Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 17:40:05
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1075007
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1075007 : IRP.271.9.2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: Przebudowa skrzyżowania ul. 1 Maja z ul. Kaszubską i Ciasną w Wałczu - działki nr: 1364, 1356, 1387, 1243, 1107 - zgodnie z załączoną koncepcją

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Andrzej Szachów
  • Organizacja
    Gmina Miejska Wałcz
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-03-10 11:57:00
  • Składania
    2025-03-21 12:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-03-21 12:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 0050.1.201.2024 Burmistrza Miasta Wałcz z dnia 10 grudnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miasta Wałcz.

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie:

Przebudowa skrzyżowania ul. 1 Maja z ul. Kaszubską i Ciasną w Wałczu - działki nr:  1364, 1356, 1387, 1243, 1107  - zgodnie z załączoną koncepcją

I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miejska Wałcz Plac Wolności 1 78-600 Wałcz NIP: 765-160-28-96

II. Opis przedmiotu zamówienia:

a)    W branży drogowej – przy uwzględnieniu rozwiązań projektowych zawartych w projekcie technicznym „Remontu ul. 1-go Maja w Wałczu”: 

1)    Przebudowę skrzyżowań ulic:

-         1-go Maja z ul. Kaszubską,

-         1-go Maja z ul. Ciasną.

2)    W w/w obszarze zaprojektowanie:

-         Odcinka drogi pieszo-rowerowej, po stronie południowej dz. 1364 (1-go Maja),  o szer. łącznej 3,50m oraz przejść pieszo-rowerowych przez ulice:

§  Kaszubską,

§  1-go Maja,

które połączą nowy odcinek drogi pieszo-rowerowej z istniejącą w ciągu ul. Kaszubskiej.

-         Odcinka drogi pieszo-rowerowej, po stronie wschodniej dz. 1356 (ul. Ciasna),  o szer. łącznej 3,00m wraz ze zjazdem dla rowerów w ul. Ciasną.

-         Wyniesionego przejścia pieszo-rowerowego w ciągu ul. 1-go Maja.

3)    Ponadto zaprojektowanie wymiany istniejącego progu listowego typu U-16c, wykonanego z elementów prefabrykowanych, gumowych – na próg listwowy typu U-16a, z kostki betonowej, o szer. ok. 3,70m i wysokości 10cm. Próg zlokalizowany jest w ciągu ul. 1-go Maja, na wysokości pos. Nr 97.

4)    Stałą organizację ruchu,

5)    Inwentaryzację istniejącej zieleni,

6)    Projekt wycinki kolidującej zieleni z projektowanym przedsięwzięciem,

7)    Koncepcję planu zagospodarowania terenu, podlegającą uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

b)    W branży elektrycznej:

1)    Projekt przebudowy istniejącego oświetlenia oraz budowy nowego oświetlenia – w obrębie projektowanej przebudowy w/w skrzyżowań:

-      Przebudowa polegać ma na przestawieniu kolidujących słupów oświetlenia.

-       Zaprojektowanie nowego oświetlenia dotyczyć będzie doświetlenia nowo powstałych przejść pieszo-rowerowych przez ul. Kaszubską i 1-go Maja – zgodnie z wytycznymi WR-D-41-4 – „Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych, Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych”.

c)     W branży sanitarnej:

1)    Projekt budowy 2 dodatkowych wpustów deszczowych – przed wyniesionym przejściem piesz-rowerowym – w ciągu ul. 1-go Maja,

d)    We wszystkich branżach:

1)    Usunięcie wszelkich kolizji, które mogą potencjalnie wystąpić podczas realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.

Zakres dokumentacji projektowej:

1)       Mapa do celów projektowych – nie dotyczy - jest w dyspozycji Zamawiającego        

2)       PZT - (branża drogowa, sanitarna, elektryczna) – o ile będzie konieczny       - 3egz.

3)       PAB - (branża drogowa, sanitarna, elektryczna) – o ile będzie konieczny      - 3egz.

4)       Projekt techniczny - (branża drogowa, sanitarna, elektryczna)                        - 3 egz.

5)       Projekty budowlano - wykonawcze na usunięcie wszelkich kolizji sieciowych,
których konieczność wykonania zostanie stwierdzona przez ZUD                   - 3 egz.

6)       Projekt stałej organizacji ruchu wraz ze wszystkimi uzgodnieniami               - 2 egz.

7)       Projekt wycinki kolidującej zieleni  z projektowanym przedsięwzięciem         - 2 egz.

8)       Uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę kolidującej zieleni                         - 1 egz.

9)       Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót                                          - 1 egz.

10)   Kosztorys inwestorski i ofertowy                                                                            - 1 egz.

11)   Przedmiary robót                                                                                                      - 1 egz.

12)   Uzyskanie wszelkich ekspertyz, opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do otrzymania Zaświadczenia Starosty Wałeckiego o braku sprzeciwu/decyzji pozwolenia na budowę       - 1 kpl.

13)   Uzyskanie od Starosty Wałeckiego zaświadczenia o braku sprzeciwu/decyzji pozwolenia na budowę                                                                                                                        - 1 egz.

14)   Wersja elektroniczna dokumentacji, w tym kosztorysy w formacie  ath        - 1 egz.

 

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania dokumentacji projektowej: 3 miesiące od podpisania umowy. Termin w zakresie obsługi okresu gwarancyjnego: od daty podpisania protokołu odbioru robót do 36 miesięcy.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

1.       Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane oraz doświadczenie w zakresie projektowania obiektów w branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej bez ograniczeń.

V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:

1.       Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

2.       W formularzu ofertowym należy podać cenę ryczałtową brutto.

3.       Wartość umowy musi uwzględniać wszystkie składniki związane z realizacją zamówienia, w tym koszt uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń.

VI. FAKTUROWANIE: Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia jednej faktury po odbiorze końcowym dokumentacji.

VII. KRYTERIA OCENY OFERT:

1.       Cena – 100%

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.       Oferty należy składać do dnia 21 marca 2025 r. do godziny 12:00.

2.       Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.       Wymagane dokumenty: a) Formularz oferty – Załącznik nr 1, b) Wykaz osób – Załącznik nr 2, c) Oświadczenie sankcyjne – Załącznik nr 3, d) Oświadczenie o VAT – Załącznik nr 4.

IX. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI: Wszelkie pytania i korespondencja odbywają się wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.

X. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY: Zamawiający przekazuje projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.

XI. INFORMACJE DODATKOWE:

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego przed terminem składania ofert.

2.       Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyn.

3.       Oferty należy sporządzić w języku polskim.

4.       Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.

5.       Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XII. ZAŁĄCZNIKI:

1.       Formularz oferty – Załącznik nr 1

2.       Wykaz osób – Załącznik nr 2

3.       Projekt umowy – Załącznik nr 3

4.       Oświadczenie sankcyjne – Załącznik nr 4

5.       Oświadczenie o VAT – Załącznik nr 5

6.       Dokumentacja postępowania





Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - wykaz osób.docx docx 30.97
2025-03-10 11:57:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego - oswiadczenie podatnika VAT.docx docx 16.56
2025-03-10 11:57:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 Wzór umowy - 1 MAJA-CIASNA.pdf pdf 297.19
2025-03-10 11:57:00
Postępowanie
zał.2_zakres proj. - 1 Maja 97.pdf pdf 1007.14
2025-03-10 11:57:00
Postępowanie
zał.1_zakres proj. - 1 Maja-Ciasna.pdf pdf 2249.64
2025-03-10 11:57:00
Postępowanie
2.1. pzt - 1 MAJA_odc.1_remont.pdf pdf 1163.89
2025-03-10 11:57:00
Postępowanie
2.2. pzt - 1 MAJA_odc.2_remont.pdf pdf 1007.61
2025-03-10 11:57:00
Postępowanie
Skrzyż 1 Maja z Ciasną_KONCEPCJA.pdf pdf 329.81
2025-03-10 11:57:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty.docx docx 19.31
2025-03-10 11:57:00
Kryterium
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego - oswiadczenie sankcyjne.docx docx 16.76
2025-03-10 11:57:00
Kryterium

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-03-21 13:07:27
Andrzej Szachów INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH

Dotyczy: postępowania na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie:
„Przebudowa skrzyżowania ul. 1 Maja z ul. Kaszubską i Ciasną w Wałczu - działki nr: 1364, 1356, 1387, 1243, 1107 - zgodnie z załączoną koncepcją”
Nr sprawy: IRP.271.9.2025

Zamawiający – Gmina Miejska Wałcz, informuje, że w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 21 marca 2025 r. do godziny 12:00, wpłynęły następujące oferty:
Lp. Nazwa wykonawcy Cena ofertowa brutto
1. Drogi projektowanie i nadzór mgr inż. Piotr Bręk 35 000,00 zł
2. „Pro-Trans” Consulting 70 110,00 zł

Zamawiający przystępuje do dalszego etapu postępowania – oceny ofert.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 pracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Przebudowa skrzyżowania ul. 1 Maja z ul. Kaszubską i Ciasną w Wałczu - działki nr: 1364, 1356, 1387, 1243, 1107 - zgodnie z załączoną koncepcją. 1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2881 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do Za [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - 3 miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 do Za [...].docx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
338
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć