- Strona główna
- Postępowanie ID 1111715
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1111715 :
Zapewnienie programu animacji i atrakcji plenerowych dla dzieci i młodzieży w wakacyjne niedziele.
Wystawiający
-
UżytkownikKinga Przygoda
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-16 14:45:00
-
Składania2025-06-02 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-02 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Przedsięwzięcie ma zostać zrealizowane w Parku Miejskim im. Józefa Wybickiego w Nowym Dworze Mazowieckim. Atrakcje i animacje mają być dostępne dla dzieci i młodzieży bez dodatkowych opłat w dniach 6, 27 lipca 2025 i 10,31 sierpnia 2025 roku w godzinach 14.00-18.00 (z możliwością zmiany godzin, w uzgodnieniu z Zamawiającym).
Zaproponowane atrakcje i animacje powinny w sposób bezpieczny i ciekawy
umożliwiać dzieciom spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu. Program
animacji powinien zawierać konkursy z drobnymi nagrodami, musi być dostosowany
do dzieci w różnym wieku i zapewniać atrakcje i animacje prowadzone
jednocześnie w kilku strefach wydzielonych w Parku Miejskim.
Zakres zamówienia obejmuje:
- Stały
zestaw atrakcji na każdą z podanych niedziel, obejmujący:
- Minimum
3 animatorów prowadzących zabawy ruchowe, konkursy i animacje
integracyjne z gotowością do zwiększenia liczby animatorów w zależności
od liczby uczestników i zakresu atrakcji;
- Plenerowe
gry i zabawy (m.in. mega gry planszowe, tory przeszkód, gry sportowe itp);
- Minimum
3 dmuchane zjeżdżalnie i/lub zamki – jedna dostosowana do dzieci w wieku
1-3 lata, druga dla dzieci w wieku 4-8 lat i trzecia dla starszych dzieci
9+ lat;
- Malowanie
twarzy, skręcanie balonów, robienie tatuaży, małe rękodzieła;
- Strefę malucha – specjalnie wydzieloną przestrzeń dla dzieci młodszych (0–4 lat) dostępną przez cały czas trwania imprezy (w godz. 14:00–18:00) z odpowiednim wyposażeniem: np. basen z piłeczkami, mini zabawki sensoryczne, kącik plastyczny, bezpieczne maty, animatorzy czuwający nad bezpieczeństwem.
- Dodatkowe atrakcje tematyczne w wybrane niedziele:
W każdą z czterech niedziel przewidziana jest dodatkowa, bardziej angażująca atrakcja specjalna. Terminy niedziel:
·
6 lipca 2025 r. 27 lipca 2025 r. 10 sierpnia
2025 r. 31 sierpnia 2025 r.
Opis wydarzeń specjalnych (do przypisania przez Wykonawcę, z uwzględnieniem sugestii Zamawiającego):
·
Warsztaty ekologiczne i sensoryczne
Zajęcia mające na celu rozwijanie kreatywności, zmysłów i świadomości
ekologicznej. Przykładowe działania: tworzenie przedmiotów z materiałów
naturalnych i z recyklingu, zabawy z piaskiem kinetycznym, masami plastycznymi,
ścieżki sensoryczne, eko-gry i zagadki.
·
Spektakl teatralny dla dzieci
Plenerowe przedstawienie z udziałem aktorów, którzy aktywnie wchodzą w
interakcję z dziećmi. Spektakl ma charakter edukacyjno-rozrywkowy i angażuje
uczestników do wspólnego udziału w historii i zabawie.
·
Dzień Służb Mundurowych
Współpraca ze Strażą Pożarną, Policją, Ratownictwem Medycznym i innymi służbami
– pokazy sprzętu, symulacje akcji ratowniczych, gry i zabawy edukacyjne dla
dzieci (np. tor sprawnościowy, pokaz udzielania pierwszej pomocy, możliwość
obejrzenia wozu strażackiego lub radiowozu).
Zamawiający sugeruje przypisanie tej atrakcji do daty 10 sierpnia 2025 r.
