- Strona główna
- Postępowanie ID 1094621
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1094621 :
KZP.25.27.2025 „Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych kontroli, sporządzenie protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz wpis do książek obiektów budowlanych prowadzonych w wersji papierowej dla budynku "Gorce" oraz budynku Centrum Dydaktyczno-Bibliotecznego (CDB) „TATRY” wraz z garażem podziemnym Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu ul. Kokoszków 71.”
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Rodziński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-14 15:35:00
-
Składania2025-04-17 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-17 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Nr sprawy: KZP.25.27.2025r
ROZDZIAŁ I NAZWA ORAZ ADRES
ZAMAWIAJĄCEGO
Akademia
Nauk Stosowanych w Nowym Targu
z siedzibą:
34-400 Nowy Targ , ul. Kokoszków 71;
NIP:
735-24-32-038, REGON: 492722404.
ROZDZIAŁ II
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie
realizowane na podst. Regulaminu udzielania zamówień publicznych, który
został wprowadzony Zarządzeniem nr 86/2024.BGD Rektora ANS z dnia 28 listopada
2024 r. Z uwagi na wartość, do udzielonego zamówienia, zgodnie z art. 2
ust. 1 pkt 1, nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
ROZDZIAŁ III
Cel Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „wykonanie okresowych kontroli, sporządzenie protokołów z
przeprowadzonych kontroli oraz wpis do książek obiektów budowlanych
prowadzonych w wersji papierowej dla budynku Gorce oraz budynku Centrum
Dydaktyczno-Bibliotecznego (CDB) TATRY wraz z
garażem podziemnym Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu ul. Kokoszków 71.”
ROZDZIAŁ III
Opis przedmiotu zamówienia:
I
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie okresowych kontroli, sporządzenie protokołów z
przeprowadzonych kontroli oraz wpis do książek obiektów budowlanych
prowadzonych w wersji papierowej dla budynku Gorce oraz budynku Centrum
Dydaktyczno-Bibliotecznego (CDB) „TATRY” wraz z garażem podziemnym Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu ul. Kokoszków 71.
II.
Okresowe
kontrole należy wykonać:
1.Dla
budynku „Gorce” Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu ul. Kokoszków 71
(powierzchnia zabudowy budynku: 1325,0 m2, powierzchnia dachu budynku: 1850,0
m2)
a)
kontrole zgodnie z art. 62.1 podpunkt 3)
ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2024 poz. 725) wykonywaną dwa razy w roku
b)
kontrolę okresowa 5 letnia zgodnie z
art. 62.1 podpunkt 2) ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2024 poz.
725)
2.
Dla budynku Centrum Dydaktyczno-Bibliotecznego (CDB) „TATRY” oraz garażu
podziemnego w Nowym Targu ul. Kokoszków 71 (powierzchnia zabudowy budynku: 3254
,0 m2, powierzchnia dachu budynku: 4392 ,0 m2) :
a)kontrole zgodnie z art. 62.1 podpunkt 3) ustawy Prawo
budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2024 poz. 725) wykonywaną dwa razy w roku
b)
kontrolę okresową 5 letnią zgodnie z
art. 62.1 podpunkt 2) ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2024 poz.
725)
III.
Dane
podstawowe budynków
1.Budynek
Gorce
powierzchnia
zabudowy : 1325 m2
powierzchnia
użytkowa : 4904 m2
kubatura:
19 574 m3
powierzchnia
dachu 1850 m2
2.Budynek
Tatry
powierzchnia
zabudowy : 3254 m2
powierzchnia
użytkowa : 6528,47 m2
kubatura:
36616 m3
powierzchnia
dachu : 4329 m2
IV.
1.Zgodnie
z z art. 62.1 podpunkt 2) ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2024 1poz.
725) okresowa kontrola polega na sprawdzeniu stanu technicznego :
a.
elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy
atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania
obiektu,
b.
instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c.
instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych)
2.Zgodnie
z art. 62.1 podpunkt 2) ustawy Prawo
budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2024 poz. 725) okresowa kontrola polega na
sprawdzeniu stanu technicznego i
przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego
oraz jego otoczenia; kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji
elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu,
zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz
uziemień instalacji i aparatów.
3. Zgodnie z z art.
62.1 podpunkt 3) ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2024 1poz. 725)
okresowa kontrola jest wykonywana co na mniej dwa razy w roku, w terminach do
31 maja oraz 30 listopada i polega na sprawdzeniu stanu technicznego :
a.
elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy
atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania
obiektu,
b.
instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c.
instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych)
V.
1.Elementy budynku podlegające kontroli opisane w rozdziale IV punktach 1 podpunkty b i c ,
2 - badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów oraz pkt. 3 podpunkty b i c są wyłączone z niniejszego postępowania ponieważ Zamawiający posiada aktualne protokoły z przeglądu tych elementów.
2.Zamawiający
udostępni do wykorzystania przy sporządzaniu protokołów następujące dokumenty
dla budynków Gorce i Tatry:
-protokół
z przeglądu konserwacyjnego system sygnalizacji pożaru instalacji oddymiania
-protokół
z serwisu okresowego urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
-protokół
z pomiarów skuteczności wentylacji mechanicznej,
-protokół
z przeglądu technicznego systemu zasilania awaryjnego UPS, EPS,
-protokół
z przeglądem oświetlenia awaryjnego,
-protokół
badanie szczelności instalacji gazowej,
-protokół
z pomiarów natężania oświetlenia,
-protokół
z pomiarów rezystancji izolacji roboczej,
-protokół
z pomiarów stanu izolacji odgromowej i uziomów ,
-protokół
z zadziałania przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
-protokół
z okresowej kontroli przewodów
kominowych,
-protokół
z kontroli z przeglądu gaśnic,
-protokół
z kontrolo z przeglądu konserwacji i hydrantów wew.,
-protokół
z kontroli co miesięcznej kotłowni objętej
umowa serwisową 24h/dobę bud. Gorce i Tatry
VI.
Z
przeprowadzonych kontroli Wykonawca jest zobowiązany sporządzić protokół
zgodnie z art. 62.1 podpunkt 3 ustawy
Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2024 1poz. 725).
VII.
Fakt
wykonania okresowych kontroli zgodnie z art. 62.1 podpunkt 3 ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.
U. 2024 1poz. 725) osoba przeprowadzająca kontrolę zobowiązana jest do wpisania w książkach obiektów budowlanych w
terminie do 7 dni od zakończenia kontroli obiektu budowlanego. Zamawiający
prowadzi książki obiektów budowlanych w formie papierowej.
Protokół dot. kontroli - półrocznej, powinien,
zawierać co najmniej:
1) datę
przeprowadzenia kontroli;
2) imię i
nazwisko, a także numer uprawnień budowlanych wraz ze specjalnością, w której
zostały wydane, osoby przeprowadzającej kontrolę oraz jej podpis;
3) imię i
nazwisko albo nazwę właściciela lub zarządcy użytkowanego obiektu budowlanego;
4)
określenie kontrolowanego obiektu budowlanego umożliwiające jego identyfikację;
5) zakres
kontroli;
6)
ustalenia dokonane w zakresie kontroli, w tym wskazanie nieprawidłowości,
jeżeli zostały stwierdzone;
7)
zalecenia, jeżeli zostały stwierdzone nieprawidłowości;
8) metody
i środki użytkowania elementów obiektów budowlanych narażonych na szkodliwe
działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, w
przypadku kontroli tych elementów;
9) zakres
niewykonanych zaleceń określonych w protokołach z poprzednich kontroli.
W zaleceniach wskazuje się:
1) czynności
mające na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości;
2) termin
wykonania czynności, o których mowa w pkt 1.
W terminie
7 dni od dnia zakończenia kontroli obiektu budowlanego, dla którego istnieje
obowiązek prowadzenia książki obiektu budowlanego, osoba przeprowadzająca
kontrolę, dokonuje wpisu o kontroli w książce obiektu budowlanego.
W terminie
7 dni od dnia zakończenia kontroli obiektu budowlanego osoba przeprowadzająca
kontrolę (oryginał potwierdzenia zgłoszenia dołącza się do protokołu).
Dla każdego
budynku powinien być sporządzony osobny protokół.
Szczegółowa zawartość protokołu pokontrolnego. Protokół pokontrolny powinien zawierać:
1.
Informację o konstrukcji budynku, zarządcy i właścicielu budynku, wyposażeniu
instalacyjnym, datę kontroli, datę zawiadomienia nadzoru budowlanego, zakres
kontroli, datę następnej kontroli.
2.
Informację o sprawdzeniu wykonania zaleceń z poprzednich kontroli (z
odniesieniem do dat sporządzenia protokołu i numerów oraz autorów) wraz z
odniesieniem się do każdego z nich z wykazaniem stopnia wykonania zaleceń oraz
uwagami kontrolującego co do wykonania, wykonania częściowego lub niewykonania.
3.
Kryteria oceny i klasyfikacji stanu technicznego elementów
4. Stopień
pilności naprawy (jeśli taka wystąpi), termin naprawy oraz objaśnienia
znaczenia określonych stopni pilności remontu elementu budynku lub budowli.
Wskazanie na warunki atmosferyczne panujące w dniu kontroli oraz w średnia
temperatura powietrza (dzień, noc), wilgotność powietrza, ilość opadów, rodzaj
opadów. Powyższe przedstawione jako średnia z 30 dni poprzedzających
kontrolę,
5.
Ustalenia oraz wnioski po sprawdzeniu stanu technicznego i kontroli budynku
zawierające:
-
wskazanie każdego kontrolowanego elementu, urządzenie, instalacji,
-
wskazanie materiału, sposobu wykonania, mocowanie i wyposażenia każdego
kontrolowanego elementu
-
określenie dla każdego kontrolowanego elementu Stan techniczny, zużycie,
pilność naprawy
- uwagi
dla każdego kontrolowanego elementu, urządzenia, instalacji
- opisane
powinny być co najmniej: instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska,
urządzenia i instalacje zamocowane do budynku, elementy i części zewnętrzne
budynku, przejścia przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku, zewnętrzne
warstwy przegród zewnętrznych, pokrycia dachowe, elementy odwodnienia dachów
oraz terenów utwardzonych, urządzenia oraz przewody kominowe (spalinowe i
wentylacyjne), przejścia przyłączy instalacyjnych przez ściany budynków, estetyka
obiektu i jego otoczenia z odniesieniem do trenów utwardzonych oraz
nieutwardzonych z uwzględnieniem zakończeń instalacyjnych, pomiary szczelności
instalacji gazowej na zewnątrz budynku, zewnętrzne warstwy przegród
zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementy ścian zewnętrznych (attyki, filary,
gzymsy, slupy wraz z okładzinami wraz z wskazaniem sposobu ich mocowania i
trwałością połączenia z podłożem z podłożem), balustrady, loggie i balkony, elementy
odwodnienia budynku oraz obróbki blacharskie i inne elementy wierzchniego
wystroju, stan konstrukcji budynku i obiektów na zewnątrz budynku takich jak
mury oporowe, drogi dojazdowe i wewnętrzne. W protokole należy się odnieść do
bezpieczeństwa użytkowników, bezpieczeństwa środowiska oraz bezpieczeństwa
konstrukcji, urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku.
6.
Określenie zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania.
7. Wnioski
końcowe co do kontrolowanego budynku.
8.
Informacje o zapoznaniu administratora budynku z protokołem
9.
Informacje dotyczącą usunięcia (jeśli występują) zagrożenia dla ludzi lub
mienia należy niezwłocznie wykonać.
10.
Dokumentacja fotograficzna (w kolorze) obejmująca każdy kontrolowany element.
Zamawiający oczekuje szczegółowej dokumentacji fotograficznej w ilości co
najmniej 80 fotografii w tym maksymalnie dwie fotografie na każdej stronie.
