- Strona główna
- Postępowanie ID 1095369
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1095369 :
KZP.25.26.2025 Świadczenie usługi abonamentu tłumacza polskiego języka migowego on-line wraz z wdrożeniem dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu na potrzeby realizacji projektu „ANS w Nowym Targu uczelnią dostępną dla wszystkich”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (Priorytet 3 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działanie 03.01 Dostępność szkolnictwa wyższego). Numer umowy o dofinansowanie projektu: FERS.03.01-IP.08-0206/24-00.
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Zając
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-14 20:55:00
-
Składania2025-04-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-25 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu, nr referencyjny:
KZP.25.26.2025, prowadzonym przez Zamawiającego w
trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zamówienie prowadzone jest w związku z unieważnieniem Postępowania (ID:
1075339): KZP.25.21.2025 Świadczenie usług tłumacza polskiego języka migowego
dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu na potrzeby realizacji projektu
„ANS w Nowym Targu uczelnią dostępną dla wszystkich”, realizowanego w ramach programu
Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze
środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (Priorytet 3 Dostępność i
usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działanie 03.01 Dostępność szkolnictwa
wyższego). Numer umowy o dofinansowanie projektu: FERS.03.01-IP.08-0206/24-00.”
w części „Abonament tłumacza polskiego języka migowego on-line”. W związku z
ogłoszeniem dodatkowego zapytania na wskazaną usługę, zmianie uległ okres
świadczenia usługi, co zostało wskazane w załączonych dokumentach, w tym
również w OPZ.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz
elektroniczny.
Prosimy również o uzupełnienie formularza ofertowego znajdującego się w załączniku do postępowania. Formularz został udostępniony w dwóch wersjach: edytowalnej i nieedytowalnej. Proszę mieć na uwadze fakt, że wersja edytowalna została udostępniona dla Państwa jedynie w celu umożliwienia elektronicznego wypełnienia formularza – proszę uzupełnić jedynie wymagane dane bez wprowadzenia zmian w formularzu. Prosimy o zatwierdzenie formularza ofertowego poprzez opatrzenie go podpisem elektronicznym.
Dodatkowo, prosimy o zapoznanie się z załącznikiem
zawierającym opis przedmiotu zamówienia, w którym dodano adnotację dotyczącą
sposobu przygotowania oferty cenowej. Prosimy o kierowanie się tą adnotacją
przy uzupełnianiu formularza ofertowego. Proszę również pamiętać, aby kwota
wskazana w formularzu ofertowym była spójna z kwotą wskazaną na platformie
zakupowej.
Udostępniono również załączniki:
- klauzula RODO
- Oświadczenie dotyczące podanych informacji
- Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu
Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi oświadczeniami i o zatwierdzenie ich
poprzez opatrzenie każdego z oświadczeń podpisem elektronicznym. Oświadczenia
również zostały udostępnione Państwu w dwóch wersjach, jednak prosimy o
niewprowadzanie zmian w treść oświadczeń – jedyna możliwa ingerencja w treść
dotyczy załącznika „Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia”, w którym
należy zaznaczyć odpowiedni, odnoszący się do Państwa punkt.
Wszystkie wymagane załączniki opatrzone podpisami
elektronicznymi osoby upoważnionej należy dołączyć do oferty złożonej za
pośrednictwem platformy zakupowej.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Istotne postanowienia umowy:
1. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sprzęt oraz obsługę niezbędny/niezbędną do wykonania przedmiotu umowy;
2. W razie konieczności, Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją niniejszych zadań;
3. Termin zapłaty strony ustalają na 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu – płatność miesięczna, na podstawie faktury wystawionej co miesiąc, po wykonaniu usługi w danym miesiącu;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel.
22 101 02 02
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie
umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
