- Strona główna
- Postępowanie ID 1083674
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1083674 :
DZp.380.3.8.2025.LAp.131 Sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków p/odleżynowych, rękawic i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
Wystawiający
-
UżytkownikGrażyna Rusin
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-25 11:45:00
-
Składania2025-04-09 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-09 09:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-18
09:35:30
|
Grażyna Rusin |
W
załączeniu
zawiadomienie
o
unieważnieniu
czynności
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
w
zakresie
Części
3.
Załączniki |
2025-04-15
10:57:34
|
Grażyna Rusin |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
oraz
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
części
1A,
1B
i
4.
Załączniki |
2025-04-10
11:05:06
|
Grażyna Rusin |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-04-09
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia:
371
616,85
brutto.
Część 1 – Materiały medyczne Brutto: 156 999,70 PLN Część 1A - Elektroda zabiegowa Brutto: 3 499,20 PLN Część 1B - Wkłady do podawania kontrastu Brutto: 10 546,85 PLN Część 2 – Myjki Brutto: 38 695,80 PLN Część 3 – Opatrunki Brutto: 56 927,32 PLN Część 4 – Opatrunki , przeciwodleżynowe I Brutto: 4 854,60 PLN Część 5 – Opatrunki przeciwodleżynowe II Brutto: 8 972,10 PLN Część 6 – Rękawice, Brutto: 59 097,60 PLN Część 7 – System próżniowy Brutto: 32 023,68 PLN |
2025-04-02
11:19:52
|
Grażyna Rusin |
W
załączeniu
wyjaśnienie
i
zmiana
SWZ
z
dnia
02.04.2025
r.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
