- Strona główna
- Postępowanie ID 1017501
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1017501 :
PCD.SK.2262.10.2024 Zakup artykułów biurowych dla pracowników/czek Poznańskiego Centrum Dziedzictwa
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Żarnowska
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. sekretariatu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-14 15:09:00
-
Składania2024-11-20 14:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-20 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu
zaprasza do złożenia ofert na:
1. Przedmiot zamówienia:
Zakup artykułów biurowych na potrzeby pracowników/czek Poznańskiego Centrum
Dziedzictwa.
· Segregator A4 75 mm, kolor czerwony – 10 szt.
·
Teczka z gumką A4, kartonowa 250 g, bez
nadruku, kolor biały – 20 szt.
·
Długopis niebieski, rozmiar końcówki piszącej
0,7 mm - 24 szt.
·
Papier ksero biały A4 80 g/m - 80 ryz
·
Papier ksero biały A3 80 g/m - 10 ryz
·
Tablica magnetyczna/suchościeralna - biała, wymiary 70x50 cm, Materiał:
epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa, powierzchnia lakierowana (do użytku
markerami suchościeralnymi), powierzchnia magnetyczna (można mocować magnesy), montaż:
możliwość montażu w pionie i poziomie – 1 szt.
·
Pentel Marker do białych tablic
suchościeralny, okrągła końcówka, grubość linii pisania 1,9 mm, kolor czarny 5
szt.
·
Pentel Marker do białych tablic
suchościeralny, okrągła końcówka, grubość linii pisania 1,9 mm, kolor czerwony
5 szt.
·
Pentel Marker do białych tablic
suchościeralny, okrągła końcówka, grubość linii pisania 1,9 mm, kolor zielony 5
szt.
·
Pentel Marker do białych tablic
suchościeralny, okrągła końcówka, grubość linii pisania 1,9 mm, kolor niebieski
5 szt.
·
Białe karteczki, kostka, nieklejone 83x83 mm – 10
szt.
·
Kolorowe karteczki, kostka, nieklejone 83x83 mm
– 20 szt.
·
Teczka ofertowa Q-Connect, katalogowa 20
przekładek, granatowa – 10 szt.
·
Rolki termiczne do kas 57mm x 20 mb – 100 szt.
·
Rolki termiczne do kasy 80mm x 30 mb – 50 szt.
·
Ofertówki deluxe A4, 145 micron, 25 szt. – 10 op.
·
Koszulki groszkowe A4, 100 szt. – 25 op
·
Masa mocująca 35g Pritt – 10 szt.
·
Nożyczki 21 cm – 10 szt.
·
Karteczki żółte, sticky notes, 76mmx76mm, 100 –
50 szt.
·
Przekładki 1/3 A4 kartonowe Esselte mix kolorów
(100 szt. ) – 5 szt.
·
Kalendarz trójdzielny, ścienny, na rok 2025, z widokiem na główce – 6 szt.
·
Koperty DL, białe, SK, bez okienka – 1000 szt.
·
Linijka 50cm plastik – 10 szt.
·
Podkładka żelowa pod mysz, antypoślizgowy spód,
poduszka pod nadgarstek, czarna – 5 szt.
·
Podkładka pod mysz, jednokolorowa – 10 szt.
·
Zszywki
Grand 369 Staples 1000, No 24/6 – 50 szt.
·
Gumka do mazania Pentel ZEH03 mini – 25 szt.
·
Teczka kopertowa na zatrzask Donau z
europerforacją A4, plastikowa niebieski – 10 szt.
·
Teczka kopertowa na zatrzask Donau C5 plastikowa
niebieski – 5 szt.
·
Ołówek 2B z grafitem miękki drewniany – 100 szt.
2. Termin realizacji
zamówienia: do 7 dni licząc od dnia otrzymania zamówienia.
3. Kryteria oceny ofert z opisem:
cena=100%
4. Ofertę należy złożyć poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z
wykonawcami:
1) Agata Żarnowska, 61 647 7606
6. Zamawiający dopuszcza
unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
7. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania
są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do
postepowania
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.
8. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia
przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
9.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22
101 02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że:
· Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
· Kontakt
z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
· Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w
procedurze zapytania ofertowego;
· odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie
do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
· Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany
w przepisach o archiwizacji.
· w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada
Pani/Pan:
− na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
· nie przysługuje
Pani/Panu:
− w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-20
14:44:42
|
Agata Żarnowska |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuje, iż w postępowaniu została wybrana oferta firmy: Rodan Sp. z o.o. ul. Górecka 17 60-201 Poznań NIP 7792142824 |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
