- Strona główna
- Postępowanie ID 1090048
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1090048 :
D/31/2025/A D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego, część nr 2 – Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne UO
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-07 13:54:00
-
Składania2025-04-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-22 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-23
15:41:55
|
Zamówienia Publiczne UO |
D/31/2025/A
Wybór
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2025-04-22
12:11:43
|
Zamówienia Publiczne UO |
D/31/2025/A
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-04-22
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
1.
Suma
cen
jednostkowych
wszystkich
pozycji
asortymentowych
wskazana
przez
Wykonawcę
w
ofercie
służy
badaniu
i
ocenie
ofert
oraz
ustaleniu
cen
jednostkowych
asortymentu
określonego
w
opisie
przedmiotu
zamówienia.
Kwota,
którą
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
sumy
jednostkowych
ilości
wszystkich
pozycji
asortymentowych
wynosi:
5
400,00
złotych
brutto. 2. Jeżeli kwota najkorzystniejszej oferty lub kwota oferty z najniższą ceną złotych brutto przekraczać będzie kwotę przeznaczoną na sfinansowanie sumy jednostkowych ilości wszystkich pozycji asortymentowych, Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy. 3. Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawarta na kwotę: 120 000,00 złotych brutto. |
2025-04-16
15:13:26
|
Zamówienia Publiczne UO |
D/31/2025/A
Sprostowanie.
Zmiana
terminu
składania
ofert.
Załączniki |
2025-04-11
13:10:27
|
Zamówienia Publiczne UO |
D/31/2025/A
Pytania
i
odpowiedzi.
Zmiana
terminu
składania
ofert.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
