- Strona główna
- Postępowanie ID 1054296
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1054296 :
2/DDS/2025 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych do Dziennego Domu Senior+ w Starachowice.
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Pocheć
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-29 12:58:00
-
Składania2025-02-03 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-03 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: 2/DDS/2025
Starachowice, dnia 28.01.2025 r.
Z A T W I E R D Z A M:
.............................................
(podpis)
Postępowanie na dostawę produktów papierniczych
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach Dział: Dzienny Dom Senior+ ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 Nr tel. 668-216-211, 41 322-17-00 Adres WWW: cus.starachowice.eu email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu |
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych do Dziennego Domu Senior+ w Starachowice.
Kod CPV 30190000-7 Dostawa materiałów biurowych
Przedmiotem zamówienia jest:
Lp. |
NAZWA PRODUKTU |
PARAMETRY |
ILOŚĆ |
1. |
skoroszyt ofertowy do segregatora PP |
|
5 |
2. |
Segregator A 4 wąski |
|
6 |
3. |
Segregator A4 |
|
6 |
4. |
Długopisy zielone |
|
10 |
5. |
Długopisy czerwone |
|
10 |
6. |
Koszulki A4 |
|
6 |
7. |
Taśma przezroczysta szeroka |
|
4 |
8. |
Taśma dwustornna |
|
4 |
9. |
Tabliczka A4 plexi |
|
5 |
10. |
Papier ksero A 4 biały |
|
30 |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Termin dostarczenia sprzętu przez Wykonawcę do dnia 07.02.2025 r.
Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
-
Cena (waga 100%)
Cena brutto
5.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 100 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1
spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
Informacje dotyczące płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150
odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Dane do dostawy: Dzienny Dom Senior+ ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 668-211-216.
Inne istotne warunki
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej Open Nexus.
Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.
Sporządził: Pocheć Ewa
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?