- Strona główna
- Postępowanie ID 1044537
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1044537 :
P127/2024 Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach ZPWiK Sp. z o.o.
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Tatarek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-08 11:00:00
-
Składania2025-01-23 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-23 12:05:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-05
07:57:04
|
Małgorzata Tatarek |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej.
Załączniki |
2025-01-24
09:31:45
|
Małgorzata Tatarek |
W
związku
z
omyłką
pisarską,
w
załączeniu
Zamawiający
zamieszcza
sprostowanie
do
Informacji
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2025-01-23
14:21:24
|
Adrian Wacławczyk |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2025-01-23
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 443 982,00 zł netto, 546 097,86 zł brutto. |
2025-01-17
13:06:59
|
Małgorzata Tatarek |
Odpowiedzi
na
pytania
wykonawców Pytanie 1. Jaka jest powierzchnia wykładzin dywanowych do prania? Odpowiedź 1. Zamawiający informuje, że w zakresie Wykonawcy nie leży pranie wykładzin dywanowych. Pytanie 2. Jaka jest ilość krzeseł do prania? Odpowiedź 2. Zamawiający informuje, że w zakresie Wykonawcy nie leży pranie krzeseł należących do Zamawiającego. Pytanie 3. Jaka jest ilość pokoi gościnnych, jak często są użytkowane? Odpowiedź 3. Zamawiający informuje, że Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji nie posiada pokoi gościnnych. Pytanie 4. Do kogo należy koszt zakupu materiałów higienicznych, oraz odświeżaczy powietrza? Odpowiedź 4. Zamawiający informuje, że koszt zakupu materiałów higienicznych, oraz odświeżaczy powietrza leży po stronie Zamawiającego (Rozdział IV SWZ ust.2 pkt.3). |
2025-01-17
09:49:08
|
Adrian Wacławczyk |
Odpowiedzi
na
pytania
Wykonawców.
Pytanie 1. Proszę o informację, czy zamówienie jest prowadzone na podstawie Prawa Zamówień Publicznych. Odpowiedź 1. Zamawiający informuje, że jest zamawiającym sektorowym, a przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z „Regulaminem przetargowym ZPWiK Sp. z o.o.” z dnia 21 czerwca 2022 roku. Pytanie 2. Proszę o informację, czy Zamawiający zamierza waloryzować wynagrodzenie Wykonawcy w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia za pracę? Odpowiedź 2. Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty wszystkie wiadome na dzień składania oferty koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym m.in. wzrost minimalnego wynagrodzenia w okresie realizacji zadania. Tym samym wzrost składników cenotwórczych, których wysokość była znana na dzień złożenia oferty, nie może stanowić podstawy do późniejszej waloryzacji wynagrodzenia w trakcie realizacji Umowy. Zmiany treści umowy w zakresie wynagrodzenia przewidziane zostały we wzorze umowy (§ 5 ust. 2 lit. b). |
2025-01-13
10:06:49
|
Małgorzata Tatarek |
Odpowiedzi
na
pytania
Wykonawców. Pytanie 1. Proszę o informację, czy Wykonawcy, który nie jest Zakładem Pracy Chronionej, jednak zatrudnia osoby niepełnosprawne i z tego tytułu może m.in. udzielać ulg PFRON może również w niniejszym postępowaniu zaproponować gwarantowaną minimalną kwotę wpłat na PFRON? Odpowiedź 1. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który nie jest Zakładem Pracy Chronionej, jednak zatrudnia osoby niepełnosprawne i z tego tytułu może udzielać ulg PFRON, może również w niniejszym postępowaniu zaproponować gwarantowaną minimalną kwotę obniżenia wpłat na PFRON, o którą Zamawiający będzie pomniejszał swoje miesięczne składki. Zamawiający zwraca jednak uwagę na fakt, że w przypadku utraty przez Wykonawcę statusu zakładu pracy chronionej, bądź zapewnienia obniżenia wpłaty na PFRON w niższej wysokości niż deklarowana w §3 ust. 2 umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu różnicy pomiędzy zadeklarowaną kwotą obniżenia wpłat na PFRON, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a kwotą dokonanych obniżek wpłat na PFRON w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający wystawi notę księgową na powyższą kwotę w terminie 3 miesięcy po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty kwoty wynikającej z powyższej noty w terminie 7 dni od daty jej wystawienia. |
2025-01-10
10:03:35
|
Małgorzata Tatarek |
Pytania
Wykonawców Pytanie 1. Uprzejmie prosimy o informację, czy Zamawiający akceptuje wystawienie przez wykonawcę ustrukturyzowanych faktur korygujących oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych, dotyczących wykonania umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne oraz przesłanie tychże dokumentów za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania https://brokerpefexpert.efaktura.gov.pl/? Odpowiedź 1. Zamawiający akceptuje wystawienie przez wykonawcę ustrukturyzowanych faktur korygujących oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych, dotyczących wykonania umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne oraz przesłanie tychże dokumentów za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania https://brokerpefexpert.efaktura.gov.pl/. Pytanie 2. Proszę o potwierdzenie, że za pomiary elektryczne w pomieszczeniach, przekazanych do użytkowania Wykonawcy w toku realizacji usługi, odpowiada Zamawiający. Odpowiedź 2. Zamawiający potwierdza, że za pomiary elektryczne w pomieszczeniach, przekazanych do użytkowania Wykonawcy w toku realizacji usługi, odpowiada Zamawiający. Pytanie 3. Czy Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji usługi? Odpowiedź 3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji usługi. Zamawiający zmienia treść umowy dodając zapis w par. 3 Umowy w ust. 21 o następującej treści: „Wykonawca może przy wykonywaniu przedmiotu umowy posługiwać się osobami trzecimi (podwykonawcami) ponosząc za ich działania i zaniechania pełną odpowiedzialność jak za własne działania i zaniechania. Wykonawca o tym fakcie zobowiązuje się każdorazowo poinformować Zamawiającego w formie pisemnej z 7-dniowym wyprzedzeniem”. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