·
Wielki finał wakacji
rozbudowany blok animacji sportowo-rekreacyjnych, strefa zabaw oldschoolowych, zawody
i konkursy z nagrodami, warsztaty kreatywne, pokaz iluzjonisty.
Zamawiający
sugeruje przypisanie tej atrakcji do daty 31 sierpnia 2025 r.
- Warsztaty
rodzinne:
- W
każdą z wyznaczonych niedziel organizator zapewni przestrzeń warsztatową
dla rodzin z dziećmi, gdzie prowadzone będą zajęcia manualne, plastyczne
lub edukacyjne. Wykonawca zapewni pełne wyposażenie warsztatów (stoły,
krzesła, materiały plastyczne, niezbędne narzędzia).
- Warsztaty mają być dostosowane do różnych grup wiekowych i umożliwiać wspólne, twórcze spędzanie czasu opiekunów z dziećmi.
Dodatkowo:
1. Każde wydarzenie musi prowadzić konferansjer – animator przy użyciu mikrofonu. Konferansjer musi być obecny w trakcie całego wydarzenia (tj. w godz. 14.00-18.00 z możliwością zmiany godzin, w uzgodnieniu z Zamawiającym).
2. Wymagamy aby organizowanym wydarzeniom towarzyszyło nagłośnienie i muzyka w tle dostosowana dla dzieci. Koszty ZAiKS po stronie Oferenta. Umożliwiamy podłączenie urządzeń do zasilania elektrycznego.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wydarzenia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami epidemiologicznymi, w tym także do zapewnienia środków dezynfekujących.
4. Wszystkie atrakcje i urządzenia muszą posiadać niezbędne atesty i certyfikaty, być dopuszczone do użytku przez dzieci i pochodzić z dystrybucji na terenie Unii Europejskiej.
5. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających bezpieczne przeprowadzenie wydarzenia w zaplanowanym terminie, Wykonawca zobowiązany jest być przygotowany na jego realizację w innym terminie, ustalonym wspólnie z Zamawiającym z odpowiednim wyprzedzeniem.
6. Wykonawca, który przystąpi do realizacji zamówienia oświadcza, iż posiada niezbędny sprzęt wraz z certyfikatami dopuszczającymi do użytkowania w miejscach publicznych przez ludzi w tym przez dzieci, a także kwalifikacje do wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób korzystających z dostarczonych urządzeń w trakcie ich użytkowania.
7. Wykonujący zadanie będzie zobowiązany do tworzenia relacji fotograficznej i tekstowej z każdego dnia wydarzenia oraz przesyłania jej w sposób uzgodniony do Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC, NW.
9. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o stosowaniu ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 1802 z późn. zm.).
10. Wykonawca
zobowiązany jest do wydruku 4 banerów (nie mniejsze niż:55 cm x 190 cm - 2
szt., oraz 80 cm x 250 cm - 2 szt. Dokładny rozmiar do ustalenia w późniejszego
terminie z Zamawiającym), które zostaną wywieszone na terenie Nowego Dworu
Mazowieckiego.
Prosimy o składanie ofert zawierających opisy proponowanego programu, wykorzystywanych urządzeń i przeprowadzanych animacji wraz z wyszczególnieniem kosztów poprzez formularz elektroniczny.
Niniejsze postępowanie może zostać unieważnione.
Kryterium wyboru ofert:
1.
Cena (50%)
Oceniana będzie łączna cena brutto realizacji całości zamówienia. Oferta z
najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałe oferty
proporcjonalnie według wzoru.
2.
Jakość i atrakcyjność programu (40%)
Ocenie będzie podlegać kreatywność, różnorodność, dostosowanie atrakcji do grup
wiekowych, pomysłowość zaproponowanych działań dodatkowych.
3.
Doświadczenie i referencje (10%)
Wykonawca może otrzymać punkty za udokumentowane doświadczenie w realizacji podobnych wydarzeń (referencji) w ciągu ostatnich 3 lat.
Termin składania upływa 2 czerwca 2025 roku o godz. 11.00.
Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Kinga Przygoda Tel. (22) 51-22-161 kinga.przygoda@nowydwormaz.pl
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
