Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 18:37:45
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1104924
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1104924 : DZPZ/2025/189 Dostawa specjalistycznych krzeseł ewakuacyjnych do transportu osób z niepełnosprawnością wraz z montażem oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Robert Zgutka
    • Organizacja
      Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-06 09:47:00
    • Składania
      2025-05-12 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-12 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    DZPZ/2025/189

     

     

    Zapytanie ofertowe

     

     

     

    Przedmiot zamówienia:

     

    dostawa specjalistycznych krzeseł ewakuacyjnych do transportu osób z niepełnosprawnością wraz z montażem oraz przeprowadzeniem szkolenia z obsługi.

     

     

     

    Lublin, dnia 06.05.2025 r.

     

     

     

     

    I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

    ·      Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

    ·      Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin

    ·      NIP: 712-016-10-05

    ·      REGON: 000514064

    ·      Adres strony internetowej: www.kul.pl

    ·      Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

          tel.: 81 445 32 16, 81 445 32 78

          e-mail: zaopatrzenie@kul.pl 

    ·      Osoba do kontaktu: Robert Zgutka, Agnieszka Guz

     

    II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    1.       Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tys. zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605) na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.

    2.       Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
    (Dz. U. 2023 r., poz. 1610) Postępowanie
    prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.

    3.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako “Platforma” lub “Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul.

     

    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    1.       Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych krzeseł ewakuacyjnych do transportu osób z niepełnosprawnością wraz z przeprowadzeniem szkolenia z obsługi.

    2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 2), oraz we „Wzorze umowy” (załącznik nr 3).

    3.      Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu „KULtura Rozwoju i Dostępności”, realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus,  na podstawie umowy o dofinansowanie o nr FERS.03.01-IP.08-0174/24-00.

     

     

    IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

    1.        Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 45 dni od dnia podpisania umowy.

     

     

     

    V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który:

    1.       Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego lub posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego.

    2.       Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłową realizację zamówienia.

    3.       Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z późn. zm.).

     

    4.       Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych

    5.       W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

    6.       Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego

    7.       Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:

    - zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;

    - sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;

    - czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

     

    VI. SPOSÓB ROZLICZENIA

    1.         Należność za wykonane dostawy płacona będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie 30 dni od jej otrzymania.

    2.         Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

     

    VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

    1.       Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

    2.       Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

    3.       Wykonawca określi w ofercie:

    a)       nazwę i adres Wykonawcy;

    b)      całkowitą wartość przedmiotu zamówienia netto, brutto, podając ją w zapisie liczbowym i słownym oraz stawkę i wartość podatku VAT.

    4.       Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.

    5.       Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.

    6.       Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie pełnomocnictwa.

    7.       Oferta powinna zawierać :

    1)      wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1);

    2)      pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne),

    3)      akceptację wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

    8.       Wymagane dokumenty opisane w pkt 7 ppkt 1-3) powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie podpisanego skanu lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

    9.       Akceptacja wzoru umowy, o którym mowa w pkt 7 ppkt 2 Wykonawca składa poprzez wypełnienie formularza elektronicznego na Platformie Zakupowej kryteriów i warunków formalnych wpisując w wyznaczonym miejscu słowo "Akceptuje"

    10.   Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

    11.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

    12.   Oferta powinna zawierać wszystkie informacje, dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.

    13.   Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

    14.   Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez ten sam podmiot więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez ten podmiot zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.

    15.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Dokument sporządzony w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    16.   Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy

    17.   W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie mogą zachodzić przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania

    18.   Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

    19.     W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej Zamawiający w celu porównania ofert doliczy wszelkie należne na dzień składania ofert podatki i składki na ubezpieczenia społeczne, a także inne, do których opłacenia zobowiązany jest Zamawiający w związku z niniejszym zapytaniem.

     

    VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

    1.       Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul

    2.       Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem ww. platformy poprzez wypełnienie, dostępnego na stronie postępowania, formularza składania oferty, a następnie kliknięcie przycisku „Złóż ofertę”.

    3.       Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do dnia 12.05.2025 r. do godziny 10:00.

    4.       Otwarcie zostanie dokonane w dniu 12.05.2025 r. o godzinie 10:05.

    5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    6.       Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert.
    Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.

    7.       Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.

    8.       Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez zamieszczenie na platformie.

     

    IX. OCENA OFERT

    1.       Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.

    2.       Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.

    3.       Zamawiający przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:

    Cena „C” = cena najniższa/cena oferowana x 70 (70 pkt);

    Okres gwarancji na elementy i podzespoły elektryczne (silnik, baterie) „G1” = najdłuższy okres gwarancji/oferowany okres gwarancji x 20 (20 pkt);

    Okres gwarancji na krzesła bez napędu elektrycznego oraz pozostałe elementy krzesła z napędem elektrycznym „G2” = najdłuższy okres gwarancji/oferowany okres gwarancji x 10 (10 pkt).

    4.       Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.

    5.       W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.

     

    X. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

    1.       Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

    1.       Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli m.in.:

    1)      jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, w szczególności w przypadku stwierdzenia niezgodności oferty ze Opisem wymagań Zamawiającego;

    2)      jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

    3)      niezgodną z przepisami Kodeksu cywilnego / nieważną na podstawie odrębnych przepisów

    4)      jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

    5)      zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub niemożliwe do poprawienia błędy w obliczaniu ceny, które nie są omyłkami;

    6)      zostanie złożona po terminie;

    7)      oferta została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (bez zachowania terminów umownych, niegodnie z umową, nie wywiązał się z warunków gwarancji, rękojmi, zamówienie itp.);

    8)      Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.

    2.       Zamawiający unieważni postępowanie w szczególności, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

    1)      nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

    2)      cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

    3)      wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

    4)      postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą jego rozstrzygnięcie i zawarcie umowy.

    3.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, unieważnienia postępowania w całości lub w części na każdym etapie, w tym także po upływie terminu składania ofert - także bez podania przyczyny.

    XI. DODATKOWE INFORMACJE

    1.       W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.

    2.       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.

    3.       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia, wraz ze złożeniem dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych, gdy zaoferowana cena wydaje się rażąco niska.

    4.       Pod pojęciem rażąco niskiej ceny Zamawiający rozumie cenę, która budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych w postępowaniu niepodlegających odrzuceniu ofert lub wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.

    5.       Zamawiający informuje, że w treści oferty Wykonawcy poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

    6.       Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:

    o   wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,

    o   omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.

    7.       W przypadku innej omyłki, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
    na jej poprawienie lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

    8.       Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego lub innych dokumentów postepowania.

    9.       Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego lub innych dokumentów postepowania wpłynął do zamawiającego nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

    10.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany Zapytania ofertowego oraz unieważnienia Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.

    11.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy.

    12.   Wybór oferty i przekazanie przez Zamawiającego informacji o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.

    13.   Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków realizacji dostawy określonych w niniejszym zapytaniu oraz w dołączonym wzorze umowy.

     

    Załączniki:

    1.       Wzór umowy (załącznik nr 3);

    2.       Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2);

    3.       Formularz ofertowy (załącznik nr 1)

     

    XII. KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
    publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:

    1.       Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin,
    adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez Rektora.

    2.       Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81 445 32 30).

    3.       Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.

    4.       Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.

    5.       Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).

    6.       Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.

    7.       Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

    -        żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    -        wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
    (Dz. U. z 2023 r. poz.1270) Czy Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do podania tychże danych
    na podstawie ww. ustawy.

     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Zapytanie ofertowe.pdf pdf 227.6
    2025-05-06 09:47:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 44.72
    2025-05-06 09:47:00
    Przedmiot zamówienia
    Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - na plat.pdf pdf 184.22
    2025-05-06 09:47:00
    Kryterium
    Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - na plat.docx docx 174.16
    2025-05-06 09:47:00
    Kryterium
    Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 211.8
    2025-05-06 09:47:00
    Kryterium
    Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.pdf pdf 51.65
    2025-05-09 09:56:43
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-09 09:56:43
    Robert Zgutka Odpowiedź na pytanie o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

    Załączniki

    • Wyjaśnienie treści z [...].pdf

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Krzesła ewakuacyjne krzesła ewakuacyjne

    Załącznik nr 2 - Opi [...].pdf

    1 dostawa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Okres gwarancji na elementy i podzespoły elektryczne (silnik, baterie) 20% Najdłuższy okres gwarancji 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Okres gwarancji na krzesła bez napędu elektrycznego oraz pozostałe elementy krzesła z napędem elektrycznym 10% Najdłuższy okres gwarancji 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Termin realizacji - Dostawy sukcesywne w okresie maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i wniesienia, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Formularz oferty - Warunkiem formalnym jest wypełnienie Formularza ofertowego (załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 1 - For [...].pdf

    Załącznik nr 1 - For [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Umowa - Warunkiem udziału w postępowaniu jest akceptacja załączonego wzoru umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Załącznik nr 3 - Wzó [...].pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objetym przedmiotem zapytania ofertowego. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    165
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć