Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 19:56:38
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1059202
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1059202 : Szp-241/FZ–095/2024 Świadczenie usługi utrzymania czystości, wykonywania dezynfekcji, pomocy przy pacjentach oraz usługi transportu wewnętrznego w obiektach będących w użytkowaniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Monika Wojciechowska
  • Organizacja
    Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
  • Oddział
    Sekcja Zamówień Publicznych
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-02-10 09:07:00
  • Składania
    2025-03-14 09:15:00
  • Otwarcie ofert
    2025-03-14 09:30:00
  • Tryb
    Przetarg nieograniczony
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości, wykonywania dezynfekcji, pomocy przy pacjentach oraz usługa transportu wewnątrzszpitalnego w pomieszczeniach budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu,  położonych  przy ul. H. Kamieńskiego 73a we Wrocławiu oraz  przy ul. Poświęckiej 8 we Wrocławiu, (zwanym dalej Zamawiającym) a także w budynkach osiedla przyszpitalnego przy ul. Jutrosińskiej 17-36 we Wrocławiu, o łącznej powierzchni użytkowej 35 925,72m² w tym:

1)      STREFA AT –  15 233,50 m²

2)      STREFA M1 –    2 616,75 m²

3)      STREFA M2 –  12 814,47 m²

4)      STREFA M3 –    3 386,88 m²

5)      STREFA M4 –    1 874,12 m²

Poszczególne komórki organizacyjne związane z wykonywaniem działalności leczniczej są wyszczególnione w księdze rejestrowej nr 000000001316 dostępnej na stronie internetowej (adres: https://rpwdl2.ezdrowie.gov.pl/wyszukiwarka) z Rejestrem Podmiotów Wykonujących  Działalność Leczniczą.

2.    Przedmiot zamówienia obejmuje:

      1) dostawę i sukcesywne zaopatrzenie w niezbędne do wykonania usługi materiały tj. środki czystości, środki higieniczne, preparaty dezynfekcyjne, środki i sprzęt  zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym OPZ,

      2) pranie mopów, ścierek i odzieży pracowników Wykonawcy,

      3) wdrożenie metodyki kontroli procesu sprzątania wraz z cyfrowym wspomaganiem procesu kontroli,

      4) wdrożenie w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy elektronicznego programu monitorującego poziom higieny szpitalnej bazującego na wytycznych Centers for Disease Control and Prevention. W skład programu mają wchodzić następujące wymagania:

a)       żel fluorescencyjny w ilości min. 10 szt. miesięcznie,

b)       elektroniczne urządzenie do rejestracji danych np. iPod,

c)       comiesięczne porównawcze raporty monitorujące poziom higieny szpitalnej z podziałem na komórki organizacyjne / oddziały oraz wybrane powierzchnie),

d)       tablice dozowania zaproponowanych preparatów – 50 szt. dla każdego preparatu,

3.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje Załącznik nr 7 do SWZ.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załączniki nr 1-7.zip zip 4720.7
2025-02-10 09:07:00
Postępowanie
SWZ_095.doc doc 428
2025-02-10 09:07:00
Postępowanie
SWZ_095.pdf pdf 14971.06
2025-02-10 09:07:00
Postępowanie
Ogłoszenie_o_zamowieniu_10_02_25.pdf pdf 80.61
2025-02-10 09:07:07
Postępowanie
Informacja nr 2_SPROSTOWANIE.doc doc 192.5
2025-02-25 09:20:58
Publiczna wiadomość
Informacja nr 2_SPROSTOWANIE.pdf pdf 27.04
2025-02-25 09:20:58
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_25_02_25.pdf pdf 101.4
2025-02-25 09:21:37
Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.doc doc 205
2025-02-27 08:04:08
Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 244.78
2025-02-27 08:04:08
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5 - wykaz osób - MODYFIKACJA.docx docx 20.53
2025-02-27 08:04:08
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5A - wykaz osób_Lean Management.docx docx 20.3
2025-02-27 08:04:08
Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.doc doc 192.5
2025-03-04 12:52:41
Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 33.19
2025-03-04 12:52:41
Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.doc doc 201
2025-03-06 09:55:28
Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.pdf pdf 26.54
2025-03-06 09:55:28
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_06_03_25.pdf pdf 100.76
2025-03-06 09:55:28
Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.doc doc 195
2025-03-07 07:48:12
Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.pdf pdf 47.35
2025-03-07 07:48:12
Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 20.6
2025-03-14 10:05:27
Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 46
2025-03-14 10:05:27
Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 245.5
2025-03-25 10:10:30
Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 99.49
2025-03-25 10:10:30
Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 192.5
2025-02-17 07:43:34
Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 36.79
2025-02-17 07:43:34
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie_o_wyniku_11_04_25.pdf pdf 101.43
2025-04-11 10:10:51
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-04-11 10:10:50
Monika Wojciechowska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Załączniki

  • Ogłoszenie_o_wyniku_ [...].pdf
2025-03-25 10:10:30
Monika Wojciechowska Wyniki postępowania

Załączniki

  • Wyniki postępowania. [...].doc
  • Wyniki postępowania. [...].pdf
2025-03-14 10:05:27
Monika Wojciechowska Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Załączniki

  • Zbiorcze zestawienie [...].pdf
  • Zbiorcze zestawienie [...].doc
2025-03-14 09:15:00
Komunikat Zamawiającego Stosowanie do wymogu art. 221 ust. 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn.: „Świadczenie usługi utrzymania czystości, wykonywania dezynfekcji, pomocy przy pacjentach oraz usługi transportu wewnętrznego w obiektach będących w użytkowaniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu”, przeznaczył kwotę 40 011 189,95 zł brutto.
2025-03-07 07:48:12
Monika Wojciechowska Informacja nr 6

Załączniki

  • Informacja nr 6.doc
  • Informacja nr 6.pdf
2025-03-06 09:55:28
Monika Wojciechowska Informacja nr 5 ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Załączniki

  • Informacja nr 5 ZMIA [...].doc
  • Informacja nr 5 ZMIA [...].pdf
  • Ogłoszenie o zmianie [...].pdf
2025-03-04 12:52:41
Monika Wojciechowska Informacja nr 4

Załączniki

  • Informacja nr 4.doc
  • Informacja nr 4.pdf
2025-02-27 08:04:08
Monika Wojciechowska Informacja nr 3 MODYFIKACJE

Załączniki

  • Informacja nr 3.doc
  • Informacja nr 3.pdf
  • Załącznik nr 5 - wyk [...].docx
  • Załącznik nr 5A - wy [...].docx
2025-02-25 09:21:37
Monika Wojciechowska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Załączniki

  • Ogłoszenie o zmianie [...].pdf
2025-02-25 09:20:58
Monika Wojciechowska Informacja nr 2_SPROSTOWANIE

Załączniki

  • Informacja nr 2_SPRO [...].doc
  • Informacja nr 2_SPRO [...].pdf
2025-02-17 07:43:34
Monika Wojciechowska Informacja nr 1

Załączniki

  • Informacja nr 1.doc
  • Informacja nr 1.pdf

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
1040

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć