- Strona główna
- Postępowanie ID 1109747
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1109747 :
Wymiana jednej żyły kablowej umieszczonej w ziemi -Włoszczowa
Wystawiający
-
UżytkownikZuzanna Hęś
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-14 09:14:00
-
Składania2025-05-19 06:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu ZPUE S.A. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na Wymiana jednej żyły kablowej umieszczonej w ziemi -Włoszczowa
Przedmiot prac dotyczy wymiany jednej żyły kablowej
umieszczonej w ziemi. Zakres prac obejmuje:
1)
Wykop mechaniczny z ułożeniem linii kablowej - 150
mb,
2)
Wykop ręczny z ułożeniem linii kablowej – 20mb,
3)
Przebicie pod drogą rurą fi 160 –10 mb,
4)
Demontaż uszkodzonej linii kablowej w GPR
5)
Wprowadzenie kabla do GPR wraz z doprowadzeniem
go pod szyny odpływowe,
6)
Dostarczenie głowicy kablowej wraz z jej
zarobieniem,
7)
Podłączenie linii kablowej na szyny odpływowe
pola liniowego,
8)
Dostarczenie oraz wykonanie mufy średniego
napięcia na wymienianym kablu,
9)
Wykonanie prób i pomiarów wymienianej żyły
Przed złożeniem oferty należy przedstawiony zakres prac
sprawdzić w stanie rzeczywistym. Przedmiotowe prace wykonywane będą w terenie,
gdzie znajduje się infrastruktura energetyczna zakładu. W związku z czym prace
muszą być wykonywane ze szczególną ostrożnością oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami i zasadami BHP. Wymieniany kabel XRUAHAKXS 1x70mm2
dostarcza Zamawiający.
Przykładowa trasa wymiany kabla.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
