- Strona główna
- Postępowanie ID 1103586
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1103586 :
RZP.7011.9.2025 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla termomodernizacji i przebudowy budynku przy ul. Słowiańskiej 13 w Kwidzynie w Kwidzynie
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Jercha
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-30 12:45:00
-
Składania2025-05-12 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-12 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miasto Kwidzyn zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej termomodernizacji i przebudowy budynku przy ul. Słowiańskiej 13 w Kwidzynie
Budynek zlokalizowany jest przy ul. Słowiańskiej 13 na działce nr 97/4 obręb 10 i jest obiektem czynnym. Budynek wybudowany został około 1800 roku. Posiada 2 kondygnacje nadziemne, ponadto poddasze nieużytkowe oraz częściowe podpiwniczenie.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie inwentaryzacji budynku
2) opracowanie ekspertyzy stanu technicznego budynku, dokumentacja musi zawierać:
a) opis obiektu: opis architektoniczny, kubatura, powierzchnia zabudowy, opis posadowienia obiektu, rozwiązania konstrukcyjne.
b) opis i analizę stanu technicznego poszczególnych elementów budynku oraz określenie rodzaju i stopnia zużycia, a także korozji biologicznej i mechanicznej budynku , w tym m.in.:
elementów konstrukcji, tj. fundamentów, ścian nośnych z nadprożami, słupów, podciągów, belek, ścian osłonowych, stropów, dachu, schodów, trzonów wentylacyjno-kominowych;
elementów pozostałych, tj. ścian działowych i okien, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych;
c) analizę i ocenę przyczyn powstałych zarysowań, pęknięć, uszkodzeń konstrukcji;
d) dokumentację fotograficzną, szkice lub rysunki badanych elementów;
e) uwagi i wnioski
W wycenie należy uwzględnić zerwanie nawierzchni, odkopanie do głębokości posadowienia, przywrócenie stanu pierwotnego poza odkrywkami ściennymi
3) wykonanie badań konserwatorskich i opracowanie programu prac konserwatorskich,
4) wykonanie opinii geotechnicznej z określeniem poziomu wody gruntowej,
5) wykonanie ekspertyza pożarowa rozwiązań zamiennych dla budynku (m.in. odstępstwo dla drewnianej klatki schodowej)
6) dostosowanie budynku do przepisów ppoż i higieniczno – sanitarnych wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień z rzeczoznawcami,
7) przystosowanie budynku dla osób z niepełnosprawnościami- m.in. winda, toalety, oznaczenia dla osób niewidomych
8) pozyskanie mapy do celów projektowych, w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
9) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dokumentacja musi zawierać:
- projekt zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlany,
- projekty techniczne we wszystkich koniecznych branżach,
- projekty wykonawcze we wszystkich koniecznych branżach,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- przedmiary robót we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym,
- kosztorys inwestorski zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
- zbiorcze zestawienie kosztów (ZZK).
- zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek na udostępnienie terenu oraz innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami prawa: pozwoleń, odstąpień, porozumień, warunków technicznych, warunków realizacyjnych, uzgodnień sanitarno-higienicznych w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zatwierdzenia dokumentacji przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie robót budowlanych,
11) złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę,
12) pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmujących 3 pobyty.
Budynek „Czarna Sala” zlokalizowany przy ul. Słowiańskiej 13 w Kwidzynie wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 1474 z dnia 08.08.1994 r., oraz do Gminnej Ewidencji Zabytków pod nr 429/365.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia 10 miesięcy
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1. Wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej z zakresu przebudowy lub remontu obiektów zabytkowych objętych ochroną konserwatorską. Zamawiający na etapie wyboru ofert może prosić o przedstawienie dowodów, czy dokumentacje te zostały wykonane należycie.
Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za przedmiot zamówienia.
3. Wartość umowy obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami, pozwoleniami (w tym pozwoleniem na budowę), opiniami i uzgodnieniami oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4. Wartość umowy uwzględnia wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi niezależnie od tego, czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo, czy nie.
5. Wartość umowy pokrywa wszelkie koszty wykonania usługi, jak również m.in. koszty:
- wypełnienia obowiązków wynikających z umowy i wszystkich innych zobowiązań i wymagań związanych z wykonaniem usługi,
- analiz laboratoryjnych, jeśli będą potrzebne, oraz wszelkie koszty z tym związane,
- koszty wykonania wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów, w tym pomiarów geodezyjnych,
- koszty związane z postępowaniami administracyjnymi, których przeprowadzenie będzie konieczne w toku realizacji przedmiotu umowy oraz koszty ogólne Wykonawcy, zysk, podatki.
6. Cena oferty nie podlega waloryzacji.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
