Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 08:21:59
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1042597
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1042597 : ZP/TPW1/30/2024 Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Szymon Małecki
    • Organizacja
      Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2024-12-30 16:56:00
    • Składania
      2025-01-07 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-01-07 10:05:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 


    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław.

    2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:

    1) Część nr 1 -  Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Boisko „Kominiarska”, ul. Kominiarska 68 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3a do SWZ;

    2) Część nr 2 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Hala Sportowa „Parkowa”, ul. Parkowa 14-16 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3b do SWZ;

    3) Część nr 3 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Stadion Sportowy „Zakrzów”, ul. Niepodległości 6 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3c do SWZ;

    4) Część nr 4 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Boisko „Orzechowa”, ul. Orzechowej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3d do SWZ;

    5) Część nr 5 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Skate Park przy ul. Ślężnej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3e do SWZ;

    6) Część nr 6 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3f do SWZ;

    7) Część nr 7 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3g do SWZ;

    8) Część nr 8 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3h do SWZ;

    9) Część nr 9 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Stadion Sportowy "Leśnica", ul. Kosmonautów 320 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3i do SWZ;

    10) Część nr 10 - Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Skate Park "Górnicza" przy ul. Górniczej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3j do SWZ;

    11) Część nr 11 - Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich na terenie kąpielisk sezonowych MCS we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3k do SWZ;

    12) Część nr 12 - kompleksowa usługa sprzątania terenu Stadionu Olimpijskiego przy al. I. J. Paderewskiego 35 we Wrocławiu w roku 2025 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3l do SWZ;

    Przedmiot zamówienia został podzielony  na ZADANIA, przy czym realizacja może obejmować – łącznie (wszystkie lub tylko wybrane zadania) lub pojedynczo, tj.:  

    a) ZADANIE I: „Usługi sprzątania terenów wokół Stadionu Olimpijskiego – parkingów, wejść na stadion, ciągów pieszych i komunikacyjnych, przy zajętości Trybuny Zachodniej Stadionu”

    b) ZADANIE II: „Usługi sprzątania pomieszczeń znajdujących się w koronie Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Trybuny Zachodniej Stadionu”

    c) ZADANIE III: „Usługi sprzątania trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,

    d) ZADANIE IV: „Usługi sprzątania terenów wokół Stadionu Olimpijskiego – parkingów, wejść na stadion, ciągów pieszych i komunikacyjnych, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów ”,

    e) ZADANIE V: „Usługi sprzątania pomieszczeń znajdujących się w koronie Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów”,

    f) ZADANIE VI: „Usługi sprzątania trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów”,

    g) ZADANIE VII: „Usługi sprzątania trybuny wschodniej Stadionu Olimpijskiego”,

    h) ZADANIE VIII: „Usługa sprzątania przed, w trakcie i po imprezie pn. Nocny Wrocław Półmaraton (14 czerwca 2025 r.)”,

    i) ZADANIE IX: „Usługi doraźnego sprzątania otwartej przestrzeni trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,

    j) ZADANIE X: „Usługi doraźnego sprzątania otwartej przestrzeni trybuny wschodniej Stadionu Olimpijskiego”,

    k) ZADANIE XI: „Usługi doraźnego sprzątania toalet na poziomie +1 i +2 trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,

    l) ZADANIE XII: Usługi sprzątania toalet na trybunie wschodniej Stadionu Olimpijskiego 

    m) ZADANIE XIII: „Usługi sprzątania całościowego Stadionu Olimpijskiego przygotowujące obiekt do rozpoczęcia sezonu w roku 2025 - termin realizacji sprzątania całościowego obiektu: zostanie podany po otrzymaniu kalendarza żużlowego oraz kalendarza footballu amerykańskiego

    n) ZADANIE XIV: Usługi sprzątania całościowego Stadionu Olimpijskiego po zakończeniu sezonu w roku 2025 - termin realizacji sprzątania końcowego obiektu: listopad/ grudzień 2025 r – nie później niż do 10 grudnia 2025 r.,

    o) ZADANIE XV: Sprzątanie w sytuacji stwierdzonej potrzeby dodatkowego uporządkowania terenu


    3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a , a dla części nr 12 Załącznik nr 4b do SWZ.

