- Strona główna
- Postępowanie ID 808594
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 808594 :
SA.270.26.2023 Remont ciągnika rolniczego VALTRA N141
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Jatkowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-08-23 09:12:00
-
Składania2023-08-30 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-08-30 09:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Waliły – Stacja, 23.08.2023 r.
Znak: SA.270.26.2023
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nadleśnictwo
Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3,16-040 Gródek, zaprasza do złożenia
ofert na wykonanie usługi / dostawy / roboty budowlanej, której
wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty której mowa w
art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP:
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Remont ciągnika rolniczego VALTRA N141.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 16.10.2023 r.
3. Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w zapytaniu ofertowym.
4. Kryteria wyboru: 100% - najkorzystniejsza cena.
5. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
6. Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia sporządzona na ofercie wykonawcy (załącznik nr 3 do zapytania).
7. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 30.08.2023 r. do godz.: 900, otwarcie ofert nastąpi: 30.08.2023 r. o godz.: 910.
8. Osoba do kontaktu z wykonawcami:
·
pod względem merytorycznym: Natalia Jatkowska, tel.: 508 011 601,
mail: natalia.jatkowska@bialystok.lasy.gov.pl
·
pod względem formalnym: Piotr Dąbrowski, tel.: 665 331 424,
mail: piotr.dabrowski1@bialystok.lasy.gov.pl
9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
10. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 85 732 23 00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-08-31
07:55:06
|
Piotr Dąbrowski |
W
plikach
do
pobrania
znajduje
się
protokół
z
wyboru
wykonawcy.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
