- Strona główna
- Postępowanie ID 1093603
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1093603 :
Zapytanie ofertowe - przegląd półroczny systemu gaszenia w obiekcie Komendy Miejskiej PSP w Poznaniu (KM).
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Tecław
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-10 12:40:00
-
Składania2025-04-18 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-18 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zapytanie ofertowe - przegląd półroczny systemu gaszenia w obiekcie Komendy Miejskiej PSP w Poznaniu (KM).
Dzień dobry,
zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty
na wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu okresowych półrocznych kontroli systemu gaszenia w serwerowni obiektu Komendy Miejskiej PSP w Poznaniu przy ul. Bobrzańskiej 6a.
Termin realizacji: czerwiec (do 5 czerwca 2025 r.), grudzień (do 5 grudnia 2025 r.).
Kontrola swoim zakresem powinna zawierać:
- pomiar szczelności instalacji gaśniczej zawierające fluorowane gazy cieplarniane (FM200),
- konserwacje stałego urządzenia gaśniczego z systemem sterowania,
- dokonanie odpowiednich wpisów w systemie CRO.
Komponenty systemu:
- centrala gaszenia 1szt.
- akumulator 2szt.
- czujka, przycisk, sygnalizator 1kpl.
- klapa odciążająca 1 szt.
- zawór, czujnik wypływu, przepływomierz, dysze.
W celu zabezpieczenia odpowiednich środków finansowych konieczne jest stworzenie zamówienia na realizację usługi w bieżącym okresie, proszę o wycenę.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. +48477716357 +48509861233 w godzinach 8.00-15.00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
