- Strona główna
- Postępowanie ID 1079971
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1079971 :
101/KI Wykonanie napraw, uzupełnienie ubytków oraz przebudowa nawierzchni drogowych na terenach należących do nieruchomości MPK we Wrocławiu.
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Błędowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-18 13:18:00
-
Składania2025-03-28 13:14:00
-
Otwarcie ofert2025-03-28 13:19:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1.
Opis przedmiotu
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie
usługi napraw (remontów), uzupełnienia ubytków, zapadnięć, napraw
bieżących oraz przebudowy nawierzchni drogowych na terenach wchodzących w skład
Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu.
Przedmiot
zamówienia obejmuje sukcesywne w miarę potrzeb wykonanie na podstawie zleceń
Zamawiającego usług na nieruchomościach (w częściach wspólnych jak również w
ich otoczeniu).
Realizacja
zamówienia ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania przez uczestników
ruchu, właściwej eksploatacji nawierzchni oraz utrzymanie nawierzchni drogowej,
zjazdów oraz chodników w stanie technicznym niepogorszonym zgodnie z ich
przeznaczeniem.
Zakres objęty naprawami nawierzchni drogowej:
1.
Naprawy
powierzchniowe nawierzchni betonowej, polegającej na uzupełnieniu ubytków
powierzchniowych, złuszczeń czy wykruszeń. Skucie istniejącej nawierzchni
betonowej, przygotowanie podbudowy wraz z wywozem materiału. Wykonanie badań zagęszczenia gruntu.
2. Naprawy nawierzchni z kostki betonowej,
polegającej na uzupełnieniu ubytków oraz regulacji wysokościowej istniejącej
kostki oraz budowy nowych chodników.
3. Naprawy powierzchniowe nawierzchni asfaltowej,
polegającej na uzupełnieniu ubytków powierzchniowych. Wycięcie istniejącej
nawierzchni asfaltowej wraz z wywozem materiału z demontażu.
4. Naprawy nawierzchni z kostki kamiennej,
polegającej na uzupełnieniu ubytków oraz regulacji wysokościowej istniejącej
kostki oraz budowa nowych.
5. Odtworzenie terenów zielonych.
6. Wymiana uszkodzonych obrzeży oraz krawężników
betonowych, układanych na ławie betonowej z oporem. Wywóz materiału.
7. Regulacja wysokościowa zaworów wody oraz pokryw
studni kanalizacyjnych.
8. Zabezpieczenia-wygrodzenia terenu w miejscach
prowadzonych prac remontowych.
9. Wykonanie badań zagęszczenia gruntu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
