- Strona główna
- Postępowanie ID 1111073
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1111073 :
Przeglądy techniczne aparatów urządzeń medycznych
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Tarasińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-15 14:14:00
-
Składania2025-05-28 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-28 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel…713270567……..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPRASZA DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
Na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 1
ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Oferta
na wykonanie przeglądu technicznego aparatów/urządzeń medycznych
Opis przedmiotu zamówienia znajduje
się w załączniku 1.1-22 formularz
asortymentowo – cenowy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-02
11:33:37
|
Ewa Tarasińska |
Zestawienie
ofert-
korekta
Załączniki |
2025-05-30
10:02:47
|
Ewa Tarasińska |
Zestawienie
ofert
z
otwarcia
Załączniki |
2025-05-27
09:48:33
|
Ewa Tarasińska |
1. Dot.
Części
nr
10,
11,
33,
34,
35,
70,
71,
72,
74,
75,
76,
91,
95
–
106,
137
–
143,
162
–
166,
177
–
181,
186-187 W świetle udzielonych odpowiedzi w dniu 20.05.2025r. dotyczących wymogu posiadania przez serwisanta zaświadczenia przeszkolenia wydanego przez producenta sprzętu serwisowanego (którego to wymogu nie było w podstawowych zapisach Zaproszenia), prosimy o doprecyzowanie, że dotyczy to jedynie pakietów: 23, 24, 25, 92,93, 156, 157, 158. W przypadku negatywnej odpowiedzi, zwracamy się z wnioskiem o dopuszczenie złożenia w pozostałych częściach imiennych certyfikatów z przeszkolenia urządzeń tożsamych, co do których składana jest oferta, przez innego producenta tego rodzaju urządzeń lub złożenia imiennych certyfikatów wydanych przez niezależny od producenta podmiot posiadający wdrożony system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 w zakresie przygotowania i prowadzenia szkoleń z nadzorowania i utrzymania sprzętu medycznego, produkcji oprogramowania do zarządzania infrastrukturą techniczną oraz dystrybucji sprzętu medycznego, zgodnego z normą PN-EN 62353:2015, dotyczącą serwisów urządzeń medycznych. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza złożenie w pozostałych częściach zadania imiennych certyfikatów z przeszkolenia urządzeń tożsamych, co do których składana jest oferta. 2. Dot. Część nr 70, 71, 72 Czy Zamawiający wymaga, żeby przeglądy komór były dokonywane zgodnie z normą PN EN 12469? Odpowiedź: Zamawiający wymaga przegląd komór wykonany zgodnie z normą PN EN 12469. 3. Dot. Część nr 70, 71, 72 Czy Zamawiający wymaga wymiany filtrów i lamp bakteriobójczych UV (jeżeli znajdują się w komorze)? Większość producentów zaleca wymianę filtrów raz na 5 lat. W przypadku wymaganej wymiany filtrów, prosimy o podanie daty kiedy były ostatnio wymieniane, ich wymiarów oraz roku produkcji komór. Ta wiedza jest kluczowa do prawidłowego oszacowania usługi, gdyż koszt filtrów jest wysoki i znacząco wpływa na wartość usługi (podwyższa ją nawet trzykrotnie), jeżeli wymiana filtrów ma być w niej zawarta. Dlatego bardzo prosimy o udzielenie wyczerpującej odpowiedzi. Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga wymiany filtrów i lamp bakteriobójczych w komorze. 4. Dot. Część nr 70, 71, 72 W związku z różnym wykorzystywaniem komór laminarnych w placówkach medycznych, zwracamy się z wnioskiem do Zamawiającego, o udzielenie informacji dotyczących środowiska (działu), w którym te komory pracują oraz do jakich badań są wykorzystywane (dot. zagrożeń użytkownika np. promieniowanie, cytostatyki). Odpowiedź: Zamawiający informuje, że środowisko pracy komór laminarnych to Apteka Szpitalna. Wykorzystywane do cytostatyków i leków. 5. Dot. Część nr 33 Zwracamy się z wnioskiem do Zamawiającego o doprecyzowanie, czy zgodnie z obowiązującymi przepisami, przegląd urządzenia w części nr 33 ma obejmować również przeprowadzenie walidacji procesu przechowywania? Odpowiedź: Zamawiający wymaga aby przegląd urządzenia w części nr 33 obejmował przeprowadzenie walidacji zgodnie z zaleceniami producenta. 6. Dot. Część nr 10, 11 Zwracamy się z wnioskiem do Zamawiającego o doprecyzowanie, czy przegląd urządzeń w częściach nr 10 i 11 ma obejmować również przeprowadzenie walidacji procesu rozmrażania z użyciem fantomu pomiarowego?. Odpowiedź: Zamawiający wymaga przeprowadzenia walidacji procesu rozmrażania z użyciem fantomu pomiarowego podczas przeglądu technicznego części nr 10 i 11. 