Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 16:38:44
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1052808
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1052808 : IRP.271.3.2025 Nadzór inwestorski - Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Wałczu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch + 2022-2029

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Andrzej Szachów
  • Organizacja
    Gmina Miejska Wałcz
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-01-24 15:07:00
  • Składania
    2025-02-07 11:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-02-07 11:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 258 44 71 wew. 69

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.         Zakres obowiązków i uprawnień nadzoru inwestorskiego określają przepisy ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024r., poz. 725, ze zm.).

2.         Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:

a)    Obecność na budowie (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność realizacji przedmiotu umowy.

b)    Kontrola techniczna wykonywanych robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną.

c)    Sprawdzanie zgodności uprawnień budowlanych kierowników budowy/kierowników robót
z zakresem powierzonych im obowiązków.

d)    Informowanie Zamawiającego o każdej zmianie Kierownika Budowy.

e)    Kontrola zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem, uzgodnieniami oraz innymi, wymaganymi przez przepisy decyzjami i dokumentami.

f)     Sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji itd., za które wykonawca robót budowlanych jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy.

g)    Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy we wszystkich branżach występujących przy realizacji przedmiotu umowy.

h)    Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót.

i)      Zapewnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego.

j)      Wydawanie Kierownikowi Budowy poleceń, dotyczących:

                         i.        usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,

                       ii.        wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót budowlanych lub elementów zakrytych,

                      iii.        przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,

k)    Żądanie od Kierownika Budowy:

                         i.        dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych,

                       ii.        wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.

l)      Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania zamówień dodatkowych/robót zamiennych, nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych.  Bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności Wykonawca nie jest uprawniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych wiążących poleceń w zakresie wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych.

m)  Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych o parametrach innych (gorszych) niż w dokumentacji projektowej, wadliwych lub niedopuszczonych do obrotu
i stosowania w budownictwie.

n)    Przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy.

o)    Sprawdzanie prawidłowości prowadzenia dokumentacji budowy.

p)    Kontrola placu budowy w zakresie przebywania na jego terenie osób upoważnionych,

q)    W terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od wykonawcy robót budowlanych wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany, Wykonawca (Inspektor nadzoru inwestorskiego) zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem.

r)     Przygotowanie oraz uczestniczenie w próbach, rozruchach, odbiorach technicznych (w tym
w odbiorze końcowym) potwierdzonych protokołami, które jest obowiązany sporządzić
w obecności przedstawicieli stron i innych uczestników.

s)     Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z umową zawartą pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych, a Zamawiającym.

t)     W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią - powiadomienie o tym niezwłocznie Zamawiającego.

u)    Organizowanie min. 1 raz w miesiącu oraz na żądanie Zamawiającego narad koordynacyjno-technicznych związanych z realizacją inwestycji oraz uczestniczenie w nich.

v)    Sporządzenie, na dzień odbioru końcowego inwestycji, kompleksowego raportu z przebiegu realizacji inwestycji.

w)       Weryfikacja dokumentacji powykonawczej budowy.

x)         Uczestniczenie (po pisemnym wezwaniu) w okresowych przeglądach międzygwaranacyjnych -
w okresie obowiązywania gwarancji na roboty budowlane.

y)         Nadzorowanie prac związanych z usunięciem usterek, które wystąpią po dacie podpisania protokołu odbioru końcowego.

 

1)   Dokumenty, których złożenia wymaga Zamawiające wraz z ofertą:

1.                        Wykonawca powinien przedstawić w ofercie wykaz zrealizowanych zamówień pełnienia nadzoru w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia składania ofert), z podaniem:

a.      Przedmiotu zamówienia (zakres nadzoru inwestorskiego).

b.     Wartości nadzorowanych robót budowlanych.

c.     Terminów realizacji (data rozpoczęcia i zakończenia).

d.     Nazwy inwestora/zamawiającego (wraz z kontaktowymi danymi referencyjnymi).

2.                        Wykonawca powinien przedstawić w ofercie:

a.     Imię i nazwisko, funkcję oraz specjalność zawodową każdego członka zespołu

b.     Opis kwalifikacji (posiadane uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa).

c.     Liczbę lat doświadczenia zawodowego w nadzorze inwestorskim.

d.     Wskazanie realizacji nadzoru, których dana osoba pełniła podobną funkcję

W zamówieniu może wziąć udział wyłącznie Wykonawca posiadający uprawnienia budowlane w odpowiedniej branży lub dysponuje takimi osobami, które dodatkowo posiadają aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa.

