- Strona główna
- Postępowanie ID 1118739
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1118739 :
KP 23/05/2025 Dostawę warzyw i owoców dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 5 zadaniach: Zadanie nr 1 – dostawa warzyw, Zadanie nr 2 – dostawa warzyw sezonowych, Zadanie nr 3 – dostawa owoców, Zadanie nr 4 – dostawa owoców cytrusowych, Zadanie nr 5 – dostawa nasion strączkowych
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Zając
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-29 10:24:00
-
Składania2025-06-06 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-06 08:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-06
13:06:49
|
Agata Zając |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-06-06
08:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
przeznaczona
na
sfinansowanie
zamówienia
:
Zadanie nr 1 netto –364 020,00 zł VAT - 5 % - 18 201,00 zł brutto – 382 221,00 zł Zadanie nr 2 netto – 249 809,90 zł VAT - 5 % - 12 490,50 zł brutto – 262 300,40 zł Zadanie nr 3 netto – 73 516,00 zł VAT - 5% - 3675,80 zł brutto – 77 191,80 zł Zadanie nr 4 netto – 61 213,50zł VAT - 5% - 3060,68 zł brutto – 64 274,18zł Zadanie nr 5 netto – 14 505,00 zł VAT - 5% - 725,25 zł brutto – 15 230,25 zł Razem netto – 763 064,40 zł VAT - 38 153,23 zł brutto – 801 217,63 zł |
2025-06-04
14:14:56
|
Agata Zając |
Wyjaśnienia
treści
SWZ
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
