- Strona główna
- Postępowanie ID 1085369
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1085369 :
DZP.271.25.2025.AS2 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.: „Modernizacja placu zabaw przy ul. Kościuszki 25-27” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025.
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Szałachowska
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-27 10:44:00
-
Składania2025-04-01 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-04-01 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn. zm.).
DZP.271.25.2025.AS2
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu
dla inwestycji pn.: „Modernizacja placu zabaw przy ul. Kościuszki 25-27”
w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025.
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy istniejącego placu zabaw przy ulicy Kościuszki 25-27 w Elblągu w zakresie obejmującym:
1) Etap 1: Opracowanie dwóch koncepcji zagospodarowania terenu wraz z opracowaniem szacunkowego zestawienia kosztów budowy.
2) Etap 2: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu, w tym:
a) pozyskanie mapy do celów projektowych w formie papierowej (poświadczonej przez ośrodek dokumentacji) oraz na płycie CD w formie mapy numerycznej, jeżeli jest wymagane,
b) opracowanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego obejmującego:
- usunięcie starych urządzeń z placu zabaw, wskazanych w załączniku do umowy,
- likwidacja piaskownicy,
- renowacja urządzeń, wskazanych w załączniku do umowy,
- zagospodarowanie terenu poprzez stworzenie dwóch stref: placu zabaw dla młodszych dzieci do 8 lat i placu do ćwiczeń dla dzieci starszych, młodzieży i dorosłych,
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej w wymaganych miejscach na placach zabaw, w tym w szczególności na terenie placu zabaw dzieci młodszych,
- wydzielenie placu zabaw dla dzieci od pozostałego terenu do ćwiczeń,
c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i dostaw,
d) wykonanie przedmiaru robót i dostaw w układzie specyfikacyjnym,
e) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
f) wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK),
g) pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
h) złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, jeśli jest wymagane.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Ustala się następujące terminy wykonania zamówienia:
Data rozpoczęcia - data udzielenia zamówienia
Data zakończenia – Etap 1 w terminie 2 tygodni od daty udzielenia zamówienia
Etap 2 w terminie 2 miesięcy od daty udzielenia zamówienia
Dla zamówienia wg zakresu określonego w pkt II ppkt 1 pkt 2) lit. g) – okres wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. CENA NETTO oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
3. W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT, w tym: cenę bez VAT za pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, obejmującego w szczególności pobyty na budowie w liczbie 3 pobyty, bez względu na ilość osób w zespole, w oparciu o cenę 1 pobytu.
4. Wykonawca określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za przedmiot zamówienia.
5. Kwota za wykonanie całego przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami, pozwoleniami, opiniami i uzgodnieniami oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, a także pełnienie nadzoru autorskiego.
6. Kwota za wykonanie całego przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi niezależnie od tego, czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo, czy nie.
7. Kwota za wykonanie całego przedmiotu zamówienia pokrywa wszelkie koszty wykonania usługi, jak również m.in. koszty:
1) wypełnienia obowiązków wynikających z umowy i wszystkich innych zobowiązań i wymagań związanych z wykonaniem usługi,
2) koszty wykonania wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów, w tym pomiarów geodezyjnych,
3) koszty związane z postępowaniami administracyjnymi, których przeprowadzenie będzie konieczne w toku realizacji przedmiotu umowy oraz koszty ogólne Wykonawcy, zysk, podatki.
Koszty powyższe nie stanowią odrębnego wynagrodzenia Wykonawcy.
8. Cena oferty nie podlega waloryzacji.
V. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 1 kwietnia 2025 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Agnieszka Szałachowska – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 406, telefon 55 239-31-26, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT UMOWY.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-02
13:54:14
|
Agnieszka Szałachowska | W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu DZP.271.25.2025.AS2 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.: „Modernizacja placu zabaw przy ul. Kościuszki 25-27” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025, wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym, tj. cena (brutto) - 100%. Wybrano ofertę firmy: Usługi Projektowe Kornelia Onyszko, 21-107 Serniki, Wola Sernicka 186, cena (brutto) oferty: 9 000,00 zł |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