Zakres nadzoru opisany jest w projektowanych postanowieniach umownych §2 Załącznik nr 1 (projekt umowy)

Szczegółowy opis realizowanego przedsięwzięcia wraz z dokumentacją projektową znajduje się na platformie e-Zamówienia, pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/956063

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Projekt umowy nadzór.docx docx 34.89
2025-01-24 15:07:00
Postępowanie
raport-oferty-2421951-1.pdf pdf 43.47
2025-02-10 10:04:33
Publiczna wiadomość
raport-oferty-2430217.pdf pdf 42.87
2025-02-10 10:04:33
Publiczna wiadomość
raport-oferty-2430814.pdf pdf 43.09
2025-02-10 10:04:33
Publiczna wiadomość
raport-oferty-2431002.pdf pdf 42.99
2025-02-10 10:04:33
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-04-07 08:58:20
Andrzej Szachów Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Dotyczy: Unieważnienie postępowania pn. „Nadzór inwestorski nad rozbudową Żłobka Miejskiego w ramach Programu „Maluch + 2022-2029”

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że postępowanie ID: 1052808, znak sprawy IRP.271.3.2025, dotyczące nadzoru inwestorskiego nad rozbudową Żłobka Miejskiego w Wałczu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch + 2022-2029”, zostało unieważnione.

Powodem unieważnienia jest niewystarczająca ilość środków zabezpieczonych w budżecie na realizację tego zadania. W związku z powyższym, dalsze procedowanie niniejszego postępowania nie jest możliwe.

Dziękujemy za zainteresowanie naszym postępowaniem i przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z wyrazami szacunku,

Andrzej Szachów
Starszy Inspektor ds. Zamówień Publicznych
2025-02-17 11:51:03
Andrzej Szachów Dotyczy: Unieważnienie postępowania pn. „Nadzór inwestorski nad rozbudową Żłobka Miejskiego w ramach Programu „Maluch + 2022-2029”

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że postępowanie ID: 1052808, znak sprawy IRP.271.3.2025, dotyczące nadzoru inwestorskiego nad rozbudową Żłobka Miejskiego w Wałczu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch + 2022-2029”, zostało unieważnione.

Powodem unieważnienia jest niewystarczająca ilość środków zabezpieczonych w budżecie na realizację tego zadania. W związku z powyższym, dalsze procedowanie niniejszego postępowania nie jest możliwe.

Dziękujemy za zainteresowanie naszym postępowaniem i przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z wyrazami szacunku,

Andrzej Szachów
Starszy Inspektor ds. Zamówień Publicznych
2025-02-10 10:04:33
Andrzej Szachów Informacja o złożonych ofertach
Postępowanie ID: 1052808
Przedmiot zamówienia: Nadzór inwestorski – Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Wałczu w ramach programu „Maluch+ 2022–2029”
Złożone oferty:

Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne OWAN, inż. Andrzej Owsianka
Cena brutto: 55 000,00 zł
Doświadczenie: 2 projekty (1 338 028,27 zł i ponad 1 mln zł)
Personel: Brak pełnych danych

P.H.U. "DARO" Dariusz Czapla
Cena brutto: 84 747,00 zł
Doświadczenie: 3 projekty (24,5 mln zł, 44,1 mln zł, 21,1 mln zł)
Personel: 3 osoby z wieloletnim doświadczeniem

Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie "PROSTA-PROJEKT"
Cena brutto: 105 780,00 zł
Doświadczenie: 3 projekty powyżej 500 000 zł
Personel: Spełnia minimalne wymagania

Komplet Inwest Granops Prażanowski Sp.k.
Cena brutto: 108 240,00 zł
Doświadczenie: 3 duże projekty (116 mln zł, 36,7 mln zł, 2,7 mln zł)
Personel: 3 osoby z wieloletnim doświadczeniem

Załączniki

  • raport-oferty-242195 [...].pdf
  • raport-oferty-243021 [...].pdf
  • raport-oferty-243081 [...].pdf
  • raport-oferty-243100 [...].pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa wg opisu przedmiotu zamówienia 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2881 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - .2. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na dzień całkowitego zakończenia i rozliczenia zadania wraz z odbiorem końcowym (umowny termin zakończenia robót budowlanych to 15.12.2025 r.) Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY 30% • 30 punktów: Wykonawca wykazał doświadczenie w nadzorze nad co najmniej trzema projektami budowlanymi o wartości robót przekraczającej 500 000 zł brutto każdy. • 20 punktów: Wykonawca wykazał doświadczenie w nadzorze nad dwoma projektami budowlanymi o wartości robót przekraczającej 500 000 zł brutto każdy. • 10 punktów: Wykonawca wykazał doświadczenie w nadzorze nad jednym projektem budowlanym o wartości robót przekraczającej 500 000 zł brutto. • 0 punktów: Brak wskazanych zamówień spełniających kryterium. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 KWALIFIKACJE PERSONELU 20% • 20 punktów: Wszystkie osoby w zespole (minimum 2) posiadają co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego oraz uczestniczyły w nadzorze nad co najmniej dwoma projektami budowlanymi o wartości robót przekraczającej 500 000 zł brutto. • 15 punktów: Wszystkie osoby w zespole (minimum 2) posiadają co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego oraz uczestniczyły w nadzorze nad jednym projektem budowlanym o wartości robót przekraczającej 500 000 zł brutto. • 10 punktów: Co najmniej jedna osoba w zespole spełnia wymogi z najwyższego poziomu oceny. • 0 punktów: Personel nie spełnia wymagań minimalnych lub brak informacji w ofercie 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
655

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć