- Strona główna
- Postępowanie ID 1058252
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1058252 :
DAO.26.2.1.2025 Dostawa artykułów rękodzielniczych i do zajęć plastycznych na potrzeby Klubu Seniora "Niezapominajka"
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Koczubiej
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-05 13:42:00
-
Składania2025-02-14 13:40:00
-
Otwarcie ofert2025-02-14 13:45:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DAO.26.2.1.2025
Starachowice, dnia 05.02.2025 r.
Z A T W I E R D Z A M:
.............................................
(podpis)
Postępowanie na dostawę materiałów plastycznych, krawieckich, rękodzieła
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41 DOSTAWA: GALERIA SKAŁKA ALEJA ARMII KRAJOWEJ 28 LOK. 86 27-200 STARACHOWICE
|
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych, do rękodzieła, krawieckich dla Centrum Usług Społecznych Starachowicach finansowana z projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
Kod CPV: 37800000-6: Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
Przedmiotem zamówienia jest:
LP |
NAZWA PRODUKTU |
PARAMETRY |
ILOŚĆ |
1. |
Zestaw 5 Płócien Malarskich Podobrazia |
50x70,
40x50, 30x40, 24x30, 18x24
|
15 kompletów |
2. |
Medium Pouring Rozcieńczalnik Akryli Pentart |
Medium
rozcieńczające rozpuszczalnik Pouring
|
3 sztuki |
3. |
Sztaluga Stołowa Malarska Drewno trójnóg 50 cm |
Drewno z certyfikatem FSC®: drewno pozyskiwane w sposób zrównoważony.
|
15 sztuk |
4. |
|
Rozmiar:
42x32x32 cm kolor szary
|
10 sztuk |
5. |
Dekoracyjne pudło kartonowe |
kolor szary |
15 sztuk |
6. |
Dekoracyjne pudło kartonowe |
|
10 sztuk |
7. |
Flamastry |
|
10 opakowań |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Termin
dostarczenia
sprzętu przez Wykonawcę
dostawy do dnia 21.02.2025
r.
Kryteria oceny ofert.
5.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
-
Cena (waga 100%)
Cena brutto
5.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 100 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1
spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj.
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
Informacje dotyczące płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
Inne istotne warunki
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający wymaga od Wykonawców zamieszczenie do oferty zdjęć poglądowych proponowanych produktów.
Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.
Sporządził:
Paulina Koczubiej
Kierownik Klubu Seniora
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
![](/bundles/opennexusplatform/css/bootstrap/img/25.gif?v38)