- Strona główna
- Postępowanie ID 1063356
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1063356 :
ZNI.11111.8.2025.KS Serwis i naprawa pojazdów roboczych na potrzeby Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-14 14:25:00
-
Składania2025-03-04 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-04 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z postępowaniem nr ZNI.11111.8.2025.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Serwis i naprawa pojazdów roboczych na potrzeby Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisu i naprawy pojazdów roboczych będących własnością Zamawiającego (wymienionych w Załączniku 3 do Zaproszenia), w tym:
a) wykonywanie usług serwisowych wraz z wymianą niezbędnych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych dla wózków jezdniowych co 1000, 3000 i 6000 h, według wytycznych producenta oraz zgodnie z zasadami obsługi danej marki pojazdów zawartych w książkach serwisowych i gwarancyjnych oraz instrukcjach obsługi,
b) wykonywanie usług serwisowych z wymianą niezbędnych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych podestów przejezdnych co 250 godzin lub co rok oraz co 500 godzin lub co 2 lata, według wytycznych producenta oraz zgodnie z zasadami obsługi danej marki pojazdów zawartych w książkach serwisowych i gwarancyjnych oraz instrukcjach obsługi,
c) wykonywanie przeglądów z wymianą niezbędnych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych dla wózków akumulatorowych wolnobieżnych, według wytycznych producenta oraz zgodnie z zasadami obsługi danej marki pojazdów zawartych w książkach serwisowych i gwarancyjnych oraz instrukcjach obsługi,
d) wykonywanie przeglądów okresowych i technicznych pozostałych pojazdów wraz z wymianą niezbędnych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, według wytycznych producenta oraz zgodnie z zasadami obsługi danej marki pojazdów zawartych w książkach serwisowych i gwarancyjnych oraz instrukcjach obsługi,
e) wykonywanie napraw powstałych w wyniku awarii i powypadkowych (w tym również wymiana elementów karoserii),
f) wykonywanie innych napraw wynikających z przeglądów,
g) zapewnienie dostawy części zamiennych oraz utylizacja zdemontowanych części i materiałów eksploatacyjnych.
h) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i zapewnienia właściwego stanu technicznego pojazdów.
UWAGA: W ramach przedmiotowego postępowania, z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa ramowa. Realizacja prac określonych powyżej będzie zlecana Wykonawcy na podstawie odrębnych Zamówień częściowych, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.
Szczegóły dotyczące postępowania, warunków realizacji oraz zasad udzielania Zamówień częściowych zawiera Załącznik nr 2 do Zaproszenia - formularz umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, w tym uprawnienia UDT do obsługi i konserwacji urządzeń, jeśli wykonywanie prac przy pojeździe będzie tego wymagało.
3. Prace wymienione w cz. I ust. 1 będą wykonywane na terenie siedziby Zamawiającego. W przypadku, gdy wykonanie prac w siedzibie Zamawiającego nie będzie możliwe, Wykonawca przetransportuje pojazd do miejsca ich wykonania, a po ich zakończeniu, zwróci pojazd do siedziby Zamawiającego.
4. Przedmiotem zamówienia objęta jest również utylizacja odpadów powstałych w czasie wykonywania robót.
5. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
6. Prace pożarowo niebezpieczne, jeśli będą wykonywane, należy każdorazowo uprzednio uzgadniać z Zamawiającym w dniu ich wykonywania.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Zaproszenia),
2) wizje lokalne,
3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
II. Termin realizacji:
Umowa ramowa zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą na okres 24 miesięcy od dnia jej podpisania.
Termin realizacji poszczególnych prac opisanych w cz. I ust. 1 będzie każdorazowo ustalana z uwzględnieniem zakresu przewidzianych do wykonania prac w każdym Zamówieniu częściowym.
III. Ogólne warunki udzielenia zamówienia
Ogólne warunki udzielenia zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Ofertę należy przygotować poprzez wypełnienie formularza na platformie zakupowej.
IV. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
1. Oferty zostaną poddane ocenie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
l.p. |
Kryterium |
Znaczenie
procentowe kryterium (W) |
Maksymalna
ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium* |
1. |
Stawka roboczogodziny |
40% |
10 punktów |
2. |
Udzielany rabat na
części zamienne i materiały eksploatacyjne |
30% |
10 punktów |
3. |
Transport pojazdu do
miejsca naprawy i jego ponowny transport do siedziby Zamawiającego |
20% |
10 punktów |
4. |
Wynajem pojazdu
zastępczego |
10 % |
10 punktów |
2. Zasady oceny kryterium "Stawka roboczogodziny" (C).
W przypadku kryterium " Stawka roboczogodziny " oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = (Cmin/Ci) • Max(C)
gdzie:
Pi (C) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium " Stawka roboczogodziny"
Cmin najniższa stawka spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci Stawka za roboczogodzinę oferty "i"
Max (C) maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium " Stawka roboczogodziny ".
3. Zasady oceny kryterium "Udzielany rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne" (C).
Za zaoferowany na części zamienne i materiały eksploatacyjne będą przyznawane punkty w 3 wymienionych przedziałach:
- 5 % – 0 pkt
- 10% – 5 pkt
- 15% – 10 pkt
Uwaga! Zaoferowany rabat nie może być mniejszy, niż minimalne wymagania czyli 5%. W takim przypadku oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu do złożenia oferty.
4. Zasady oceny kryterium " Wynajem pojazdu zastępczego" (C).
W przypadku kryterium " Wynajem pojazdu zastępczego" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = (Cmin/Ci) • Max (C)
gdzie:
Pi (C) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Wynajem pojazdu zastępczego"
Cmin najniższa cena za dzień spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci Cena za dzień wynajmu pojazdu zastępczego oferty "i"
Max (C) maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium "Wynajem pojazdu zastępczego".
5. Ostateczna ocena punktowa oferty
Ocena punktowa oferty "i" będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria, przemnożonych przez wyrażoną liczbowo wagę danego kryterium:
Pi = Σ Pi (X) x W (X)
gdzie :
Pi ocena punktowa oferty "i";
Pi (X) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za dane kryterium.
W (X) wyrażona liczbowo waga danego kryterium
V. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym kontakcie poprzez platformę zakupową.
Załączniki do Zaproszenia:
1. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).
2. Formularz Umowy ZNI.11111.8.2025.KS.
3. Wykaz pojazdów.
4. Taryfikator kar umownych.
5. Instrukcja–Nadzór nad wykonawcami i podwykonawcami
6. RODO.
7. Instrukcja Wykonywania prac pożarowo-niebezpiecznych
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 661 100 041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-27
14:27:02
|
Kamila Szuba |
Szanowni
Państwo!
w załączeniu do niniejszego komunikatu Zamawiający przekazuje Informację dla Wykonawców nr 1 wraz z załącznikami. Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu zmianie ulega termin składania ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na 04.03.2025 r. (wtorek) do godz. 12:00. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
