- Strona główna
- Postępowanie ID 821308
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 821308 :
Świadczenie usług transportowych (przewóz osób wraz z dokumentami)
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-21 08:57:00
-
Składania2023-09-25 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.
ul. Piekary 19, 61-823
Poznań
NIP 7781411344, REGON
634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00, faks
61 656 35 66
II.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem
zamówienia jest: świadczenie usług
transportowych (przewóz osób wraz z dokumentami) na potrzeby Wielkopolskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
Wykonawca
zobowiąże się zapewnić przewóz pracowników Wielkopolskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości Sp. z o.o. samochodem osobowym z kierowcą w celu realizacji
zadań na terenie Wielkopolski oraz sporadycznie całego kraju w dni robocze
(sporadycznie soboty, niedziele i dni świąteczne) w godzinach między 06:00 a
19:00, a w uzasadnionych przypadkach w innych godzinach.
1.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać
niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a.
Posiadać uprawnienia do
wykonywania określonej działalności transportu drogowego w zakresie przewozu
osób oraz niezbędne doświadczenie i potencjał osobowy zdolny do wykonania
zamówienia.
b.
Posiadać
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert oraz obejmujące cały
okres realizacji zamówienia.
c.
Posiadać
ubezpieczenie NW w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu
składania ofert oraz obejmujące cały okres realizacji zamówienia.
d.
Dysponować minimum 1 pojazdem osobowymi w
odpowiednim stanie technicznym zapewniającymi przewóz do 5 osób (wraz z
kierowcą) wraz z dokumentami (1 walizka podróżna z dokumentami).
e.
W sytuacji zaistnienia awarii pojazdu,
Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego dostarczenia innego równoważnego
auta w celu zrealizowania usługi.
f.
Zapewnić załadunek i rozładunek przywożonych
dokumentów znajdujących się w walizkach podróżnych.
2.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia:
a.
Liczba przewożonych osób: 1-4 osób;
b.
Szacunkowa ilość przewozów:
· około
58 wyjazdów w okresie od listopada 2024 do lutego 2026
· średnia
ilość kilometrów w ramach jednego wyjazdu to około 200 km.
c.
Godziny wyjazdów i przyjazdów:
· Wyjazdy
między 7:00 - 9:00 z ulicy Piekary 19 w Poznaniu.
· Wyjazd
z miejsca docelowego do 19:00 i powrót na ul. Piekary 19 w Poznaniu,
a w uzasadnionych przypadkach w późniejszej porze.
e.
Liczby przewozów
ujętych w pkt
II ppkt 2b w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą
ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża
zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian
ilościowych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.
3.
Sposób
świadczenia usługi:
a.
Transport samochodem
osobowym z kierowcą po zgłoszeniu mailowym (nie później niż 1 dzień przed
wykonaniem zlecenia przewozu) przez osoby uprawnione (zgodnie z listą załączoną
do umowy) w dni robocze (sporadycznie soboty, niedziele i dni świąteczne) z
miejsca / do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
b.
Zamawiający wskaże:
· imię i nazwisko osób zlecających przewóz, które
zostaną podane w dniu podpisania umowy,
· hasło identyfikacyjne, które zostanie podane w dniu
podpisania umowy,
· adres, pod który ma podjechać samochód z kierowcą,
· adres docelowy świadczenia usługi wraz z informacja o
ewentualnej konieczności świadczenia usługi powrotnego przejazdu.
c.
Wykonawca zobowiązany jest
podstawić samochód z kierowcą pod wskazany przez Zamawiającego adres, zgodnie z
wcześniejszym zleceniem Zamawiającego, a w przypadku wyjazdu spod innego adresu
niż siedziba Zamawiającego w czasie maks. do 20 minut od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego.
d.
Z chwilą świadczenia usługi
powrotnego przejazdu z miejsca docelowego do siedziby spółki WARP, Wykonawca
zobowiązany jest podstawić samochód z kierowcą w czasie maks. do 60 minut od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego.
Zamawiający zakłada również możliwość oczekiwania (czas postojowy do 5 pełnych
godzin liczony od godziny przyjazdu do miejsca docelowego nie może być
doliczony przez Wykonawcę do usługi przewozu) przez Wykonawcę w miejscu
docelowym, aby świadczyć usługę powrotu do siedziby spółki. Czas postojowy
rozpoczynający się od 6 godziny, liczony od godziny przyjazdu do miejsca
docelowego może zostać doliczony przez Wykonawcę do usługi przewozu zgodnie z
ceną zawartą w formularzu ofertowym Wykonawcy.
4.
Sposób
rozliczania:
a.
Zamawiający zakłada, że przybliżona długość
trasy może ulec zmianie podczas realizacji zamówienia i dlatego ostateczne
rozliczenie przewozu dokonane zostanie na podstawie ilości faktycznie
przejechanych kilometrów.
b.
Wykonawca
rozpocznie naliczanie kilometrów realizowanych wyjazdów z chwilą wyjazdu
z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Naliczanie zakończy się z chwilą
dojazdu do miejsca docelowego.
c.
Po każdorazowym zakończeniu usługi przewozu
(z miejsca wyjazdu do miejsca docelowego) Wykonawca i Zamawiający potwierdzą
liczbę faktycznie przejechanych kilometrów na podstawie dokumentu wystawionego
przez Wykonawcę.
d.
Zamawiający nie będzie ponosić żadnych innych
dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem usługi przewozu, niż wynikająca z
formularza ofertowego stawka za 1 km oraz czasu postojowego, po rozpoczęciu się
6 godziny, liczony od godziny przyjazdu do miejsca docelowego.
e.
Czas postojowy – (po rozpoczęciu 6 godziny)
liczony od godziny przyjazdu do miejsca docelowego, może zostać doliczony przez
Wykonawcę do usługi przewozu zgodnie z ceną za 1 godzinę zawartą w formularzu
ofertowym, po przeliczeniu dodatkowych godzin postoju.
f.
Ustala się następujące okresy rozliczeniowe:
od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Zamawiający dopuszcza
jednocześnie następujące okresy rozliczeniowe: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16
dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca.
5.
Bardzo proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 25 września 2023 r. do godz.: 12:00 na adres poczty
elektronicznej: zamowienia@warp.org.pl lub na nr faxu: 61 65
65 366 lub dostarczenie osobiście do siedziby spółki.
6. Szczegółowych informacji udziela Pan Andrzej Janowski tel. 61 6563500.
7.
Wycenę proszę przesłać lub dostarczyć za załączonym formularzu – załącznik nr 1, bez dodatkowych dokumentów.
Niniejsze szacowanie nie stanowi oferty w
rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego i nie jest zaproszeniem do
podpisania umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego w sprawie
przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu
przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie dialogu konkurencyjnego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
