- Strona główna
- Postępowanie ID 368999
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 368999 :
ZP/ZZO/14/2020 Szacowanie wartości zamówienia na "Pełnienie funkcji Zastępcy Kierownika Jednostki Realizującej Projekt pn. Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Podolska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-08-07 09:59:00
-
Składania2020-08-10 09:00:00
-
Otwarcie ofert2020-08-10 09:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZP/ZZO/14/2020 Szacowanie wartości zamówienia na "Pełnienie funkcji Zastępcy Kierownika Jednostki Realizującej Projekt pn. Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Zastępcy Kierownika Jednostki Realizującej Projekt pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.” (dalej jako Projekt), zgodnie wytycznymi POIiŚ 2014-2020, Oś Priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie, 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi; zawartą umową o dofinansowanie nr POIS.02.02.00-00-0032/18-00 oraz wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie pełniącego funkcję Instytucji Wdrażającej w okresie realizacji przez Zamawiającego w/w przedsięwzięcia.
W ramach pełnionej funkcji Zastępca Kierownika JRP wspierał będzie Kierownika JRP w kierowaniu jednostką, w szczególności w zakresie wymagającym doświadczenia i wiedzy technicznej (inżynierskiej) i ekonomicznej. W przypadku nieobecności Kierownika JRP Zastępca kierował będzie JRP.
Do podstawowych obowiązków Zastępcy Kierownika JRP należy:
(a) nadzór nad procesem realizacji inwestycji,
(b) nadzór i koordynacja prac JRP, w tym koordynowanie współpracy zespołu JRP z komórkami organizacyjnymi ZZO Nowy Dwór sp. z o.o. w sprawach technicznych i finansowych,
(c) nadzór procesów rozliczania i monitorowania, w tym:
i. zatwierdzanie przygotowanych przez zespół JRP wniosków o zaliczki i płatności pośrednie oraz płatność końcową składanych instytucji współfinansującej,
ii. zatwierdzanie faktur dotyczących kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz zarządzanie płatnościami,
iii. zatwierdzanie przygotowanych przez zespół JRP dokumentów związanych z realizowaniem i rozliczeniem Projektu pod kątem zgodności z wymaganiami wynikającymi z umowy o dofinansowanie,
(d) współpraca i reprezentowanie ZZO Nowy Dwór sp. z o.o. w stosunkach ze wszystkimi podmiotami uczestniczącymi w realizacji Projektu (w szczególności z Wykonawcami i Menadżerem Projektu w ramach obowiązków określonych dla Zamawiającego zgodnie z treścią zawartych umów),
(e) zarządzanie zadaniami składającymi się na Projekt,
(f) nadzór nad realizacją umów wykonywanych przez wszystkie podmioty uczestniczące w realizacji Projektu (w szczególności z Wykonawcami i Menadżerem Projektu),
(g) nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością oraz personelem projektu,
(h) inicjowanie, organizowanie i udział w spotkaniach, konferencjach, seminariach i naradach związanych z realizacją i promocją Projektu,
(i) kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu oraz umową o dofinansowanie projektu,
(j) nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników,
(k) przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem,
(l) kontakt z mediami w sprawach związanych z realizacją Projektu,
(m) nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu,
(n)
reprezentowanie
JRP na zewnątrz w związku z realizacją Projektu.
Zastępca Kierownika JRP będzie wykonywać swoje obowiązki w siedzibie Zamawiającego przynajmniej przez 16 godzin w każdym tygodniu. W pozostałym zakresie Kierownik JRP może wykonywać obowiązki poza siedzibą Zamawiającego, przy czym pozostaje w dyspozycji Zamawiającego w sposób umożliwiający stawienie się go w siedzibie Zamawiającego na każde wezwanie w ciągu 2 godzin od wezwania.
Wykonawca dodatkowo świadczyć będzie usługi w zakresie rozliczania finansowego pożyczki o wartości ok. 22 mln. zł zaciągniętej z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na potrzeby sfinansowania wkładu własnego dla projektu pt. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”, zgodnie z wymaganiami NFOŚiGW w Warszawie oraz zawartą umową pożyczki przez Zamawiającego.
Głównym celem projektu pn. "Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o." jest zwiększenie efektywności i wydajności odzysku
oraz recyklingu szerszego zakresu frakcji odpadów ze strumienia odpadów
komunalnych, a tym samym zmniejszenie masy odpadów komunalnych przekazywanych
do składowania i umożliwienie spełnienia krajowych i unijnych celów w zakresie
gospodarki odpadami. Celem realizacji Projektu jest także podniesienie
świadomości ekologicznej mieszkańców regionu obsługiwanego przez ZZO Nowy Dwór
Sp. z o.o.
Inwestycja realizowana będzie na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze (woj. pomorskie, pow. chojnicki). W ramach Projektu przewidziano refinansowanie zadań zrealizowanych przez Wnioskodawcę w latach 2015-2019 oraz realizację zadań planowanych do realizacji w latach 2020-2022, w sumie przedsięwzięcie obejmuje realizację ok. 30 zadań zgodnie ze Studium Wykonalności. Zadania zostały pogrupowane w bloki tematyczne zgodnie z procesem którego dotyczą:
1) Blok tematyczny I: Prace przygotowawcze
2) Blok tematyczny II: Proces sortowania
3) Blok tematyczny III: Proces kompostowania
4) Blok tematyczny IV: Proces odzysku
5) Blok tematyczny V: Rozbudowa PSZOK
6) Blok tematyczny VI: Infrastruktura towarzysząca
7) Blok tematyczny VII: Dostawa maszyn
8) Blok tematyczny VIII: Nadzór i zarządzanie
9) Blok tematyczny IX. Promocja i edukacja
Szacowana całkowita wartość Projektu inwestycyjnego pn. ”Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie wynosi 96 148 232,03 mln zł, z czego wartość dofinansowania UE wyniesie 53 272 280,27 mln. zł
Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia objęte były co najmniej 2 letnim okresem wsparcia (24 miesiące) po ostatecznym rozliczeniu Projektu. W ramach wsparcia Wykonawca udzieli pomocy, porad, wyjaśnień i konsultacji w ramach audytu, kontroli itp. w związku z dofinansowanym Projektem „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
a) Porady i konsultacje będą udzielane przez Wykonawcę na każdorazowe, odrębne zlecenie Zamawiającego przekazane drogą elektroniczną lub pisemną.
b) Wykonawca zobowiązuje się, że w ciągu 24 godzin lub szybciej, jeżeli będzie tego wymagała sytuacja, od przesłania przez Zamawiającego zapytania instytucji kontrolującej udzieli odpowiedzi drogą elektroniczną a następnie niezwłocznie potwierdzi przesłaną odpowiedź w formie pisemnej. W przypadku, w którym zakres lub materia zapytania instytucji kontrolującej wymagała będzie dłuższego terminu na opracowanie i przekazanie odpowiedzi Strony uzgodnią termin jej opracowania i przekazania. Wykonawca jest jednak obowiązany w terminie określonym w zdaniu pierwszym poinformować Zamawiającego o konieczności przedłużenia terminu na opracowanie i przekazanie odpowiedzi i podać uzasadnienie tej konieczności.
c) W przypadku, gdy będzie wymagała tego sytuacja, Wykonawca zobowiązuje się do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego bądź jednostki kontrolującej na jego wezwanie, w celu konsultacji lub złożenia wyjaśnień instytucjom kontrolującym Projekt. Termin i pora spotkania będzie każdorazowo uzgadniany między stronami.
d) W przypadku opracowania przez Wykonawcę opinii w postaci dokumentów, będą one opracowane i przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę w ilości 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej przesłanego Zamawiającemu na jego adres.
e) Jeżeli Zamawiający w terminie 3 dni przekaże uwagi lub zastrzeżenia do opinii, Wykonawca jest obowiązany ustosunkować się do uwag lub zastrzeżeń w terminie dalszych 3 dni. Przy czym, jeśli Wykonawca nie zgodzi się z częścią zastrzeżeń lub uwag Zamawiającego pozostawi treść dokumentu (w tym zakresie) bez zmian, przedstawiając stosowne uzasadnienie.
f) Wykonawca dołoży wszelkich starań w zakresie wykonania umowy, wywiązując się ze wszystkich swoich zobowiązań zgodnie z ogólnie przyjętymi normami zawodowymi.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Kody CPV:
· 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
· 79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
· 79421100-2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
· 79411000-8 Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania
Zamawiający nie przewiduje
wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.
WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
1.2
sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a.
jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
500 000 zł
1.3
zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
A.
w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie co
najmniej jedną usługę polegającą na kierowaniu, koordynowaniu lub doradztwie
przy inwestycji w zakresie gospodarki odpadami,
B.
dysponuje
osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia:
a.
Zastępca Kierownika JRP
1.a.
posiada wykształcenie wyższe techniczne
1.b.
posiada wykształcenie w zakresie
zarządzania lub ekonomii (studia wyższe lub podyplomowe)
1.c. posiada co najmniej 6 letnie doświadczenie
w kierowaniu, koordynowaniu lub doradztwie przy projektach dofinansowanych z UE
1.d.
uczestniczył na podobnym
stanowisku w świadczeniu co najmniej czterech zakończonych inwestycji z zakresu
gospodarki odpadami ze środków pomocowych UE realizowanych przez jednostki
sektora finansów publicznych, z czego przynajmniej:
1.d.1.
jedna inwestycja dotyczyła zadania
o wartości co najmniej 90 mln. zł brutto
2.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 – 23 ustawy
PZP.
3.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) 2) 4)ustawy
PZP.
4.
Wykorzystanie potencjału podmiotu trzeciego
1.
Wykonawca
może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nim stosunków prawnych.
2.
Wykonawca,
który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić
Zamawiającemu, że realizując zmówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia.
3.
Zamawiający
oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie
przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt 13)-23) oraz ust. 5 pkt 1) 2) 4)ustawy PZP.
4.
W celu oceny,
czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz
oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty
dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w
szczególności:
1)
zakres
dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2)
sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego;
3)
zakres i
okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot,
na zdolności którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w
postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.
5.
W odniesieniu
do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli
podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.
Wykonawca,
który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia
zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą w skutek
nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie
ponosi winy.
7.
Jeżeli
zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,
podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez
Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części
zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia
31 grudnia 2022.r. oraz do
zakończenia oferowanego okresu wsparcia (minimum 24 m-ce).
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