7. Dot. zapisów Zaproszenie pkt 8, Formularz ofertowy rozdz. IV pkt 3 Zwracamy się z wnioskiem do Zamawiającego o doprecyzowanie terminu związania ofertą, gdyż w Zaproszeniu jest zapis: „do 60 dni od daty upływu terminu składania ofert”, a w formularzu ofertowym: „na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert”. Odpowiedź: Zamawiający doprecyzowuje termin związania ofertą. Wykonawcy pozostają związani złożoną przez siebie ofertą w terminie do 60 dni od daty upływu terminu składania ofert. 8. Dot. Formularz cenowy Zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o wyrażenie zgody na pozostawienie w formularzu cenowym tylko tych części, na które Wykonawca składa ofertę, poprzez usunięcie pozostałych. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na pozostawienie wyłącznie pozycji, na które Wykonawca składa ofertę. Pozycję na które Wykonawca nie składa oferty, proszę pozostawić puste lub przekreślone. 9. Dot. zapisów Umowy § 7 Zwracamy się z prośbą o modyfikację zapisów § 7 w taki sposób, aby wysokość kary umownej naliczana była od wartości netto a nie brutto. VAT jest należnością publicznoprawną, którą wykonawca jest zobowiązany odprowadzić do urzędu skarbowego. Ponadto sama kwota podatku VAT wliczona do ceny oferty nie ma wpływu na korzyści ekonomiczne osiągane przez wykonawcę z tytułu wykonania zamówienia. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy umowy bez zmian. Szpital jest podmiotem dla którego VAT jest kosztem (brak możliwości odliczenia) 10. Dot. zapisów Umowy § 7 ust. 2, 3 Zważywszy na fakt, iż specyfika realizacji przedmiotu Umowy, którym są usługi świadczone w sposób ciągły, przez okres ustalony w Umowie, sprawia, że nieuzasadnione jest naliczanie kar za zwłokę w stosunku do wartości całkowitej Umowy, w sytuacji, gdy Zamawiający nie ma uwag do pozostałych usług, zwracamy się z wnioskiem do Zamawiającego, aby kara umowna dotycząca usług świadczonych regularnie, odnosiła się do wartości danej usługi niewykonanej należycie, nie zaś do pełnej wartości umowy. Z uwagi na powyższe prosimy o zmianę zapisów Umowy § 7 ust. 2 zgodnie z propozycją: „(…) w wysokości 0,1% kwoty ceny brutto za usługę, w stosunku do której wykonawca pozostaje w zwłoce za każdy dzień zwłoki” oraz o zapisów Umowy § 7 ust. 3 zgodnie z propozycją: „(…) w wysokości 0,1 % ceny brutto danej usługi za każdy dzień zwłoki”. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy umowy bez zmian. |
2025-05-26
11:34:46
|
Ewa Tarasińska |
Dotyczy
projektu
umowy 1) Czy Zamawiający zgodzi się na 30-dniowy termin płatności faktury? Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy umowy (60-dniowy termin płatności faktury) 2) Czy Zamawiający zgodzi się, aby kary umowne w § 7 ust. 2-3 były liczone od ceny brutto przewidzianej dla urządzenia, którego zwłoka dotyczy, nie zaś od wartości umowy? Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy umowy bez zmian. 3) Prosimy o modyfikację zapisów § 8 w ten sposób, aby odpowiedzialność wykonawcy była przewidziana na wypadek zwłoki, nie zaś opóźnienia, które może wynikać z przyczyn niezależnych od wykonawcy. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy umowy bez zmian. Pytanie 1 Zał. 1 poz. 21; 22; 85 Prosimy o potwierdzenie, że postępowanie dotyczy wykonania dwóch przeglądów technicznych każdego z urządzeń w latach 2025 i 2026? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza wykonanie dwóch przeglądów technicznych każdego z urządzeń w latach 2025 i 2026. Pytanie 2 Zał. 1 poz. 21; 22 Prosimy o potwierdzenie, że przegląd techniczny ECMO obejmuje wszystkie elementy zestawu tj. pompę, podgrzewacz i mieszacz gazów? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza , że przegląd techniczny ECMO ma obejmować wszystkie elementy zestawu tj. pompę, podgrzewacz i mieszacz gazów. Pytanie 3 Zał. 1 poz. 21; 22 Prosimy o potwierdzenie, że przeglądy ECMO mają być zrealizowane zgodnie z dotychczasowym harmonogramem tj. Cardiohelp sn. 90414014 w listopadzie 2025 r. i sn. 90413591 w grudniu 2025 r. Zwracamy uwagę, że zgodnie z zał. 1 planowana data przeglądu to 14 dni od podpisania umowy, natomiast § 3 umowy wskazuje 30 dniowy termin realizacji, ale żaden z nich nadal nie pokrywa się z dotychczasowym harmonogramem. Nadto realizacja 4 – letniego przeglądu ECMO w terminie 14 dni od daty podpisania umowy jest praktycznie nie wykonalna ze względu na wymagania dotyczące tej usługi. Odpowiedź: Zamawiający oczekuje 30 dni terminu realizacji przedmiotu umowy. Zastrzegając, że szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony z Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. |
2025-05-26
11:14:03
|
Ewa Tarasińska |
pytania
do
postępowania
na:
Wykonanie
przeglądu
technicznego
aparatów/
urządzeń
medycznych
(L.Dz.
Szp.
EG/GA/00271/2025): Pytanie dot. Formularza asortymentowo-cenowego poz. nr 28 i 83 Czy Zamawiający wymaga od Wykonawcy autoryzacji udzielonej przez producenta aparatury lub zaświadczenia w postaci certyfikatu ze szkolenia serwisowego wystawionego przez producenta urządzenia dla pracownika zatrudnionego przez Wykonawcę w celu realizacji przedmiotu postępowania dot. aparatury z poz. 28 i 83? Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga autoryzacji serwisowej wykonawcy. Zamawiający wymaga aby serwisant posiadał zaświadczenie przeszkolenia wydane przez producenta sprzętu serwisowanego. Pytanie dot. Formularza asortymentowo-cenowego Czy we formularzu asortymentowo-cenowym można pozostawić wyłącznie pozycje, na które Wykonawca składa ofertę? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na pozostawienie wyłącznie pozycji, na które Wykonawca składa ofertę. Pozycję na które Wykonawca nie składa oferty, proszę pozostawić puste lub przekreślone. Pytanie dot. Formularza asortymentowo-cenowego, Formularza on-line oraz Wzoru umowy §3 ust. 1 Uprzejmie prosimy o wyjaśnienie rozbieżności dot. terminu wykonania usługi, który jest prawidłowy – 14 dni, czy jednak 30 dni od daty zawarcia umowy, jak jest zapisane we wzorze umowy? Odpowiedź: Zamawiający oczekuje 30 dni terminu realizacji przedmiotu umowy. Zastrzegając jednocześnie, że termin może ulec wydłużeniu z uwagi na specyfikę pracy szpitala (operatywa). Szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony z Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. |
2025-05-20
10:20:57
|
Ewa Tarasińska |
Pytania
(wspólne)
dla
części
nr
23,
24,
25,
92,93,
156,
157,
158. 1. Czy wymagana jest autoryzacja serwisowa wykonawcy? Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga autoryzacji serwisowej wykonawcy. 2. Czy serwisant/wykonawca musi mieć zaświadczenie przeszkolenia przez producenta? Odpowiedź: Zamawiający wymaga aby serwisant posiadał zaświadczenie przeszkolenia wydane przez producenta sprzętu serwisowanego. Zaświadczenie należy złożyć razem z dokumentami ofertowymi. 3. Zwracamy się z pytaniem o możliwość wykonania przeglądu technicznego wszystkich urządzeń z ww. części (w przypadku wyboru naszej oferty) w tym samym czasie (w czasie jednej wizyty serwisanta). Takie rozwiązanie umożliwi zaoferowanie znacznie lepszej oferty, gdyż wyeliminuje konieczność dodatkowych przyjazdów serwisanta. Każdorazowy koszt dojazdu serwisanta stanowi znaczny udział w całkowitej wartości oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przeglądu technicznego wszystkich urządzeń z ww. części zapytania, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. |
2025-05-20
09:22:06
|
Ewa Tarasińska |
Dotyczy:
Oferta
na
wykonanie
przeglądu
technicznego
aparatów/urządzeń
medycznych Numer nadany sprawie: L.DZ. SZP EG/GA/00271/2025 Pytanie nr 1 Dotyczy: wzór umowy § 3 ust. 2 część 45,147,152,153 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie do 2 dni roboczych czasu na przesłanie raportu po wykonaniu usługi w formie elektronicznej? Odpowiedź: Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu usługi przeglądu sporządzić stosowny Raport, potwierdzony przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i przekazać jego w dniu wykonania usługi (oryginał) do Sekcji Aparatury Medycznej. Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie do 2 dni roboczych czasu na przesłanie raportu po wykonaniu usługi w formie elektronicznej. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
