- Strona główna
- Postępowanie ID 1097302
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1097302 :
GP.7011.8.1.2025.WB Opracowanie dokumentacji projektowej budowy świetlicy wiejskiej w standardzie budynku pasywnego wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Grzybiany Id. 020904_2.0003.369/1, Id. 020904_2.0003.440/9, Id. 020904_2.0003.370/2
Wystawiający
-
UżytkownikWitold Baszak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-18 10:30:00
-
Składania2025-04-28 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-28 12:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 768575322 wew. 54
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Zaproszenie do składania ofert stanowiące załącznik do niniejszego postępowania
Niniejsze postępowanie stanowi kontynuację postępowania 1088342 (GP.7011.8.2025.WB ) z dnia 02.04.2025 r. w którym dokonano następujących zmian :
- zmieniono wymogi dla Wykonawców
- wydłużono czas realizacji przedmiotu zamówienia
- odstąpiono od wymogu zastosowania w obiekcie systemu BMS
Opis sposobu przygotowania oferty.
Zaproponowana cena jest ceną ryczałtową, niezmienną w trakcie wykonywania zamówienia i powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania wobec Zamawiającego oraz wszelkie ryzyka związane z wykonywaniem zamówienia.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone na część zamówienia przez jednego wykonawcę. Do czasu upływu terminu składania ofert każdy z wykonawców ma prawo i możliwość modyfikacji treści złożonej oferty. Po tym terminie modyfikacje/zmiany w ofercie nie będą możliwe.
Na wykonawcy ciążą wszelkie koszty i starania związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Na wykonawcy ciąży obowiązek zdobycia wszelkich informacji, które będą konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
Zamawiający nie przyjmuje ofert zawierających alternatywne rozwiązania w zakresie przedmiotu zamówienia. Wszelkie ewentualne zmiany zostaną dokonane przez Zamawiającego w czasie biegu terminu do składania ofert, w wyniku zapytań wykonawców. Natomiast ostateczna decyzja w tym zakresie należy do Zamawiającego.
Wykonawca wypełnia odpowiednie pola formularza w bazie zakupowej poprzez wskazanie ceny netto oraz brutto.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Zamawiający nie wymaga osobnego formularza oferty oraz jej podpisania. Wystarczające jest zalogowanie się w bazie zakupowej prowadzonej przez Zamawiającego oraz wypełnienie stosownych pól formularza w bazie zakupowej.
Natomiast w zakresie załącznika nr 4 - informacja o przetwarzaniu danych osobowych, należy je podpisać przez osoby uprawnione i skany załączyć do składanej oferty bez opatrywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku braku załączenia prawidłowych plików lub nie załączenia ich w ogóle tj. załącznika nr 4 zapytania ofertowego, Zamawiający przekaże informację o konieczności ich uzupełnienia po terminie otwarcia ofert. W przypadku braku ich uzupełnienia oferta danego wykonawcy zostanie uznana za nieważną i odrzucona.
Opis sposobu obliczenia ceny oraz rodzaj i opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty:
Zamawiający spośród ofert może wybrać tą z najniższą ceną, tj. cena = 100%. Do ceny przyjmuję się cenę oferty brutto z uwzględnieniem obowiązujących stawek podatku VAT.
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania mającego charakter szacowania wartości zamówienia akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący oraz zobowiązuje się do stosowania się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl.
Termin składania ofert upływa dnia 09.04.2025 r. o godz. 12:00
Pozostałe informacje
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny lub w przypadku: niewystarczających środków na
realizację zamówienia, zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Składając ofertę wykonawcy jednocześnie potwierdzają, że wypełnili obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskali w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Pozostałe informacje:
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez formularz elektroniczny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-30
09:07:16
|
Witold Baszak | Dziękujemy wszystkim oferentom , którzy odpowiedzieli na nasze zaproszenie do złożenia oferty na ,, Opracowanie dokumentacji projektowej budowy świetlicy wiejskiej w standardzie budynku pasywnego wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Grzybiany Id. 020904_2.0003.369/1, Id. 020904_2.0003.440/9, Id. 020904_2.0003.370/2 " (postępowanie ID: 1097302) w ramach procedury szacowania wartości zamówienia. Jednocześnie wyjaśniamy że, ogłoszone postępowanie nie stanowiło zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Kunice otrzymała 11 odpowiedzi na zaproszenie. Procedura mająca na celu wybór Wykonawcy prac projektowych dla przedmiotowego zadania ze względu na oszacowaną wartość zamówienia odbędzie się bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. O terminie wszczęcia postępowania poinformujemy Państwa w osobnej wiadomości. |
2025-04-25
11:07:04
|
Witold Baszak | W odpowiedzi na pytanie jednego z oferentów informuję, że Zamawiający przedłoży zapewnienie odbioru wód opadowych z wybieralnego szczelnego zbiornika na deszczówkę przez podmiot uprawniony, co umożliwi zaprojektowanie zbiornika i uniknięcie konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego. |
2025-04-25
10:25:07
|
Witold Baszak |
W
odpowiedzi
na
pytania
od
jednego
z
oferentów
wyjaśniam
jak
niżej. 1. Informacja umieszczona w opisie przedmiotu zamówienia dotycząca wymogu wykonania próby szczelności i sporządzenia certyfikatu energetycznego ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność dołożenia szczególnej staranności przy sporządzaniu projektowanej charakterystyki energetycznej budynku oraz rozwiązań projektowych ( projekt wykonawczy) aby zapewnić osiągniecie wymaganych parametrów budynku. Wykonanie próby szczelności oraz certyfikatu energetycznego nie jest przedmiotem zamówienia. 2.Zamawiający nie posiada warunków przyłączenia mediów. Uzyskanie tych dokumentów należy do obowiązków Projektanta. 3. Zagospodarowanie terenu działek obejmuje powierzchnię zajętą przez projektowane : budynek, zbiornik na deszczówkę, parking, wiatę na odpady, utwardzone ścieżki w zakresie niezbędnym do korzystania z projektowanych obiektów. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
