- Strona główna
- Postępowanie ID 967563
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 967563 :
Wykonanie pięcioletniego przeglądu stanu technicznego instalacji sanitarnych.
Wystawiający
-
Użytkownik
Spółdzielnia Sąsiedzi
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-13 12:12:00
-
Składania2024-08-27 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-27 10:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Spółdzielnia Socjalna Sąsiedzi zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu
pod nazwą:
Pięcioletni przegląd stanu technicznego instalacji sanitarnych.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie
obowiązkowych przeglądów stanu technicznego instalacji sanitarnych zgodnie z Ustawą
Prawo budowlane art. 62 ust.1 pkt 2 w
budynkach zlokalizowanych na terenie Gminy
Pieniężno.
Realizacja zobowiązania spoczywającego na właścicielu lub zarządcy
obiektu budowlanego wynikająca z ustawy
Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., Dz.U
z 2019 r. t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834
Zakres przedmiotowych prac:
Pięcioletni przegląd stanu technicznego instalacji sanitarnych
budynku.
1. Wymagania dotyczące wykonania przeglądów:
a. Przeglądu należy wykonać zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt.2
b. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca sporządzi szczegółowe protokoły wraz z zaleceniami pokontrolnymi, zwane dalej dokumentacją.
c. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w wersji papierowej. Dostarczona dokumentacja w wersji papierowej będzie starannie oprawiona.
d. Wykonawca wykona przeglądy obiektów zgodnie z załącznikiem. Poprzez wykonanie przeglądów rozumie się wykonanie na gruncie czynności przeglądowych obiektów w obecności osób odpowiedzialnych wskazanych przez Zamawiającego, dokonanie stosownych wpisów w książkach obiektów budowlanych, ostatecznym przekazaniem dokumentacji bez wad i zastrzeżeń po przeprowadzeniu procedury sprawdzenia przez Zamawiającego opisanej poniżej.
e. Dokumentem potwierdzającym odbiór przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisany z wynikiem pozytywnym Protokół odbioru końcowego.
f. Zamawiającemu przysługuje prawo wcześniejszego sprawdzenia prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia przed jego odbiorem. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentacje na podstawie Protokołu przekazania. Zamawiający dokona sprawdzenia przekazanej dokumentacji w terminie do 3 dni roboczych od dnia jej przekazania przez Wykonawcę i powiadomi Wykonawcę, czy wykonany przedmiot zamówienia przyjmuje, czy też uzależnia jego przyjęcie od wprowadzenia zmian.
g. Wykonawca dokona zmian, o których mowa powyżej, w uzgodnionym przez przedstawicieli Stron terminie (nie dłuższym niż 3 dni robocze) i ponownie przekaże Zamawiającemu dokumentację.
h. Niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty przekazania powiadomienia o przyjęciu przedmiotu zamówienia, Strony sporządzą w 2 jednobrzmiących egzemplarzach Protokół odbioru w formie pisemnej.
i. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego.
j. Podpisany z wynikiem pozytywnym Protokół odbioru za wykonane przeglądy będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
k. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać określenie:
· stanu technicznego elementów budynków objętych kontrolą,
· stanu technicznego pozostałych obiektów budowlanych objętych kontrolą,
· rozmiarów zużycia lub uszkodzenia kontrolowanych elementów,
· stanu technicznej sprawności elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu.
· ocenę ogólnego stanu technicznego budynków i obiektów
l. Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania ww. przeglądów.
2. Termin realizacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy.
3. Wymagania dotyczące uprawnień i doświadczenia osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia.
a. zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają stosowne uprawnienia bądź dysponują osobami, które posiadają stosowne i aktualne uprawnienia:
· zgodnie z Ustawą Prawo budowlane art. 62 ust. 4-5 kontrole, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 4–6a, przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
b. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie załączenie do oferty kopii stosownych aktualnych uprawnień do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Termin płatności.
a. Płatność będzie dokonana po bezusterkowym odbiorze dokumentacji z wykonanych przeglądów technicznych, zgodnie z wymaganiami, o którym mowa w pkt. I.;
b. Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej przez Wykonawcę faktury VAT i dołączonego do niej Protokołu odbioru podpisanego z wynikiem pozytywnym, w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