Każda fotografia opisana w zakresie: miejsca wykonania fotografii, elementu
budynku, urządzenia lub instalacji których fotografia dotyczy wraz ze
wskazaniem stanu technicznego oraz odniesieniem się do ustaleń zawartych
wcześniej w protokole. Fotografie powinny być w rozdzielczości 3000x4000
pikseli, rozdzielczości 180 dpi, głębia 24bit, odwzorowanie kolorów sRGB,
VIII.
Termin
realizacji zamówienia
-
przeglądy techniczne budowlane dla bud.
Gorce:
- przegląd półroczny do 31.05.2025r
- przegląd pięcio/5letni do
30.11.2025r wraz z przeglądem półrocznym
-
przeglądy techniczne budowalne dla bud. Tatry wraz z garażem/parkingiem
podziemnym (o pow. użytkowej
1 050,50 m²)
:
- przegląd półroczny do 31.05.2025r
- przegląd pięcio/5letni do
30.11.2025r wraz z przeglądem półrocznym
IX.
Protokoły
z przeprowadzonych kontroli Wykonawca dostarcza Zamawiającemu w
2
Egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej.
X.
Kontrole muszą wykonać osoby spełniające warunki art. 62.4 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2024 1poz. 725).
ROZDZIAŁ IV CZAS I MIEJSCE REALIZACJI:
1.Termin realizacji Zamówienia: zgodnie z harmonogramem zawartym w umowie
- przeglądy techniczne budowlane dla bud. Gorce:
- przegląd półroczny do 31.05.2025r
- przegląd pięcio/5letni do 30.11.2025r wraz z przeglądem półrocznym
- przeglądy techniczne budowalne dla bud. Tatry wraz z garażem/parkingiem podziemnym (o pow. użytkowej 1 050,50 m²) :
- przegląd półroczny do 31.05.2025r
- przegląd pięcio/5letni do 30.11.2025r wraz z przeglądem półrocznym
2.Miejsca
dostarczenia przedmiotów zamówienia:
Akademia
Nauk Stosowanych w Nowym Targu, ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ;
3.Dokładny
harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Zamawiającym w
podpisanej umowie.
ROZDZIAŁ V – WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
W
przedmiotowym postępowaniu może złożyć ofertę Wykonawca, który spełnia łącznie poniższe
warunki, mianowicie:
a) nie istnieją podstawy
do ogłoszenia jego upadłości, likwidacji, ani nie prowadzono postępowania restrukturyzacyjnego;
b) nie zalega z zapłatą
należności wobec ZUS i US;
c) nie toczą się względem
niego postępowania sądowe o zapłatę nieuregulowanych wierzytelności, ani postępowania
egzekucyjne ,nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa,
d)
Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt
transportu lub przesyłki leżą po stronie wykonawcy,
e)
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od
dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres,
f)
W przypadku dostarczenia towaru wadliwego -nie
działającego mimo naprawy zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy,
g)
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
dostawcy/wykonawcy.
h)
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty
(terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod
uwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i
jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie
postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku braku zgody na powyższe
warunki - nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że
Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyzą.
Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.
ROZDZIAŁ VI KRYTERIA I WARUNKI
FORMALNE
1.
Oświadczamy,
iż oferujemy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami
opisanymi oraz określonymi przez Zamawiającego w ww. Zapytaniu ofertowym
2. W przypadku wybrania
mojej oferty, zobowiązuję się do zawarcia umowy lub zlecenia na warunkach
określonych w ww. Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami oraz w miejscu i
terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3.
Oświadczam,
że akceptuję warunki płatności oraz warunki rozliczeń określone przez
Zamawiającego w ww. Zapytaniu ofertowym przedmiotowego postępowania.
4. Oświadczam, iż
zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych
przez Akademię Nauk Stosowanych w Nowym Targu z ROZDZIAŁU VII. ww. Zapytania
ofertowego.
5.
Oświadczam,
że podane przez mnie dane są prawdziwe i aktualne.
ROZDZIAŁ VII PRZETWARZANIE
DANYCH OSOBOWYCH – RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA O
PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
zwanym RODO:
1.
Administratorem
danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu, ul. Kokoszków
71, 34-400 Nowy Targ.
2.
Z
Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pisząc na adres
Administratora, podany powyżej lub na adres: iod@ans-nt.edu.pl.
3. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia Zapytania ofertowego
dot.„ wykonanie
okresowych kontroli, sporządzenie protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz
wpis do książek obiektów budowlanych prowadzonych w wersji papierowej dla
budynku Gorce oraz budynku Centrum Dydaktyczno-Bibliotecznego (CDB) „TATRY”
wraz z garażem podziemnym Akademii Nauk
Stosowanych w Nowym Targu ul. Kokoszków
71”
4.
.”
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze,
- art. 6 ust. 1 lit. f
RODO, tj. prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora lub
przez stronę trzecią, którym jest umożliwienie wzięcia udziału w ww. zapytaniu
ofertowym w celu niniejszego prowadzenia zapytania ofertowego.
5.
Dane
osobowe mogą być przekazywane organom państwowym i podmiotom publicznym w
ramach posiadanych uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz podmiotom,
którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność
przetwarzania danych osobowych (podmioty przetwarzające).
6.
Dane
osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych.
7.
Dane
osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze oraz dochodzenia lub obrony roszczeń.
8.
Osoby
udostępniające dane osobowe posiadają prawo dostępu do treści swoich danych
oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także
prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
9.
Osoby
udostępniające dane osobowe mają prawo wniesienia skargi do organu
nadzorującego przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych
osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10.
Podanie
danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne do wypełnienia
obowiązków prawnych ciążących na administratorze. Niepodanie danych może
skutkować nieuwzględnieniem osoby w procedurze Zapytania ofertowego.
11.
Dane
osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane
profilowaniu.
ROZDZIAŁ VIII – INNE POSTANOWNIENIA
1. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do:
a. zmiany lub unieważnienia niniejszego postepowania,
b. zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
c. żądania od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert, uzupełnienia treści oferty,
d. odrzucenia oferty Wykonawcy który mimo wezwania do wyjaśnień nie złożył ich
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
e. częściowej realizacji zamówienia,
f. dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy w
przypadku dostarczenia towaru wadliwego - nie działającego mimo podjętej próby
naprawy
g. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postepowania bez podania
przyczyny.
Rozdział IX
Sposób komunikacji :
W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij
wiadomość do zamawiającego"
Rozdział X Termin składania ofert:
Termin
składania ofert podano bezpośrednio na stronie dotyczącej przedmiotowego
postępowania - Platforma Zakupowa
Rozdział XI
INSTRUKCJA OBSŁUGI WYPEŁNIENIA FORMULARZA /ZGODY
Zamawiający
wymaga udzielenia odpowiedzi tak lub nie w
kwestii
-cena,
-warunki
płatności,
-termin
realizacji,
-dodatkowe
koszty,
-oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postepowania,
-oświadczenie
o spełnianiu warunków w zapytaniu ofertowym
ROZDZIAŁ XII – ZAŁĄCZNIKI
Załącznikami
do niniejszego zaproszenia stanowiącymi jego integralną część są:
1.
Zał. nr 1 Oświadczenie o braku wykluczenia z postepowania
2.
Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu
3. Zał. nr 3 Opis przedmiotu zamówienia
4. Zał. nr 4 Formularz ofertowy
5.
Zał. nr 5 Zapytanie ofertowe
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-22
15:21:05
|
Paweł Rodziński |
Nowy
Targ,
dnia
22.04.2025
r. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Dotyczy: postępowania nr KZP.25.27.2025 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych kontroli, sporządzenie protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz wpis do książek obiektów budowlanych prowadzonych w wersji papierowej dla budynku "Gorce" oraz budynku Centrum Dydaktyczno-Bibliotecznego (CDB) „TATRY” wraz z garażem podziemnym Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu ul. Kokoszków 71 (ID: 1094621) Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu, z siedzibą przy ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, zwana w dalszej części Zamawiającym informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego z dnia 14.04.2025 r., wybrano jako najkorzystniejszą ofertę firmy: Ramo Polska Sp. z o.o. 02-486 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 214 NIP 5223122369 Wykonawca spełnił wszystkie wymagania Zamawiającego i otrzymał najwyższą liczbę punktów. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
