- Strona główna
- Postępowanie ID 1046803
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1046803 :
ZC.02.2025 Sukcesywne dostaw chemii gospodarczej na potrzeby Szczecińskiego Stowarzyszenia Złoty Wiek
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Kałucka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-13 17:12:00
-
Składania2025-01-21 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-21 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym
z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest
wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego
etapie
bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym
Wykonawcą.
Zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do
udzielenia zamówienia.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie
przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta,
odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia
umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Wykonawca do kalkulacji ceny oferty przyjmuje obowiązującą stawkę VAT na
dzień składania ofert.
Warunki dostawy i płatności:
- Dostawy
sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego, jednak nie częściej niż
raz w miesiącu w dni robocze – dostawy realizowane będą na adresy :
1)Schronisko
dla Osób Bezdomnych z Usługami Opiekuńczymi ,ul. Hryniewieckiego 9, 70-606 Szczecin
2)Regionalne
Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych , ul. Janusza Korczaka 21-23,
72-010 Police
3) Podgrodzki Dom Seniora Podgrodzie 2 , Nowe Warpno
4) Nadodrzański Dom Seniora Stara Rudnica 12 gm. Cedynia
- koszty dostaw leżą po stronie Wykonawcy,
- forma płatności przelew, termin płatności do 14
dni liczonych od dnia odbioru prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:
- jest on uprawniony oraz posiada niezbędne
kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
- przedmiot zamówienia jest właściwej jakości,
fabrycznie nowy i może być używany bez naruszania praw własności osób
trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich,
- przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane
prawem polskim.
Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania
umowy do dnia 31.12.2025 r.
Kryterium oceny ofert jest -cena 100%
Zamawiający celem wyboru najkorzystniejszej oferty
porówna wartość „Razem brutto”
Załącznik wymagane, które Wykonawca winien złożyć :
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy
- wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-
kalkulacyjny
- oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie
wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego" lub kontakt pod numer
504 265 228
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-20
09:24:00
|
Katarzyna Kałucka |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
W
związku
z
pytaniami
do
przedmiotu
zamówienia
i
błędem
w
formularzu
kalkulacyjnym
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
Zamawiający
powiadomi
niezwłocznie
o
wszczeciu
kolejnego
zapytania
cenowego |
2025-01-20
09:07:41
|
Katarzyna Kałucka |
W
związku
z
pytaniami
do
przedmiotu
zamówienia
i
błędem
w
formularzu
kalkulacyjnym
Zamawiający unieważnia postępowanie Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wszczeciu kolejnego zapytania cenowego |
2025-01-20
08:31:42
|
Katarzyna Kałucka |
Do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
: czy w pozycji nr 59 i 60 w jednostce miary nie powinna być sztuka zamiast opakowanie? Odpowiedź: Zamawiający w formularzu asortymentowym w pozycji 59 tj. tabletki do zmywaki (opakowanie = 100 szt. tabletek) cena jednostkowa za tabletkę nie za opakowanie ( zamawiając potrzebuje 40 opakowań po 100szt. w opakowaniu łączna ilość sztuk to 4 000 szt. ) oraz pozycji 60 torby 25x45. tj torby w opakowaniu 100 szt. ( zamawiający potrzebuje 100 opakowań po 100 szt. w opakowaniu to 10 000 szt. łącznie.) wiec 10 000 szt. toreb = 100 opakowań po 100 szt. 4 000 szt. tabletek do zmywarki = 40 opakowań po 100szt. ilość w formularzu to cena jednostkowa za sztukę nie za opakowanie. |
2025-01-16
11:06:25
|
Katarzyna Kałucka |
Dzień
dobry,
do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
"proszę o sprecyzowanie jednostek miary, np. w punkcie baterie alkaliczne opakowanie min. 5 szt, jednostką miary jest sztuka. Czy chodzi o sztukę czyli jedną baterię czy sztuką jest jedno opakowanie? Ja odczytuję to jako jedną baterię." Odpowiedź Zamawiającego : w pozycji 2 oraz 3 o nazwie baterie alkaliczne opakowanie min. 5 szt, jednostką miary jest sztuka. Zamawiającemu chodzi o sztukę czyli o podanie ceny jednej baterii. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