    4. Uwaga dla części nr 12: Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonywania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Pzp. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panią Agnieszką Koszelą, e-mail: agnieszka.koszela@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 012

    Ostatnia wizja lokalna może odbyć się najpóźniej na jeden dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dla celów dowodowych związanych ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu.

    5. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części przedmiotu zamówienia.

    6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

    8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

    9. Stosownie do art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.):

    a) dla części zamówienia nr 1-10 - osób wykonujących czynności w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz usług konserwatorskich 

    b) dla części zamówienia nr 11 - 1 (jedną) osobę wyznaczoną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika, tj. osobę odpowiadającą za realizację zobowiązań Wykonawcy, w tym bezpośrednio nadzorującą prace personelu lub wykonanie zadań realizowanych przez Podwykonawców zaangażowanych przez Wykonawcę, a także prawidłowe funkcjonowanie danego obiektu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

    c) dla części zamówienia nr 12 - co najmniej 5 (pięć) osób realizujących czynności związane ze sprzątaniem

    10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, stosownie do dyspozycji art. 438 Ustawy Pzp.


    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 242.46
    2024-12-30 16:56:00
    Postępowanie
    SWZ wraz z załącznikami.pdf pdf 2120.76
    2024-12-30 16:56:00
    Postępowanie
    Zał_ od 3a do 3l.pdf pdf 1136.33
    2024-12-30 16:56:00
    Postępowanie
    Zał_4a Projekt Umowy_cz_1-11.pdf pdf 216.67
    2024-12-30 16:56:00
    Postępowanie
    Zał_4b Projekt Umowy_cz_12.pdf pdf 215.51
    2024-12-30 16:56:00
    Postępowanie
    Załączniki do SWZ edytowalne.docx docx 53.56
    2024-12-30 16:56:00
    Postępowanie
    Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 208.3
    2025-01-07 12:46:03
    Publiczna wiadomość
    Sprostowanie informacji o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 177.99
    2025-01-07 14:57:49
    Publiczna wiadomość
    cz_3 Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 178.26
    2025-01-14 15:12:47
    Publiczna wiadomość
    cz_4 Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 190.05
    2025-01-14 15:12:47
    Publiczna wiadomość
    cz_9 Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 178.69
    2025-01-14 15:12:47
    Publiczna wiadomość
    Cz 1_2_5_6_7_8_10_11_12 Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 191.5
    2025-01-17 14:02:34
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-01-17 14:02:34
    Szymon Małecki Informacja o unieważnieniu postępowania dla części nr 1,2,5,6,7,8,10,11,12

    Załączniki

    • Cz 1_2_5_6_7_8_10_11 [...].pdf
    2025-01-14 15:12:47
    Szymon Małecki Informacje o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 3,4,9

    Załączniki

    • cz_3 Informacja o un [...].pdf
    • cz_4 Informacja o un [...].pdf
    • cz_9 Informacja o un [...].pdf
    2025-01-07 14:57:49
    Szymon Małecki Sprostowanie informacji o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia

    Załączniki

    • Sprostowanie informa [...].pdf
    2025-01-07 12:46:03
    Szymon Małecki Informacja z otwarcia ofert

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].pdf
    2025-01-07 10:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia to:
    Dla części nr 1 – 7 590,00 zł brutto
    Dla części nr 2 – 72 980,00 zł brutto
    Dla części nr 3 – 22 989,00 zł brutto
    Dla części nr 4 – 103 340,00 zł brutto
    Dla części nr 5 – 7 590,00 zł brutto
    Dla części nr 6 – 54 735,00 zł brutto
    Dla części nr 7 – 32 841,00 zł brutto
    Dla części nr 8 – 32 841,00 zł brutto
    Dla części nr 9 – 72 980,00 zł brutto
    Dla części nr 10 – 7 590,00 zł brutto
    Dla części nr 11 – 323 268,00 zł brutto
    Dla części nr 12 – 217 962,00 zł brutto

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    568
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć