizacji 21 dni od daty odbioru zlecenia - (C6 = 5 %)
ZADANIE VII wycena działki zabudowanej budynkiem garażu ( działka + budynek) - maksymalnie 5 działek
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C7 = 5 % )
ZADANIE VIII - wycena maksymalnie 25 działek niezabudowanych
a) w kompleksie garażowym do 5 działek – 10 działek
b) w kompleksie od 5 działek i więcej - 15 działek
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C8 = 5 % )
ZADANIE IX - wycena maksymalnie 10 działek w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C9= 5 % )
ZADANIE X - wycena maksymalnie 5 działek w celu naliczenia opłaty dodatkowej z tytułu użytkowania wieczystego w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
termin realizacji zadania 14 dni od daty odbioru zlecenia (C10 = 5 % )
ZADANIE XI - wycena max 10 działek dla potrzeb ustalania odszkodowania z tytułu przejęcia przez Miasto z mocy prawa działek gruntu wydzielonych po nowe drogi publiczne lub pod poszerzenie istniejących dróg
termin realizacji zadania 21 dni od daty odbioru zlecenia (C11 = 5 % )
ZADANIE XII – potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego - 20 szt
termin realizacji zadania 7 dni od daty odbioru zlecenia (C12 = 5 % )
3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonane usługi: 6 miesięcy.
5. Termin realizacji zamówienia – do 31 grudzień 2019r.
6. Termin płatności 21 dni od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego .
7. Kryteria oceny ofert:
1. Oferty, które spełnią warunki udziału w postępowaniu będą oceniane w oparciu o następujące
kryteria:
a) Proponuję następujące kryteria oceny ofert
a) cena – 100 %
b) Kryterium ceny:
Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
(X1) cena = Cena badanej oferty brutto x 10 x waga
c) UWAGA !!! Ocenie podlegać będą ceny cząstkowe wg wag podanych przy poszczególnych zakresach. Za najkorzystniejszą uważana będzie oferta , której suma punktacji cząstkowych będzie najkorzystniejsza.
8. Opis sposobu obliczania ceny:
a) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
b) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej
do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich oraz do podanie cen cząstkowych – zgodnie z załączoną do zapytania – kalkulacja kosztów.
Ocenie poddane będą ceny cząstkowe , których suma stanowić będzie punktację za cenę oferty jako całości .
9 . Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
10. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” zawierającym oświadczenia o przyjęciu warunków zapytania i zapoznaniu się z wzorem umowy ( Załącznik nr 2) oraz na druku – FORMULARZ CENOWY ( druk nr 1)
Ofertę sporządzić należy w języku polskim , w formie pisemnej , na maszynie , komputerze , nieścieralnym atramentem lub długopisem.
Druki oferty wraz z wymaganymi dokumentami winne być podpisane przez osobę upoważnioną , następnie zeskanowane i załączone do złożonej oferty za pośrednictwem platformy zakupowej.
11. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie oferenta o zapoznaniu
z warunkami zapytania ofertowego oraz ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego i przyjęciu ich bez zastrzeżeń
oraz załącznik nr 1 – FORMULARZ CENOWY i załącznik nr 2 – WYKAZ OSÓB
2) poświadczenie z wykonywania podobnego jak w niniejszym zapytaniu zakresu operatów za lata 2015-2017 od minimum 3 zleceniodawców
12. termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 14.02.2018 do godz. 15.00
Złożenie oferty następuje poprzez platformę zakupową Zamawiającego www.platformazakupowa.pl/kostrzyn_nad_odra lub bezpośredni link do platformy ze strony internetowej zamawiającego www.kostrzyn.pl
Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, składa bądź przesyła podpisana ofertę i wymagane dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność na adres :
Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
Osoba do kontaktu: Małgorzata Kraszewska tel. 95-727 81 49 lub
Lucyna Banaszek, tel. 95-727-81-52 ;
email – przestrzenna@kostrzyn.um.gov.pl
13. Termin związania ofertą: 30 dni.
14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem oferenta o zapoznaniu z warunkami zapytania ofertowego i przyjęciu ich bez zastrzeżeń.
2) Wzór umowy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2018-03-01
13:27:37
|
Lucyna Banaszek |
Informujemy
,
że
Firma
której
oferta
została
w
dniu
19.02.2018r.
wybrana
jako
najkorzystniejsza
w
postepowaniu
na
Szacowanie
nieruchomości
na
terenie
m.
Kostrzyna
nad
Odra
w
latach
2018-2019
,
uchyliła
się
od
podpisania
umowy
(
przedstawiciel
Firmy
bez
usprawiedliwienia
nie
wstawił
się
w
umówionym
terminie
do
podpisania
umowy
)
W związku z powyższym na podstawienie art.94 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2017 poz.1579 ze zm.) oraz w związku z §8 ust.3 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o których mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 224/2017 Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą z dnia 27 września 2017r., Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny tj. ofertę złożoną przez: I EXPERTUS NIERUCHOMOSCI s.c. Bogusław Legan, Joanna Ulaszewska z siedzibą w Gorzowie Wlkp. ul. Pocztowa 3/11 za kwotę 66.543,00z ł brutto . |
2018-02-19
14:13:00
|
Lucyna Banaszek | w dniu 19.02.2018 dokonano wyboru oferty na Szacowanie nieruchomości na terenie miasta Kostrzyn nad Odra w latach 2018-2019 . Na złożone zapytanie ofertowe otrzymaliśmy 3 oferty. Wszystkie spełniły warunki zapytanie. Komisja jako najkorzystniejszą wybrała ofertę złożoną przez firmę IMMOBILIARE Jarosław Rzewnicki 71-685 Szczecin ul. Bandurskiego 59/3 , za kwotę ogółem netto 50.210,00 tj. 61.758,30 brutto . Dziękujemy za udział w postępowaniu . |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
